Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo se po své premiéře začal v rámci mezinárodní prezentace představovat vybraným novinářům. To štěstí jsme sice neměli, alespoň si ovšem můžeme tento model prohlédnout ve větší fotogalerii a na několika videích. A hlavně automobilka vypustila do světa velmi obsáhlou tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem.

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Ačkoliv si mnoho lidí pod názvem Tipo představí hatchback vyráběný v letech 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoserie měří na délku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,64 m a zavazadelník nabídne objem 520 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K dispozici budou zákazníkům tři stupně výbavy a čtyři motory. Konkrétně půjde o zážehové čtyřválce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektive o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Zájemci budou moci vybírat také ze čtyř variant interiéru, řady odstínů barvy karoserie a dvou variant litých kol o velikosti šestnáct nebo sedmnáct palců. Více podrobností najdete v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Nejvyšší výkon: kW (k) při ot./min 70 (95) při 6000 81 (110) při 5500 70 (95) při 3750 88 (120) při 3750
Nejvyšší točivý moment: Nm při ot./min 127 při 4500 152 při 4500 200 při 1500 320 při 1750
Převodovka 6stupňová 6stupňová automatická 5stupňová 6stupňová
Pohotovostní hmotnost DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Nejvyšší rychlost (km/h) 185 192 180 199
Zrychlení 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotřeba (l/100 km)        
Město  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo město 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků