Nový Ford Fiesta zná své české ceny

Český dovozce vozů Ford oznámil ceny svého zcela nového modelu Ford Fiesta. Základní cena byla stanovena na příznivých 259 990 Kč a pětidveřový Ford Fiesta v bohaté výbavě Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici za 299 990 Kč. Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří, nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy a se třemi zážehovými (1,25 Duratec/60 či 82 k, 1,4 Duratec/96 k) a dvěma vznětovými (1,4 Duratorq/68 k a 1,6 Duratorq/90 k) pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1,4 Duratec.

V oficiálním ceníku pak začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1,25 (60 k) ve výbavě Ambiente částkou 259 990 Kč, pětidveřový model stojí 274 990 Kč. Cena nové Fiesty s motorem 1,4 Duratec (96 k) začíná částkou 336 990 Kč a varianta s motorem 1,4 TDCi (68 k) je v nabídce od 364 990 Kč. Zvýhodněná zaváděcí nabídka Titanium za necelých tři sta tisíc korun nabízí bohatou výbavu obsahující např. pět airbagů (včetně kolenního pro řidiče), klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, volant nastavitelný ve čtyřech směrech, mlhová světla ad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta Zetec S

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků