Já teda nevim ale mě to zas takovy Lowcost nepřijde, naopak to na me aspon z venku působí lip jak lecktery Rapid. A když teď většina Rapidů přezula na zimáky a dali na to origo puklice, vypadá to strašně..... Ten Fiat bude mit opravdu smysl spis na rozvojových trzích, ale tak aspon buďme rádi ze to neni další klon 500.... Uz jsem myslel ze nikdy nic jinyho jak klon 500 ani neudělaj.... Nevim nevim ale až na klasickou 500 a 500x ty Livingy a podobně na me působí strašně divně..... Takze za me co se designu týče palec hore!
to co nejvíce začínám obdivovat u Fiatu, je že ještě někrachoval, protože za podledních 20 let je to katastrofa
ferrari to drzi
Pěkné auto
Proboha, proč tu 1.6 nenabízí také s manuáln převodovkou? Takto si většina evropských zákazníků nemá co vybrat! Úplně nejlepší by ovšem byla 1.4 T-Jet + šestistupňový manuál, dofám, že se pod kapotu Tipa co nejdříve dostane!!!
Evidentně si z nějakého důvodu si nepřejí, aby si tu motorizaci zákazníci ve velkém kupovali (v low-endové kategorii automat spolehlivě odradí většinu zájemců). Může jít o flotilové emise CO2 (které má šestnáctistovka nejvyšší) nebo snahu podpořit prodeje dieselů. Připomenul bych, že stejnou strategii má třeba Škodovka u Rapidu - volba nejsilnějšího benzínu je "potrestána" DSGéčkem.
To je možné a možná dokonce pravděpodobné, ale ve finále tak Fiat "potrestá" jen sám sebe :)). Protože pokud mi u Tipa coby potenciálnímu zákazníkovi nenabídne silnější benzinový motor s manuální převodovkou, tak mi prostě nezbude než jít ke konkurenci. A to jsem to Tipo fakt hodně chtěl....:-(
Jo, nejlepší... leda pro katalogové hltače, kteří pak koupí dvacetiletou ojetinu. Fiat zkrátka nabízí to, o co bude většinový zájem a ne blbinky pro pár okrajových šášů.
Ty jsi taky "hltač"! To mi jako vážně chceš tvrdit, že v Evropě bude u auta jako je Tipo víc žádat benzinovou 1.6 s automatem, než s manuálem? U takhle cenově orientovaného auta?! To tedy ani omylem!:-)
V Evropě poletí nejvíce základní 1.4 a pak diesely. 1.6 bude spíš okrajová, proto ji dávají v téhle kombinaci. Klidně mohli dát AT i k silnějšímu dieselu jako variantu, ale věřím, že tohle mají u Fiatu zmáknuté.Jinak plný souhlas s příspěvkem nade mnou.
Atmosferické šestnáctistovky bývaly v nižší střední třídě nejžádanější. Ale automat z toho udělá neprodejné zboží. Takže je otázkou, proč to Fiat takto udělal.
Bývaly... V patnáctém století...
Já si též myslím, že tato karosářská varianta je zacílena na Asii, Jižní Ameriku, zkrátka do světa mimo Evropu. A v Evropě žádné prodejní zázraky nečekají. Pak s tou cenovou orientací. Vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo dražší než Citroeni, Renaulty. Tento vůz nebude levný, bude standartně naceněn. A s tím automatem. Na automatech se běžně jezdí na celém světě. Automat, zvláště pak do města je naprostá paráda. Mimo Evropu by se pak s manuálem možná ani neprodal. A i tady tomu lidi přicházejí taky na chuť. Například Hyundai I30. Příplatek za aut. je myslím 40tis. Což by mohla být i hladina Fiatu. I30 v Praze s automatem lze vidět nebo spíše slyšet :-) dost.Klasické "poevropštění" očekávám u dalších karosářských variant. Tzn. 1.4T, manuál ke všem motorům.
ziadna slava - obycajne tuctove auto. Bez napadu, viditelny low cost.Na druhej strane - Fiat robi super motory, tak aspon jazdit by to mohlo dobre.Uvidime co cena - napokon Thalia bola priserne skarede auto a ako dobre sa predavala..
Jenže Thalia se prodávala jeden čas dokonce za 140tis. Což byla opravdu unikátní cena. Tenhle Fiat se cenově podbízet nebude. Sice se to jmenuje Tipo, pro mě to je nová Linea.
No sedan nic moc, mně se sedany v této třídě prostě nelíbí a myslím, že patří na východní trhy a ne sem. Nicméně dobře, kombi a zejména HB budou asi hezčí. A pak otázka základní - proč do toho proboha nedají nějaký pořádný benzínový motor? Kdyby tam byl 1.4 T-Jet, tak kolem 100 kW a cena byla aspoň trochu rozumná, tak se to může úplně v pohodě prodávat. Do auta této velikosti nafta vůbec nepatří. A ta torzka vzadu taky není k chlubení.
Ak tá palubka. Tie stredové výduchy ako vo felde. Auto z vonku celkom pekné ale prečo iba sedan. To nemohli ponúknuť liftback? Malo by to omnoho viac praktických možností uplatniť sa na mnohých trhoch. Takto zase nejaký Talian to nedotiahol.Kde sa bude predávať? Viac mimo EU. Môj názor.
kecy v kleci..tak si kup feldu,nikdo titipo nenutí
hatchback bude, neboj sa. Aj kombi. Sedan je prvy na rade.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.