Nový Fiat Tipo: Kompletní technické údaje, velká galerie a videa

Nový Fiat Tipo se po své premiéře začal v rámci mezinárodní prezentace představovat vybraným novinářům. To štěstí jsme sice neměli, alespoň si ovšem můžeme tento model prohlédnout ve větší fotogalerii a na několika videích. A hlavně automobilka vypustila do světa velmi obsáhlou tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem.

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Novodobý Fiat Tipo odhalen, už jsou známé i jeho ceny

Ačkoliv si mnoho lidí pod názvem Tipo představí hatchback vyráběný v letech 1988 až 1995, novinka je sedan. Karoserie měří na délku 4,54 m, široká je 1,79 m a vysoká 1,49 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,64 m a zavazadelník nabídne objem 520 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K dispozici budou zákazníkům tři stupně výbavy a čtyři motory. Konkrétně půjde o zážehové čtyřválce 1.4 16V Fire a 1.6 16V E.torQ, respektive o diesely 1.3 MultiJet II a 1.6 MultiJet II. Zájemci budou moci vybírat také ze čtyř variant interiéru, řady odstínů barvy karoserie a dvou variant litých kol o velikosti šestnáct nebo sedmnáct palců. Více podrobností najdete v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Fiat Tipo: Technické údaje 

Motor 1.4 16V Fire  1.6 16V E.torQ AT6 1.3 MultiJet II 1.6 MultiJet II
Zdvihový objem (cm3) 1368 1598 1248 1598
Nejvyšší výkon: kW (k) při ot./min 70 (95) při 6000 81 (110) při 5500 70 (95) při 3750 88 (120) při 3750
Nejvyšší točivý moment: Nm při ot./min 127 při 4500 152 při 4500 200 při 1500 320 při 1750
Převodovka 6stupňová 6stupňová automatická 5stupňová 6stupňová
Pohotovostní hmotnost DIN (kg) 1225 1280 1280 1345
Nejvyšší rychlost (km/h) 185 192 180 199
Zrychlení 100 km/h (s) 11,5 11,2 11,7 9,7
Spotřeba (l/100 km)        
Město  7,7 8,5 5,2 (4,3) 5,2
Mimo město 4,6 5 3,5 (3,4) 3,6
Kombinovaná 5,7 6,3 4,1 (3,7 eco) 4,2

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků