Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo se po své premiéře začal v rámci mezinárodní prezentace představovat vybraným novinářům. To štěstí jsme sice neměli, alespoň si ovšem můžeme tento model prohlédnout ve větší fotogalerii a na několika videích. A hlavně automobilka vypustila do světa velmi obsáhlou tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem.

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Ačkoliv si mnoho lidí pod názvem Tipo představí hatchback vyráběný v letech 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoserie měří na délku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,64 m a zavazadelník nabídne objem 520 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K dispozici budou zákazníkům tři stupně výbavy a čtyři motory. Konkrétně půjde o zážehové čtyřválce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektive o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Zájemci budou moci vybírat také ze čtyř variant interiéru, řady odstínů barvy karoserie a dvou variant litých kol o velikosti šestnáct nebo sedmnáct palců. Více podrobností najdete v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Nejvyšší výkon: kW (k) při ot./min 70 (95) při 6000 81 (110) při 5500 70 (95) při 3750 88 (120) při 3750
Nejvyšší točivý moment: Nm při ot./min 127 při 4500 152 při 4500 200 při 1500 320 při 1750
Převodovka 6stupňová 6stupňová automatická 5stupňová 6stupňová
Pohotovostní hmotnost DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Nejvyšší rychlost (km/h) 185 192 180 199
Zrychlení 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotřeba (l/100 km)        
Město  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo město 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků