Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Dnes ráno jsme psali o tom, že Ford na autosalonu ve Frankfurtu zveřejnil jízdní výkony nového Focusu RS a také cenu pro německý trh. Před chvílí ovšem dorazila do redakce tisková zpráva od českého zastoupení, která obsahuje i cenu v českých korunách.

Zobrazit tiskovou zprávu

Nový Ford Focus RS bude na českém trhu stát 915 900 Kč. Za čtyřkolku s 350koňovým motorem a aktivním zadním diferenciálem to je velmi zajímavá nabídka. Například Volkswagen žádá za Golf R 935 000 Kč. Je to sice po všech stránkách vyspělé auto, které dostalo v našem redakčním testu mimořádně vysoké hodnocení, ale přece jen má „jen“ 300 koní a jednodušší systém pohonu všech kol. 

Ford uvádí, že objednávky v ČR začne přijímat ještě před koncem září. První kusy by měly dorazit k zákazníkům začátkem roku 2016.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků