Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Dnes ráno jsme psali o tom, že Ford na autosalonu ve Frankfurtu zveřejnil jízdní výkony nového Focusu RS a také cenu pro německý trh. Před chvílí ovšem dorazila do redakce tisková zpráva od českého zastoupení, která obsahuje i cenu v českých korunách.

Zobrazit tiskovou zprávu

Nový Ford Focus RS bude na českém trhu stát 915 900 Kč. Za čtyřkolku s 350koňovým motorem a aktivním zadním diferenciálem to je velmi zajímavá nabídka. Například Volkswagen žádá za Golf R 935 000 Kč. Je to sice po všech stránkách vyspělé auto, které dostalo v našem redakčním testu mimořádně vysoké hodnocení, ale přece jen má „jen“ 300 koní a jednodušší systém pohonu všech kol. 

Ford uvádí, že objednávky v ČR začne přijímat ještě před koncem září. První kusy by měly dorazit k zákazníkům začátkem roku 2016.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků