Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Nový Focus RS má už i českou cenu, vešla se výrazně pod milion

Dnes ráno jsme psali o tom, že Ford na autosalonu ve Frankfurtu zveřejnil jízdní výkony nového Focusu RS a také cenu pro německý trh. Před chvílí ovšem dorazila do redakce tisková zpráva od českého zastoupení, která obsahuje i cenu v českých korunách.

Zobrazit tiskovou zprávu

Nový Ford Focus RS bude na českém trhu stát 915 900 Kč. Za čtyřkolku s 350koňovým motorem a aktivním zadním diferenciálem to je velmi zajímavá nabídka. Například Volkswagen žádá za Golf R 935 000 Kč. Je to sice po všech stránkách vyspělé auto, které dostalo v našem redakčním testu mimořádně vysoké hodnocení, ale přece jen má „jen“ 300 koní a jednodušší systém pohonu všech kol. 

Ford uvádí, že objednávky v ČR začne přijímat ještě před koncem září. První kusy by měly dorazit k zákazníkům začátkem roku 2016.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků