Nový Ford Fiesta ST bude mít jen tříválec. Ale s 200 koňskými silami

14 komentářů

all
18. března • 22:57

Další 3valcova plečka z motorem ze sekačky, presne stejne jako dela koncern vw cajti dostavaji motory 2.0 a obyčejny smrtelnik bude jezdit z 3 VALCEM 1.0 S TURBEM aby jsme nahodou cajtum neujeli a oni nas dohonily..

Jarda.abc
27. února • 14:54

nechápu vypínání válce u 3 válce.Když z 4 válce vypnu 2 válce, zbydou 2 válce souměrně naproti sobě.
Když vypnu válec u souměrného 3 válce, tak ty zbývající válce nejsou v rovnováze.

Sir CHerokee
27. února • 19:23

Tříválec je vůbec ptákovina, válce nejdou proti sobě, proto ostatně taky vždy vibruje víc.

Sir CHerokee
26. února • 21:46

Myslím si, že současná Fiesta ST 1,6 teď půjde ještě na odbyt. Ford zaspal dobu...dnes se trend obrací. Už vidím, který petrolhead se bude chlubit, že jeho hot hatche jezdí na 2 a když se naštve, tak i na tři válce.

Henten
27. února • 5:42

Na chlubeni si auto pořizuje jen velmi nedospělý jedinec. Sebevědomý chlap si to v pohodě obhájí sám před sebou..

Sir CHerokee
27. února • 12:08

Děkuji za politicky korektní reakci. Nicméně na srazu ST-RS nebo mustangistů se každý rád pochlubí, čím jezdí, jak, co vylepšil apod. O tom to je. V dobrém. Auto člověka stejně reprezentuje jako oblečení.

bzzz
27. února • 9:39

Sudme lidi podle toho jak nikoli cim jezdi ;-)

Antiautomat
26. února • 17:30

Ford je zatial jediny, ktory dokazal z malorazneho trojvalca spravit pouzitelny pohon. A co je dolezite, bez pruserov. 1.0EB 92kW robi z Focusa tak rychle auto ze to vodici dvojlitrov tazko chapu. Jedine, co mu treba, je slusne zaobchadzanie a kazdych 15.000 olej /co plati o kazdom motore/. Podla mna aj toto bude dobre auto. Som zvedavy, kedy konecne Ford vypusti novy 1.0EB, ktory to posle vyrazne cez 100kW. Aby mal koncern zasa tie dlhe roky co dohanat :-D

sir
26. února • 19:32

v GB uz davno je Fiesta 1,0 se 103 kw....

JohnST
26. února • 19:14

Vy srandujete. Ten motor ma najhorsie NOx medzi benzinmi. Aky bezpruserovy motor??B-]

nathan
26. února • 18:58

A já jsem zvědavý, když už konečně vypustí jednoválec s 465 kW, kde se mění olej každých 500 km

Lacomme
26. února • 16:10

I sebelepsi 3 noha kobyla, bude porad jen 3 noha kobyla :-D

Perkins
26. února • 15:09

Upřímně.
Vážně mi není jasné, kdo má potřebu dělat takové nesmysly. Toto není jen o byrokratech v Bruselu. To je výmysl samotné automobilky. Nechci zpochybňovat motor samotný, ale....:-O

hm
26. února • 15:06

tak už i tříválec odpojuje jeden válec, no nevim.
Já si to určitě nekoupím, je to už směšný, nedávno psali že se to bude měnit k lepšímu.
No lední medvědi se těší na jednoválce s odpojením na......:-D

Doporučujeme

Články odjinud