Nový Ford Bronco projel dílnou šílenců z Texasu. Jeho šestiválec teď dává 405 koní

Hennessey si nedává pokoj a pouští se do dalšího Fordu. Tentokrát do nejmenšího off-roadu, kterému stačí šestiválec.

Americká automobilka Hennessey se nyní zaměřila na úpravu vozu Ford Bronco, který se v loňském létě představil jako pokračovatel tradice z roku 1965. Asi už tušíte, že v HPE (Hennessey Performance Engineering) sáhli po balíčku VelociRaptor, který už můžete znát z modelu F-150, F-250 i Ranger.

Shelby má novou zbraň do války proti Ramu a Hennessey. F-150 má 786 koní

Shelby má novou zbraň do války proti Ramu a Hennessey. F-150 má 786 koní

Hennessey VelociRaptor 400 Bronco má pod kapotou šestiválec o objemu 2,7 litru se dvěma turbodmychadly. Když auto vyjede z vrat továrny Fordu, má 310 koní. Když ale vyjede z vrat továrny Hennessey, má koní 405, a to při 5700 otáčkách za minutu. Točivý moment 682 N.m dorazí už v 3900 otáčkách.

Vyššího výkonu se docílilo novým sáním, softwarovým naladěním i pořádnými výfuky. Na všechny úpravy v motoru se vztahuje tříletá záruka. Z 0 na 96 km/h dokáže akcelerovat za 4,9 sekundy. VelociRaptor 400 vychází z výbavy Wildtrak a navrch nabízí Hennessey Offroad Package, který zahrnuje několik důležitých prvků pro jízdu v terénu.

Italský býk se přepil americké whiskey. Má přes 750 koní a stovku umí za 2,65 s

Italský býk se přepil americké whiskey. Má přes 750 koní a stovku umí za 2,65 s

Předně jde o 18palcová kola obalená do 35palcových terénních pneumatik. Dále zahrnuje nové přední i zadní nárazníky a boční nášlapy. A samozřejmě, že kam se podíváte, tam uvidíte nové logo vozu. Tohoto vozu vznikne pro letošní rok pouze 200 (pro příští 250) a zájemci mohou již objednávat. Cena je 80.000 dolarů (1.736.568 Kč).

Galerie doplněna o standardní Ford Bronco.

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků