Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo se po své premiéře začal v rámci mezinárodní prezentace představovat vybraným novinářům. To štěstí jsme sice neměli, alespoň si ovšem můžeme tento model prohlédnout ve větší fotogalerii a na několika videích. A hlavně automobilka vypustila do světa velmi obsáhlou tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem.

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Ačkoliv si mnoho lidí pod názvem Tipo představí hatchback vyráběný v letech 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoserie měří na délku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,64 m a zavazadelník nabídne objem 520 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K dispozici budou zákazníkům tři stupně výbavy a čtyři motory. Konkrétně půjde o zážehové čtyřválce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektive o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Zájemci budou moci vybírat také ze čtyř variant interiéru, řady odstínů barvy karoserie a dvou variant litých kol o velikosti šestnáct nebo sedmnáct palců. Více podrobností najdete v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Nejvyšší výkon: kW (k) při ot./min 70 (95) při 6000 81 (110) při 5500 70 (95) při 3750 88 (120) při 3750
Nejvyšší točivý moment: Nm při ot./min 127 při 4500 152 při 4500 200 při 1500 320 při 1750
Převodovka 6stupňová 6stupňová automatická 5stupňová 6stupňová
Pohotovostní hmotnost DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Nejvyšší rychlost (km/h) 185 192 180 199
Zrychlení 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotřeba (l/100 km)        
Město  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo město 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků