Nový Ford Focus již míří k prodejcům

Nový Ford Focus již míří k prodejcům na evropských trzích. Prodej bude zahájen již příští měsíc. První várka 2 500 vozů opustila výrobní závod v německém Saarlouis minulý týden. Od té doby denně vyjíždí z bran továrny v průměru 1 000 kusů nového Fordu Focus, nicméně do konce měsíce února bude průměrný denní objem expedice navýšen na 1 450 vozů. Většina Focusů z první série je určena pro Velkou Británii. Bez výjimky se jedná o pětidveřové verze a více než 70 procent z nich je v nejvyšší výbavě Titanium.

„Nyní, když ze Saarlouis odjíždějí první kusy nového Focusu, včas a v nejvyšší kvalitě, se již mohou rozjet dodávky na jednotlivé evropské trhy naplno. Koncem měsíce pak zahájíme expedici čtyřdveřového modelu,“ vysvětlil Horst Ritze, vedoucí materiálového plánování a logistiky, Saarlouis Vehicle Operations. „Pro zahájení prodeje v Evropě máme připraveno 12 000 automobilů.“

Zcela nový Focus byl navržen v Evropě jako globální model, určený pro více než 120 trhů po celém světě. Vedle Saarlouis se Focus vyrábí rovněž v americkém Michiganu a ještě během letošního roku bude spuštěna produkce také v ruském Petrohradu. Ve finále bude tento model ovšem vznikat na třech kontinentech: začátkem roku 2012 se spustí výroba nového Focusu v čínském Čchung-Čchingu, kde se pro něj v současné době staví moderní výrobní závod, a také v thajském Rayongu.

Zdroj: Ford
 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky