Nový Fiat Tipo Cross SW konečně oficiálně! Italský chalupář začíná bojem proti pandemii

23 komentářů

Alfred Alfredovič
16. ledna • 11:32

Jezdím v Fiatech už 40 let,první byla 127,potom Pandy,una,cinquecento,punto,500L a vždy naprostá spokojenost. Velmi levné opravy,výfuky,destičky,olej,svíce,filtry.Vše si udělám doma,protože fiaty mají jednoduchou konstrukci.vím o čem mluvím ale jsou lidé,kteří budou mít svoji pravdu i když jezdí ve felicii po tátovi ale Pepík v hospodě to o těch fiatech povídal,tak je to pravda.Všem přeji mnoho šťastných kilometrů a vždy bezpečný návrat domů.

Franta
13. ledna • 21:10

FIAT - Fehler In Allen Teilen - (chyba ve všech dílech).
Děkuji, ale nechci.

Ondra
16. ledna • 12:29

FIAT - nejhorší auta na světě -
"Fiat 500 - kdo by si myslel, že toto poměrně malé a roztomilé auto se dostane do TOP 5? Inu, zdání leckdy klame. Navíc je veřejným tajemstvím, že právě Fiat 500 vždy propadne v různých žebříčcích spolehlivosti. Jakoby snad na tomhle automobilu nebylo nic dobře - počínaje brzdami, infotainmentem a konče jízdními vlastnosti."
https://www.portalridice.cz/clanek/zjistili-jsme-jaka... ...

Franta
14. ledna • 14:28

Toto může napsat jenom zabedněný koncernový vymastenec se podívej na ty krámy poruchové co teď vyrábí o nespolehlivosti toho bylo napsáno dost

Hyunfan
15. ledna • 18:12
Mirek
25. ledna • 21:02

Tak jasně. Takový žebříček si může napsat každý. Nemá žádnou vypovídající hodnotu. Už jsem toho slyšel a četl dost. Kdybych neměl třicet let výhradně italská auta, tak bych možná i uvěřil. Samozřejmě, občas se něco nepovede. Ale své o tom ví i uživatele ostatních automobilek. Jen o těch německých se asi pravda nějak nesmí psát. :)))

Dix_
12. ledna • 9:19

Tipo aktuálně nejde zadávat do výroby.

PanHajzl
11. ledna • 17:42

Vy dobitci z redakce, strcte si ty vecne vyskakujici reklamy pres pul obrazovky do cokodiry! Se..ru na vas!

Wolfsteen
11. ledna • 19:34

Že si neumíte nainstalovat potřebný doplněk je váš problém :-D

JK
11. ledna • 12:32

Což o to, ty Tipa nevypadají na daily auto bez lásky vůbec špatně, ale značka má horší zůstatkovou než Dacia. Dát půl mega za auto, které stratí půlku hodnoty po opuštění salonu je v tuto chvíli záležitost fandění.

Peter(Charouz)
12. ledna • 9:57

Tyhle řeči mě vždy pobaví. Nejčastěji padají od člověka, který si z nejrůznějších důvodů nové auto nikdy nekoupí. Nikdy jsem při koupi nového auta nepřemýšlel tak, že po vyjetí ze salónu jsem přišel o několik set tisíc. To bych si nemusel kupovat vůbec nic.

JK
12. ledna • 12:41

Říká se, že nakupovat hloupě a draze umí každý. Pokud člověk není vyložený nadšenec, nebo mu to nepokryje odpisy, tak je ve své podstatě nákup soukromého osobního nového auta v dnešní době ta nejhorší možná útráta peněz. Když kupuju auto pro radost, tak neřeším, když kupuju auto, jako spotřebič, tak přemýšlím dopředu nad vším okolo. Vyhazovat peníze z okna se dají i přijemněji, než špatným nákupem spotřebiče. A Fiat Tipo Cross není pro mě auto pro radost ani náhodou, ale byl by to docela fajn spotřebič, kdyby...

Shimi
11. ledna • 12:49

To je o tom, jak dlouho si auto plánuješ nechat. Já většinou 10+ let, takže mě nějaká zůstatková hodnota nechává naprosto klidným. Problém ale vidím jinde, že už se v C segmentu nedělají jednoduchá auta s atmosférickými motory za rozumný peníz, které si člověk odservisuje doma za pakatel.

homer
11. ledna • 17:35

Měl jsem řadu benzínových čtyřválcových atmosfer od 1,0 do 2,5 a zaplaťpánbu že jsou z baráku. Podřazováni na trojku při každým předjíždění a spotřeba 8+ mi opravdu nechybí.

Shimi
11. ledna • 12:29

Dejte do toho atmo 1.8 s cenou do 400 tis. a hned druhý den učiním objednávku.

Dix_
11. ledna • 13:01

Bude 1.5 MHEV 96 KW DCT.

Shimi
11. ledna • 13:38

No právě, MHEV + DCT, všechno možné jenom ne jednoduché a levné. To je přesně trend, který to auto pohřbí. Nechat tam jen tu samotnou atmo 1.5 s manuálem za 350 tis. a lidi jim utrhají ruce.

David
11. ledna • 22:03

Si můžete přesně takhle koupit i30 a ani tam se zrovna tahle kombinace moc neprodává.

Shimi
12. ledna • 9:35

Nemůžu, páč není ve variantě Cross se zvýšeným podvozkem. Ta kombinace praktického kombíku s vyšší světlou výškou je právě to, co tahle auta dělá zajímavá.

TIA
11. ledna • 11:38

Já jsem fanda Fiatu, protože to je tradice, v historii udělaly mnoho skvělých a úspěšných aut. Mrzí mě, že dneska dělají jen tak málo aut. Tohle Tipo nevypadá úplně zle, ale na Škodovku nebo Kiu to bohužel asi nemá.

CML
11. ledna • 10:01

Interiér je cesta časem 20 let zpět. Proč ne, ale pak musí nabídnout nižší cenu nebo extra jízdní vlastnosti. Jestli Fiat nezkrachuje, bude to zázrak. Cool efekt retro 500 pomalu vyprchává a stále nemají vůbec nic nového.

Juraj K.
11. ledna • 12:31

Asi aj toto Tipo bude pacient dlhovekosti ako Grande Punto - budú ho vyrábať do aleluja.
P.S. Aspoň, že to Grande Punto malo dizajn - lebo súčasné Tipo a jeho vzhľad je naozaj smutný príbeh!

JK
11. ledna • 12:35

Grande Punto byl famózní prcek. Tipo je takový zvláštní kočkopes. Italsko-turecká Dacia, za neodpovídající ceny.

Doporučujeme

Články odjinud