Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo se po své premiéře začal v rámci mezinárodní prezentace představovat vybraným novinářům. To štěstí jsme sice neměli, alespoň si ovšem můžeme tento model prohlédnout ve větší fotogalerii a na několika videích. A hlavně automobilka vypustila do světa velmi obsáhlou tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem.

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Ačkoliv si mnoho lidí pod názvem Tipo představí hatchback vyráběný v letech 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoserie měří na délku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,64 m a zavazadelník nabídne objem 520 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K dispozici budou zákazníkům tři stupně výbavy a čtyři motory. Konkrétně půjde o zážehové čtyřválce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektive o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Zájemci budou moci vybírat také ze čtyř variant interiéru, řady odstínů barvy karoserie a dvou variant litých kol o velikosti šestnáct nebo sedmnáct palců. Více podrobností najdete v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Nejvyšší výkon: kW (k) při ot./min 70 (95) při 6000 81 (110) při 5500 70 (95) při 3750 88 (120) při 3750
Nejvyšší točivý moment: Nm při ot./min 127 při 4500 152 při 4500 200 při 1500 320 při 1750
Převodovka 6stupňová 6stupňová automatická 5stupňová 6stupňová
Pohotovostní hmotnost DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Nejvyšší rychlost (km/h) 185 192 180 199
Zrychlení 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotřeba (l/100 km)        
Město  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo město 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Fiat Panda 1,2
Rok výroby: 2009
Stav: 88 084 km
Cena: 69 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 157 548 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Scudo 2
Rok výroby: 2013
Stav: 186 257 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 80 211 km
Cena: 250 000 Kč
Fiat Panda 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 116 827 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků