Nový Ford Fiesta ST bude mít jen tříválec. Ale s 200 koňskými silami

hm  |  26. 02. 2017 15:06

tak už i tříválec odpojuje jeden válec, no nevim.
Já si to určitě nekoupím, je to už směšný, nedávno psali že se to bude měnit k lepšímu.
No lední medvědi se těší na jednoválce s odpojením na......

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  26. 02. 2017 15:09

Upřímně.
Vážně mi není jasné, kdo má potřebu dělat takové nesmysly. Toto není jen o byrokratech v Bruselu. To je výmysl samotné automobilky. Nechci zpochybňovat motor samotný, ale....

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  26. 02. 2017 16:10

I sebelepsi 3 noha kobyla, bude porad jen 3 noha kobyla

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 02. 2017 17:30

Ford je zatial jediny, ktory dokazal z malorazneho trojvalca spravit pouzitelny pohon. A co je dolezite, bez pruserov. 1.0EB 92kW robi z Focusa tak rychle auto ze to vodici dvojlitrov tazko chapu. Jedine, co mu treba, je slusne zaobchadzanie a kazdych 15.000 olej /co plati o kazdom motore/. Podla mna aj toto bude dobre auto.

Som zvedavy, kedy konecne Ford vypusti novy 1.0EB, ktory to posle vyrazne cez 100kW. Aby mal koncern zasa tie dlhe roky co dohanat

Odpovědět  |   | 
nathan  |  26. 02. 2017 18:58

A já jsem zvědavý, když už konečně vypustí jednoválec s 465 kW, kde se mění olej každých 500 km

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  26. 02. 2017 19:14

Vy srandujete. Ten motor ma najhorsie NOx medzi benzinmi. Aky bezpruserovy motor??

Odpovědět  |   | 
sir  |  26. 02. 2017 19:32

v GB uz davno je Fiesta 1,0 se 103 kw....

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  26. 02. 2017 21:46

Myslím si, že současná Fiesta ST 1,6 teď půjde ještě na odbyt. Ford zaspal dobu...dnes se trend obrací. Už vidím, který petrolhead se bude chlubit, že jeho hot hatche jezdí na 2 a když se naštve, tak i na tři válce.

Odpovědět  |   | 
Henten  |  27. 02. 2017 05:42

Na chlubeni si auto pořizuje jen velmi nedospělý jedinec. Sebevědomý chlap si to v pohodě obhájí sám před sebou..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2017 09:39

Sudme lidi podle toho jak nikoli cim jezdi

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 02. 2017 12:08

Děkuji za politicky korektní reakci. Nicméně na srazu ST-RS nebo mustangistů se každý rád pochlubí, čím jezdí, jak, co vylepšil apod. O tom to je. V dobrém. Auto člověka stejně reprezentuje jako oblečení.

Odpovědět  |   | 
Jarda.abc  |  27. 02. 2017 14:54

nechápu vypínání válce u 3 válce.

Když z 4 válce vypnu 2 válce, zbydou 2 válce souměrně naproti sobě.
Když vypnu válec u souměrného 3 válce, tak ty zbývající válce nejsou v rovnováze.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 02. 2017 19:23

Tříválec je vůbec ptákovina, válce nejdou proti sobě, proto ostatně taky vždy vibruje víc.

Odpovědět  |   | 
all  |  18. 03. 2017 22:57

Další 3valcova plečka z motorem ze sekačky, presne stejne jako dela koncern vw cajti dostavaji motory 2.0 a obyčejny smrtelnik bude jezdit z 3 VALCEM 1.0 S TURBEM aby jsme nahodou cajtum neujeli a oni nas dohonily..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A