Nový Ford Fiesta ST bude mít jen tříválec. Ale s 200 koňskými silami

hm  |  26. 02. 2017 15:06  |  [185.7.22.xxx]

tak už i tříválec odpojuje jeden válec, no nevim.
Já si to určitě nekoupím, je to už směšný, nedávno psali že se to bude měnit k lepšímu.
No lední medvědi se těší na jednoválce s odpojením na......

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  26. 02. 2017 15:09  |  [176.97.9.xxx]

Upřímně.
Vážně mi není jasné, kdo má potřebu dělat takové nesmysly. Toto není jen o byrokratech v Bruselu. To je výmysl samotné automobilky. Nechci zpochybňovat motor samotný, ale....

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  26. 02. 2017 16:10  |  [94.113.245.xxx]

I sebelepsi 3 noha kobyla, bude porad jen 3 noha kobyla

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 02. 2017 17:30  |  [217.195.168.xxx]

Ford je zatial jediny, ktory dokazal z malorazneho trojvalca spravit pouzitelny pohon. A co je dolezite, bez pruserov. 1.0EB 92kW robi z Focusa tak rychle auto ze to vodici dvojlitrov tazko chapu. Jedine, co mu treba, je slusne zaobchadzanie a kazdych 15.000 olej /co plati o kazdom motore/. Podla mna aj toto bude dobre auto.

Som zvedavy, kedy konecne Ford vypusti novy 1.0EB, ktory to posle vyrazne cez 100kW. Aby mal koncern zasa tie dlhe roky co dohanat

Odpovědět  |   | 
nathan  |  26. 02. 2017 18:58  |  [84.19.86.xxx]

A já jsem zvědavý, když už konečně vypustí jednoválec s 465 kW, kde se mění olej každých 500 km

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  26. 02. 2017 19:14  |  [178.143.15.xxx]

Vy srandujete. Ten motor ma najhorsie NOx medzi benzinmi. Aky bezpruserovy motor??

Odpovědět  |   | 
sir  |  26. 02. 2017 19:32  |  [84.244.72.xxx]

v GB uz davno je Fiesta 1,0 se 103 kw....

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  26. 02. 2017 21:46  |  [46.167.216.xxx]

Myslím si, že současná Fiesta ST 1,6 teď půjde ještě na odbyt. Ford zaspal dobu...dnes se trend obrací. Už vidím, který petrolhead se bude chlubit, že jeho hot hatche jezdí na 2 a když se naštve, tak i na tři válce.

Odpovědět  |   | 
Henten  |  27. 02. 2017 05:42  |  [46.135.251.xxx]

Na chlubeni si auto pořizuje jen velmi nedospělý jedinec. Sebevědomý chlap si to v pohodě obhájí sám před sebou..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2017 09:39  |  [194.228.134.xxx]

Sudme lidi podle toho jak nikoli cim jezdi

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 02. 2017 12:08  |  [195.113.113.xxx]

Děkuji za politicky korektní reakci. Nicméně na srazu ST-RS nebo mustangistů se každý rád pochlubí, čím jezdí, jak, co vylepšil apod. O tom to je. V dobrém. Auto člověka stejně reprezentuje jako oblečení.

Odpovědět  |   | 
Jarda.abc  |  27. 02. 2017 14:54

nechápu vypínání válce u 3 válce.

Když z 4 válce vypnu 2 válce, zbydou 2 válce souměrně naproti sobě.
Když vypnu válec u souměrného 3 válce, tak ty zbývající válce nejsou v rovnováze.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 02. 2017 19:23  |  [46.167.216.xxx]

Tříválec je vůbec ptákovina, válce nejdou proti sobě, proto ostatně taky vždy vibruje víc.

Odpovědět  |   | 
all  |  18. 03. 2017 22:57  |  [109.80.126.xxx]

Další 3valcova plečka z motorem ze sekačky, presne stejne jako dela koncern vw cajti dostavaji motory 2.0 a obyčejny smrtelnik bude jezdit z 3 VALCEM 1.0 S TURBEM aby jsme nahodou cajtum neujeli a oni nas dohonily..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A