V hlavičce článku máte chybu . Píšete: "nestojí moc" a to je dle obsahu článku absolutní nesmysl. Díky za opravu :)
nestojí moc. já budu na nejlevnější verzi z důchodu šetřit 10 let. na 120 jsem šetřil 3 roky
A taky to bylo z důchodu?
Nevíte jestli je infotaiment v češtině v minulé verzi nebyl.myslím minulý facelift.Chtěl jsem si koupit s atmosferou.1.4.a tento nedostatek mě odradil.
Myslím, že češtinu to nemá. V krátké verzi určitě ne, takže předpokládám, že ani v kombíku to nebude. Ale jsou v ČR firmy, které to do Fiatů instalují. Osobně nemám problém s infotainmentem v angličtině. Pro mě je podstatnější volba motoru a stále váhám mezi benzínem 1.0 tříválec a 1.6 nafta čtyřválec. Mám obavu, že ten litr s naloženým Tipem se bude hrozně trápit.
Uvažuji o něm. Jen stále váhám nad motorizací. Do mild hybridu s automatem se mi moc nechce. Litrový tříválec si myslím, že s naloženým Tipem SW bude mít co dělat, takže se asi přikloním k tomu 1.6 dieselu. A cena? Přes nadpis článku malá není, ale v současné době letí ceny i ostatních aut raketově nahoru a obávám se, že dolů už moc nepůjdou. Ale věřím, že nějaká rozumná sleva se s dealerem dá domluvit vždycky.
Naozaj ma už unavujú tie titulky ako tento - Nové Tipo. Aké nové?Ja keď si vyleštím staré topánky, tak si poviem ,,Zase skoro ako nové" ;-)
Pánové, Vy nečtete článek? K čemu se tu vlastně zase vyjadřujete? Vždycky po pár úvodních legitimních reakcích, se to zvrhne úplně nějak jinam. Vyjádřete se k tématu CENA/Fiat Tipo. Za mě palec dolů, spíš oba palce. Tato značka (ostatně mám několiknáct let doma ke své spokojenosti), si nemůže myslet, že s touto cenovou politiku prorazí. Před 15 lety byl Fiat 10. neprodávanější značka v ČR. Nyní ji v tabulkách ani nemají. Marketing značky řízený z Maďarska - katastrofa. Povědomí veřejnosti o značce katastrofa. Fiat (pozor - moje oblíbená značka) si podřezal větev na které sedí už dávno. Vlastnit tohle Tipo? Jasně, proč ne? Kidně zítra, ale ne za takovou nesmyslnou cenu! O 4 cm vyšší světlost vozu, pár plastů a chytré tlumiče nemohou za takové peníze zvýšit prodejnost značky. Arrivederci, ciao!
Tak nám zabili Tipo, paní paní Müllerová.Výhodou Fiatu Tipo byly motory, které konkurence nenabízela, například jednoduchá atmosféra, nepřímovstřikové turbo nebo LPG, to vše za zajímavou cenu, s možností poměrně levných příplatků za dodatečnou výbavu.Litrový tříhrnek za půl milionu a turbočtyřválec za 650 tisíc jsou nekonkurenceschopné. Dodatečná konfigurace výbavy už v podstatě není možná, připlatit lze už jen za několik paketů. Ceed nebo i30 vypadají lépe, jsou modernější a stojí méně.
budem meniť Bravo 1,4 T-jet 88kw.pozerám po Xceed 1,5. 118kw.(kedže fiat neponúkal žiadne 4 valce) pocitovo tam tie kone spia a moc sa im nechce. Skúsim vyskušať ten 1,5 firefly. A potom rozhodne aj cena
Kúpil som proceed 1,5 t-gdi. Spotreba 5,5 litra. Cena 25tis. Ak ti môžem doporučiť, choď do toho. Super kára, veľký kufor, tiché, slušný výkon, nízka spotreba, parádna vybava..
Podobnú dilemu som rieši aj ja ale x ceedom som bol sklamaný, nejak som si v ňom nevedel nájsť miesto a bol nižší ako normálny ceed. Nakoniec som to riekol a siel do 500 x 1,0 firefly a môžem povedať že nebanujem, má skoro 4 roky , žiadny problém a motor napriek tomu že je trojhrncek ide ako guľa. Spotreba tiež v pohode.
Pozor na jednu vec, i ten turbobenzin se potrebuje 'zajet', pamatuji na prvni setkani s opevovanym T-Jetem. Spadla mi huba z toho, jak to nejelo. Pak mi spadla podruhe, u zajeteho auta, ktere nejelo temer stejne.
ja som kupoval T-jet 2,5ročný mal na Odometri 85 000km.ked je mokrá cesta mám problém prudko vyštartovať z križovatky .Hrabe to jak sprosté. Nemá problém zahrabať na 2 na suchej ceste. Ale olej to papá dosť .olej mením po 15 000km (po roku) každá druhá výmena aj sviečky
Tak ono záleží jaký je průběh výkonu a krouťáku + převody a hmotnost. A taky Bravo nebylo tolik udušené euro normami. Ale italské motory vždycky jely pocitově dobře.
Klasika. Evropské automobilky leckdy záměrně uvádí nižší výkon (z daňových důvodů) a jejich papírově slabší motor pak jede jako ten korejský s papírově vyšším výkonem. Mám 1.4 TSI 92 kW a u toho je to jakbysmet.
Koně tak nějak bohužel trochu chrápou u všech korejských aut (se kterýma jsem kdy jel).
Twl, tahle posednutost korejcama tady v cechach... :)
A s kým jiným chceš Fiat Tipo srovnávat? Tipo od začátku hrálo roli levného auta nejen pro Evropu, ale i Afriku a další méně vyspělé trhy. Využívá platformu původně určenou pro malé Punto. Není to ani 100% Fiat, protože výrobu a částečně i vývoj má na starosti turecký Tofas.
Tak nejde jen o korekce Tipu zavařila i Jogger od Dacie, tedy prakticky totožné auto v pětimístné verzi. Měl sem Fiat vždy rád a chvíli v rodině Punto (kterého mi je fakt líto). No snad se ještě vzpamatuji.
100% souhlas, tohle je masově prodejné jen v jižní Evropě. Škoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.