Bože, co to je za "módu" ty šišaté volanty, tohle nechápu. V krizové situaci/nutnému rychlému manévru na silnici bych s tím manévrovat nechtěl, Bože, Bože, kam to spějeme?!
Mozna se pocita jiz s tim ze auto tenhle manevr zvladne samo. Neni to nic komplikovany.Vsechny moderni kary budou do velice blizke budoucnosti porad 'online' coz znaci ze prvne budou 'vedet' v kazdym okamziku KDE prave jsou. Tot prvni predpoklad a kdejaka pitoma navigace to umi zejo.Druhym je jak jiz nekde bylo naznaceno bylo ze auta budou 'vedet' jedno vo druhym. Na to postaci bohate neco na zpusob kratkodosahove PAN site. Ze to nejde? Treba starej Bluetooth to jiz dokaze a takove neco stoji jiz par kacek. Auto ktere prave 'resi' nejakou situaci zasila informaci 'kolemjdoucim'.Zatreti, auta maji jiz dnes predkolizni systemy ac ne moc dokonale ale v nastupu plny ' elektronizace' jiz vopravdu nebude problem na zaklade udaju z vlastnich sensoru a toho co jiz bylo uvedeno, provest automaticky prislusny manevr.Hardver je jiz davno vyresen, tohle je jenom otazka softveru. Mozna volant z knightridera pak prijde taky :)
Nějací asistenti jsou mi zcela u zadku. Ten šišatej nesmysl se nedá držet v ruce. Naštěstí hodně výrobců ještě vyrábí auta se zcela kulatým volantem a ty šišaté kun*y leda za příplatek..
Asistencni systemy mohou zachranit mnoho situaci, proc ne pokud to tedy moc neleze do rizeni. Pripadne jesli se to da vypnout jako treba S/S.. I kdyz ja se taky musim priznat ze 'banany' se nejlepe krouti na kulatym volantu a podle moznosti takovym kterej neni presprilis preposilovanej a dava alespon castecne vedet neco vo tom co se deje pod autem. Jenomze co s takovou sterilni tritunovou obludou ktera to neda ani kdyby ses rozkrajel. Tam je lautr jedno jakej je to volant, stejne to bude jezdit, co se alespon tyce informaci vod kol, anonymne jako autobus. A ruku na srdce, kdybych dnesni kfc mladez posadil treba do stary hasicsky 148 tak jim to na nejblizsim patniku utrhne ruce.
I20 má kulatý volant. On tě někdy sveze. Třeba tě pozve i na gayshow do Modré ústřice.
nu me se celkem libi co se o novodobe produkci povetsinou neda rici, jsem zvedav na prvni realny test kterej teprv ukaze jak technologie (a jesli vubec) pokrocila.
Já bych výrobu moderních aut na které TY nemáš zakázal. A dovolil bych vyrábět pouze Hnůj I20. Ať jsou si všichni rovni. Jak za komoušů. Šikovní, bohatí a vzdělaní nepřítel. Rolníci nefachčenko, lemplové a zloději chlouba národa.Souhlasíš?Zakázat moderní tvary a západní technologie!!! Jen ruská autorádia na kazetu
Keby tam nebolo logo tak človek ani nevie, že je to Ford. Kľudne by to mohla byt KIA alebo niečo podobne.
Tak je jasné,že KIA byla inspirací. Ford Kii dlouho kopiruje
Keby si tento příspěvek nenapsal vůbec nic by se nestalo.
No snad se při příštím pokusu Ford víc odvaze. Měl udělat buď "baby" mustang Mach e (ano je to prasárna, ale styl by to nejspíš prodal), nebo se víc odvázat něčím novým.
jeto prevlecenné vw to bych nebral a nenabíjí to moc ani ryhle
😆😄😄😄😄.... tak maminko opravdu je to idiot. Měla jste pravdu.
drz picu nebo te vysukam
Kdy se zde ke všemu vyjádří i20?Začínám být nervózní, že nepíše. Bez jeho debilního komentáře nebude mít článek žádnou vážnost! Snad nebyl se svojí i20 v nějakém gaybaru a nepil tam🤔
i20 je v poho ale "tvinčárďžer" chýba.
Nechýba, len číta.. a keď chýba ta jazdí hocikde v Prahe mestsků erzetu vo svojom démonickom sleeperiB-]
😄👌
No ty jsi borec, napsat ve slovenštině ů. Raději piš, jak ti zobák narostl, a nehraj si na lingvistu. :-D
další bezpohlavní křáp
To, že na něj nemáš za to nikdo nemůže!!!
Na fotkách působí to napojení masky dost divně, ale na druhou stranu ve srovnání s ID4 to dle mého názoru Ford na design vyhrál, ale uvidíme co hranatější design udělá s dojezdem a jak Ford nastaví ceny. Každopádně to na raketový růst prodejů Fordu nevidím. Nějaký velký wow efekt se nekoná a jako spotřební Ev to nakonec bude nejspíš drahé, když je drahý j dárce orgánů. No a kapitola sama pro sebe je jméno to člověk nepochopí.
Spíše bude pokračovat raketový pád. Na začátku tisíciletí prodával Ford v EU+UK+EFTA zhruba 1,5 milionu aut. Ještě v roce 2019 to bylo zhruba 1 milion aut. A roce 2022 už jen zhruba 0,5 milionu aut.
Souhlasím je to celkem smutné. Ford prestreluje v ceně a odvrací se od původní klientely a takhle to dopadá, VW bude následovat.
Souhlas a hlavně postavit EV na platformě MEB a dát mu jméno Explorer je "fail". Bude to propadák... větší než iD4 :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.