Nový Fiat Punto: zpátky na vrchol? (první dojmy)

Tom  |  11. 12. 2005 04:17

Grande Punto sa designovo podarilo, skoda toho riadenia a brzd

Odpovědět  |   | 
KUFI  |  11. 12. 2005 17:18

Prehnanej nastup brzd ma i predchozi Punto MK2. Ale noha ostrilenyho ridice nema problem si na velkou jedovatost brzd po par seslapnutich zvyknout a pak si naopak velkej brzdnej ucinek clovek nemuze vynachvalit. Ja todle hodnotim naopak pozitivne.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  11. 12. 2005 18:39

Tak s tim souhlasim, vsechny Fiaty maji takoveto naladeni a nejde o chybu, ale o vlastnost - nekomu se to libi a nekomu ne, kdo je zvyknuty na tvrdsi rizeni a brzdy u VW/Skoda, tak mu to pripada divne, ale kdo jezdi s Fiatem, tak mu zase pripada jejich ovladani jako ovladani traktoru, takze jde o zvyk a ne o chybu
Docela se mi libi ale poznamka o tom razeni, protoze prave horsi razeni bylo vzdy horsi strankou Fiatu

Odpovědět  |   | 
Borůvka  |  11. 12. 2005 20:11

Taktak... Já jsem si na jedovaté brzdy Fiatu zvykl během prvního dne. Naopak, když jsem po pár týdnech sedl do svého předchozího auta, musel jsem brzdit i očima...   A to už vůbec nemluvím o Favoritovi své přítelkyně...

Odpovědět  |   | 
smajlik  |  11. 12. 2005 09:28


Osobně nehorší (dle fotek) mi připadá výhled z vozu. Kdo má zkušenosti např. s F. Conectem, tak ví o čem mluvím. Jakýkoli širší, či dokonce dvojitý přední sloupek, připraví každému řidiči nemálo horkých chvil. Když se podíváte na fotku z vozu přes tento sloupek, tak chybí ve výhledu cca 10 metrů, kolik v tom prostoru může být chodců nebo aut?

Odpovědět  |   | 
furgon  |  11. 12. 2005 10:22

Giugiaruv design punta se mi teda vubec nelibi, je z toho dost citit jeho styl, ktery propujcil korejcum. A 'A' sloupek je teda docela pruser, docela se divim, ze to Fiat a homologacni komise zkousli. Celkove spis zklamani, bohuzel.

Odpovědět  |   | 
Borůvka  |  11. 12. 2005 17:22

Není to až taková tragédie, na širší A sloupek se dá zvyknout, člověk s tím prostě začne počítat. Mám Fiata Mareu a tam je to skoro to samé. Navíc se mi zdá, že u nových aut všeobecně se dělají čím dál širší sloupky...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  11. 12. 2005 18:40

Tak tos asi nevidel sloupek u Peugeutu 307, tam je ten sloupek dvakrat vetsi...

Odpovědět  |   | 
Koutný  |  19. 12. 2005 11:02

Vcera jsem se byl na Punto III osobne podivat a interier me zaujal dokonce vice nez vnejsek. Barevne prvky jsou naprosto fantasticke, navic z velmi kvalitniho materialu.Osobne jezdim Audi A6, ale nove Punto koupim asi manzelce a bud ho take vyuzivat pri jizdach po Praze. V porovnani napr. s Cliem III interier Punta budi emoce e neni samoucelne preplacan.Pokud nekdo uvazuje o aute z tohoto segmentu, Punto patri mezi viteze. Kam se na nej z hlediska designu a pocitu z rizeni napr. Fabia nebo Polo. Fiat proste umi mala auta:)) i kdyz v Puntu mam pocit vetsiho vozu nez napr. v Megane.

Odpovědět  |   | 
Hany  |  24. 03. 2006 16:35

Presne tak, ja prave resim podobny problem, ja jeszdim Octavii II 4x4, ale drahe pulce ho asi koupim ve verzi sport a obcas si ho budu urcite pujcovat ). Fiate vitej zpet, Grande Punto je fakt skvele.
H. 

Odpovědět  |   | 
smajlik  |  11. 12. 2005 09:28


Osobně nehorší (dle fotek) mi připadá výhled z vozu. Kdo má zkušenosti např. s F. Conectem, tak ví o čem mluvím. Jakýkoli širší, či dokonce dvojitý přední sloupek, připraví každému řidiči nemálo horkých chvil. Když se podíváte na fotku z vozu přes tento sloupek, tak chybí ve výhledu cca 10 metrů, kolik v tom prostoru může být chodců nebo aut?

Odpovědět  |   | 
smajlik  |  11. 12. 2005 09:29


Osobně nehorší (dle fotek) mi připadá výhled z vozu. Kdo má zkušenosti např. s F. Conectem, tak ví o čem mluvím. Jakýkoli širší, či dokonce dvojitý přední sloupek, připraví každému řidiči nemálo horkých chvil. Když se podíváte na fotku z vozu přes tento sloupek, tak chybí ve výhledu cca 10 metrů, kolik v tom prostoru může být chodců nebo aut?

Odpovědět  |   | 
Brm  |  11. 12. 2005 10:49

Mno hezke to docela je ale nic z ceho bych mel padat na zadek,kazdopadne prvni Fiat ktereho bych si mozna byl i ochoten koupit(kdyz beru v potaz vzhled)o kvalitu strach ani moc nemam a jizdni vlastnosti asi nebudou nejak vyrazne lepsi nebo horsi nez konkurence ve stejne kategorii....Co se tyce tohoh vzhledu tak me pripadne ze snad kazdej prvek na tom aute uz sem nekde videl ale neni to na skodu kdyz vysledek pusobi povedene

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 12. 2005 10:51

Zvenku opravdu pekne a povedene, ale ten interier bych nesnes, co me naprosto dostalo je umisteni zapalovace za radickou a na strane ridice, pokud pouzijete jakekoli zarizeni jako je PDA nebo MP3 player co se umistuje na celni sklo nebo palubku, tak drat od zapika bude dost prekazet, navic dolni stredova konzole s radickou na me pusoby dost levnym dojmem , sedacky taky moc bocniho vedeni nepobrali. A co me docela zarazi je umisteni centralniho bezpecostniho pasu vzadu do sedavky, to jako pri nehode nese celou vahu uprostred sediciho cloveka prave zadni sedacka, nebo jak to tam je.

Odpovědět  |   | 
RR  |  11. 12. 2005 12:07

Zas jedno skarede a nekvalitne auto z Talianska, uz minule ked tu bol ten akoze "hummer"
proste hnus, a strach v takom aute uz len sediet.

Odpovědět  |   | 
PájaTHC  |  11. 12. 2005 14:14

no ten "akoze hummer" byl fakt odporný, ale tohle vypadá z venku celkem normálně. Neurazí, nenadchne. Interiér je ale skutečně humus.

Odpovědět  |   | 
cowgaR  |  11. 12. 2005 20:03

prilis rozruchu nad dalsim talianskym shitom...

ludia uvedomte si 2+2 a pochopite dosledky...ak by aj tento Fiat bol schopny kupy(este som taky nevidel, u mna je Fiat ZARUKA nekvality) tak vdaka svojmu shit imagu a shitovejsim autam je v takej krize, ze nasadil tomuto puntu cenu(musel) za ktoru u nas mam FOCUS2 v zakladnej vybave a slusnym motorom pani, a FORD, ten kvalitu DOKONALE zvlada.

Odpovědět  |   | 
miro  |  11. 12. 2005 21:03

boze, vy vsetci traja ste pekni tupci

Odpovědět  |   | 
Tomi  |  12. 12. 2005 06:54

Fordem tam vlakem zpatky!!!

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  12. 12. 2005 14:27

Jen klid,to se zase ozval prodejce Fordu,nic víc,nic míň

Odpovědět  |   | 
MiB  |  12. 12. 2005 19:56

Za sebe mohu prohlasit, ze Ford je na tom s kvalitou poslednich par let velmi dobre ( od do Focuse I. gen)  , tohle prislovi je trosku historie, bohudik.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  13. 12. 2005 08:34

Tohle je lepsi :
Ford - Fix Or Repair Daily
 
Budte v pohode, sam jezdim Fordem

Odpovědět  |   | 
Vitekr  |  13. 12. 2005 14:24

Ty seš teda defekt kvůli lidem jako ty by těm kecům o nekvalitě člověk skoro věřil.Ty prostě nedokážeš pochopit že existují lidé kterým se fiaty a celkově talianský káry prostě líbí tak jim to neber a jezdi si klidně ve svim fordu když myslíš že je tak skvělej já ti ho neberu...

Odpovědět  |   | 
cowgaR  |  14. 12. 2005 01:08

ale ty mi nerozumies, ja to ludom neberiem ze sa im Fiaty pacia, osobne proti ich designu nemam nic, pridu mi 2x krajsie ako Fordy.

Ja vo Fordu nejazdim, to bola narazka na CENU ak si dobre cital, proste importer na Svk cenu Focusu vystihol vynikajuco(vdaka super kurzu EUR v dobe importu) a navyse je FORD FOCUS2 na SPICI svojej triedy, tak uznaj, ak ho mozem dostat za cenu tohto Fiatu ktory je o triedu nizsie tak to je CHORE.

Navyse kvalitativne u mna od Fiata je horsie iba Daewoo/Chevrolet, Hyunday je vyssie, takisto Peugeoty, mozno Citroeny nie, nuz a zvysok je inde. VW ci FORD to je ina liga, teraz neberiem kvalitu shitnych VW agregatov ale spracovanie auta.

Poradim ti, zober si sucasne POLO na jazdu a presadni do tohto NOVINKOVEHO modelu. To je ako by ta z lexusu posadili do nejakeho cinskeho modelu. O tom to je, vsetko ma odpovedat cene, ja Fiat z krizy mojmi peniazmi vytahovat nebudem.

Uz vidim ako automobilka par rokov v krize bude mat zrazu NAJLEPSI vyskum, kvalitu, montaz, motivaciu pracovnikov, servis atd. Chlape tam to uz ROKY pada a KAZDA recenzia na FIAT poukazuje ze...v teste nebolo tak zle vypracovane auto ako toto atd atd, vid Stillo a spol.

Odpovědět  |   | 
kiki  |  14. 12. 2005 09:58

v zivote si vo fiate nesedel.
a spominat tu polo. najotrasnejsie auto v akom som doteraz sedel. este horsie ako fabia a to je uz co povedat.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  20. 12. 2005 19:10

No, nechci ti kazit radost, ale podle německého TUV žebříčku ford rozhodně není spolehlivým vozem, byť Focus je světlou výjimkou a patří k tomu slušnějšímu. Jinak si může podat ruce s Renaultem, Citroenem, VW, nebo i Fiatem. Fiat je na tom opticky trochu z nich hůře, ALE - je tak špatný, když třeba 5-ti letá Fabia má 14% pravděpodobnost vážné poruchy, a stejně staré Punto o mnoho pozic níže 17% ? Hodnoty jsem si teď vymyslel, ale tak nějak to v tom žebříčku TUV vypadá. Prostě na Toyotu s 4% hodnotou poruchovosti zdaleka nemá ani Fiat, ani Ford, ani VW ....
No a k těm korejcům. Já je rád taky nemám, faktem je, že v USA právě korejské auta obsazují absolutní špici v hodnocení spolehlivosti. Takže pozor na ně. Naučili se dělat auta moc dobře. Celkově asijské auta (nepočítám-li vozy Made in USSR a Čínu) jsou aktuálně mnohem spolehlivější. Bohužel Evropa ani USA tak spolehlivé vozy dělat neumí.

Odpovědět  |   | 
COLETT  |  08. 04. 2006 20:08

to jsou ale cz. stranky tak se tu neser s FORDEM ano?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 12. 2005 18:22

Rovnou do BOHNIC pane !

Odpovědět  |   | 
MAKARÓN  |  22. 12. 2005 11:03

Tys prostě idiot s IQ tykve a vkusem majitele traktoru Zetoru. Co má tohle auto společného s italskym Hummerem ? Videls ho nekdy v reálu nebo alespoň na fotce ? Co se týče designu, vn. prostoru a kvality pohonných jednotek, prostě toho JAK JE TO AUTO VYMYŠLENÉ - tam je to auto naprosto geniální. Předčí Fabiu (která je vysoce kvalitní auto) a valnou většinu aut svojí třídy. Kvalitu zpracování ukáže čas, ale právě fakt, že se Fiat dostává z krize, ho nutí vyrobit tohle auto KVALITNĚ.
Taky neví,, kde jste vy kokoti přišli na to, že je dražší než Focus. Každopádně - levné auto to ve svojí třídě není, protože NEMÁ PROĆ se vnucovat, všichni ho chtějí. Konečně stejná prodejní filosofie jakou má Škoda Auto - její kvalitní vozy se "prodávají samy" a i za vyšší cenu, protože lidi ví, že jsou kvalitní. Tohle auto zachrání Fiat, to Vám povídám. Á propós, Fiat bude při stejném tempu růstu v první polovině příštího roku v CELKOVĚ ZISKOVÝ, narozdíl třeba od VW, který drží nad vodou jen ŠKODA AUTO.

Odpovědět  |   | 
fiaťák  |  27. 09. 2009 22:15

ty jsi ale tragik,fiat už dávno není polský-prober se popletooo

Odpovědět  |   | 
Johnny Bee  |  11. 12. 2005 12:15

Proc tolik slavy? Neprijde mi designove nicim prevratny, jde proste v tovarnich stopach(Croma, Panda). Me se nelibi, nekoupil bych si ho. Po technickych strankach nemohu posoudit, nesedel jsem v nem, ani neridil. V kazdem pripade se mi o hodne vic libila studie Trepiuno, to bych si byl ochoten i koupit(opet hodnotim pouze vzhled).

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 13:09

Už sem na tento server ani nepáchnu, omrzelo mě číst tady ty zvratky těch ubohých chudáků, co skutečné auto viděli jen na obrázku. Fakt je mi z těch ubožáků zle a stydím se za to, že sem Čech (resp. Moravák) a je mi smutno, že sousedíme jako stát s takovejma ubožákama jako jsou Slováci. Je mi z toho smutno. Rezignoval sem.

Odpovědět  |   | 
Eraser  |  11. 12. 2005 13:11

To víte, není to Škodovka

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 13:11

P.S. kultura a estetické cítění je prostě za 40 let vlády lůzy, která bohužel prorostla i do nových struktur v obouch státech definitvně v háji. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  11. 12. 2005 14:13

Čo máš proti Slovákom, nebodaj nám závidíš ?
Wolff, tvoj veľký problém je ten, že nedokážeš zniesť to, keď niekto napíše svoj názor a diametrálne sa odlišuje od tvojho. Pamätám sa, ako si ma nedávno napadol v diskusii na auto.cz, kde som si dovolil napísať vlastnú skúsenosť a svoje problémy s Puntom a sklamanie nad Stilom NW - obvinil si ma, že klamem, pretože to nemôže byť pravda, že s Puntom má niekto problémy a nekvalitné zlícovanie a spáry u Stila som si vymyslel... S tebou naozaj nemá význam debatovať, ty si naozaj fundamentalista, hlásajúci smrť všetkým nefiaťákom, si zarytý fiaťák, ktorý ani len nepripustí existenciu iných áut. Ok, ži si ďalej v svojej ulite, okrem Fiatu nikto nevie robiť autá, všetci tomu veríme a vidíme to!
GP je fajn, mne sa nepáčia 2 veci - tá plastová vložka farby karosérie v interiéry, pôsobí to neuveriteľne lacne a pripomína to interiér ani nechci vedieť čoho, lebo zasa ma obviníš, že si vymýšľam a vidím niečo, čo ty cez svoje ružové okuliare nie. Ďaľšia vec je veľmi vysoký zadný nárazník a z toho plynúca nakladacia hrana. Cena a rozmery GP patria už do kategórie rodinných áut, do tohoto kufra sa naozaj blbo bude nakladať. A samozrejme, naštval ma aj prístup Fiatu CZ a SK, web je úplne neaktuálny, slovenské ceny sú niekde v éteri. Na môj dotaz u predajcu ešte minulý týždeň, že ceny už majú ale nemôžu zverejniť mi sľúbili, že akonáhle ich budú mať, zavolajú mi... Zatiaľ nikto nič, keď som tam volal pre zmenu ja, že mám prísť osobne, do telefónu mi to nemôžu povedať. Ok fajn, osobne budem mať čas až po novom roku, dovtedy možno kúpim niečo iné  Čuduješ sa mojej averzii voči Fiatu? Inak to Stilo so zlým lícovaním, zlomenou opierkou ruky ešte stále stojí v showroome u predajcu, keď neveríš, dojdi do Bratislavy, rád ti predvediem a ukážem... Druhá vec je to, ako si môže dať predajca na showroom auto, ktoré vyzerá, ako keby ho skladali piataci v krúžku šikovných rúk. A to auto tam je už asi 2 mesiace, a nikto z predajcov si nič nevšimol. Ach jaj, škoda reči...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 14:40

Odpovědět  |   | 
RR  |  11. 12. 2005 15:24


Ale si mu to natrel, čuramedánovy českému.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 12. 2005 00:23

Protože z vlastní zkušenosti dávno vím,že Slovensko je zdaleka nejtupější národ v Evropě (asi 500 jich zaměstnávám) - to je dostatečný vzorek) - berte,prosím,jejich výlevy s rezervou....

Odpovědět  |   | 
jankoo  |  07. 01. 2006 17:38

to Mirek .... tvoji rodicia museli byt brat a sestra cur@ku, pozri sa na hrdu skodovku kolko Cechov je vo vedeni, Nemci Vas maju ako lacnu pracovnu silu a velky rozdiel so Slovakmi nevidia. Si ako ho.no co sa smeje inemu ho.nu.

Inak Cechov mam rad (ved su to bratia)


Odpovědět  |   | 
Mario  |  11. 12. 2005 18:28

Meměl,jste pást ovce nebo drátovat hrce !

Odpovědět  |   | 
wermi  |  11. 12. 2005 14:14

len sa ukludni. ja tiez niesom nadseny ze slovakia susedi s krajinou kde sa vyrabaju smejdy zn. skoda a bohuzial sa v SK stale najde dost tych skurvencov ktory si tie auta kupia aj ked su po vsetkych strankach o nicom. inak nove punto sa mi paci. je to podarene auto si myslim. hlavne co sa tyka desingu. 

Odpovědět  |   | 
NiceOne  |  11. 12. 2005 15:24

A proc ti vadi ze si nekdo koupi Skodovku? Zijes snad ve svobodne zemi, kde si kazdy muze koupit auto jake se mu zlibi ne? Zkurvenec jsi ty protoze si myslis ze muzes nutit lidem svoje nazory. I kdyby ta Skodovka stala 2x tolik co ostatni tak je kazdeho svobodna vule za co svoje penize utrati.

Odpovědět  |   | 
jpeg  |  11. 12. 2005 15:46

Tak co lezes na servr krajiny ze ktery nejsi nadseny, ktera podle tebe vyraba smejdy, ktery ve skutecnosti maji na svedomi tvoji krajani a rozkrikujes to tady??!
Ta fabrika ma zamestnanejch polovinu slovaku, ktery diky svy vrozeny moralce maji na svedomi vetsinu problemu tehle aut, ktery pak oznacujes za smejdy. Vim o cem mluvim z vlastni zkusenosti. Mel jsem tu cest s tvejma krajanama ze slovenska ve SkodaAuto spolupracovat. Proto nezamestnavam ani nezamestnam ani jednoho slovaka, to mi ver. A to co mi predvedli na stavbe opet tvoji krajani ani nechtej slyset...
Jediny, co jste byli schopni vyplodit byla vubec nejubozejsi parodie na dodavkovy auto TAZ 1203/1500. Lez na servr krajiny vychodne od vas, ktera intelektem odpovida tvoji nature. Nainstaluj si laskave azbuku a votravuj na ukrajinskejch portalech s pomlouvanim tavrije.
Sbohem nevdecny slovensky nacionalisticky pako.

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  11. 12. 2005 16:45

nechapem toto urazanie medzi cechmi a slovakmi. Nenapada ma nic co by nas tak strasne odlisovalo, nebude to farbou pleti, nabozenstvom ani nicim podobnym... A podla mna to uz vobec nepatri na automobilovy server. Ak sa chcete hadat o autach, tak prosim, ale preco do toho tahat narodnu prislusnost. Nechce sa mi citat ani o ceskych curamedanoch, ani o slovenskej vrodenej moralke... Podla mna by sa mali tieto prispevky moderatormi mazat. Cela Europa sa zjednocuje a tu sa bude niekto hanbit za to ze susedi so Slovakmi a niekto druhy za to ze sa vraj v Cesku vyrabaju smejdy... O com to je? I can't see any point... sorry za OT...

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  12. 12. 2005 08:47

Moje řeč - taky sorry za off-topic, ale jsem rád, že pár normálních lidí pořád je - mějte hezký den

Odpovědět  |   | 
Marek  |  04. 01. 2006 00:08

Preboha prestante,uz vam to tu uplne jebe,ci uz slovakom alebo cechom,sak bavte sa o autach a nie o takych nezmysloch ako sa bavite! slovak ci cech,vsetko jedno,i tak sme uz v EU

Odpovědět  |   | 
jankoo  |  07. 01. 2006 17:43

... si presne ta vzorka ktoru u nas nemame radi, kazis meno vsetkym Cechom, obycajny niemand. Pre par blbcov (je jedno odkial su) zaskatulkujes vsetkych.

To by som aj ja mohol povedat, ze vsetci Cesi si vychcani, blbi a makaju ako Svejk - a nemyslim si to.

Ale blbci su vsade.

Odpovědět  |   | 
RR  |  12. 12. 2005 07:32

tak to si trochu prehnal, skodovky zas niesu take zle auta, ani dizajnom a ani vykonom. nech zije
skoda octavia

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 12. 2005 18:25

Správná reagce !

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 12. 2005 14:06

Pro mě je to po Alfě 156 druhý nejkrásnější auto z kategorie těch běžných a v kategorii malých vozů může navázat na boom P 206...

Odpovědět  |   | 
Pavel Novák  |  11. 12. 2005 14:29

mám Punto 3 roky staré, motor 1,3 JTD 51kw, mohu říct, že jde o velmi kvalitní a úsporný motor, na lehké punto i s velmi dobrou dynamikou. Jsem s ním velmi spokojen,  najeto 63 000km.         Nové Punto je bez pochyb kvalitní a atraktivní , jen ty ceny....)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 02. 2006 20:28

dobrý den,koupili jsme toto auto akorát r.v. 2005,nějak se mi zdá že vrže zadní náprava,nesetkal jste se s tím?

Odpovědět  |   | 
Rodrigez  |  11. 12. 2005 14:45

Po dlouhé době konečně povedený design od Fiatu...V době Brava/Bravy/Marey byl design to jediné, čím mě dokázal Fiat upoutat. Poté Punto II , Idea, facelift Multiply a další šílené pokusy o design... O kvalitě zpracování, která by konkurovala konc. VW, ci Fordu silně pochybuji, ale konečně alespoň 1 důvod proč uvažovat o zn. Fiat - design . P.S. Vzhled Interiéru mi také přijde celkem slušný...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 15:00

  NO COMMENT

Odpovědět  |   | 
dall  |  11. 12. 2005 15:17

Neuvěřitelné... Pochybuju, že někdo z vás v tom autě vůbec seděl, ale všichni se můžou přetrhnout sem psát, jak to má na houby brzdy, řízení, není z něj vidět a podobné žvásty. Korunu tomu nasadí " odborník " který silně pochybuje o kvalitě konkurující VW....
Přestože jsem s GP už něco najel, nebudu se raději k ničemu konkrétně vyjadřovat, protože 80% zdejších diskutujících jsou zřejmě lidi, kterým, když byli na dovolené na Bibione nějaký Ital ojel manželku i s dcerou, tak mají pifku. Musím tomu věřit, protože kdybych tomu nevěřil, musel bych se stydět....
Že je špatně slícovaná palubka je celkem průser, několik GP jsem už vystřídal a tento problém tam nikde nebyl ani náznakem, nicméně je to průser spíš importéra, že takové auto dá do rukou novinářům, člověka který ty auta chystal by odtamtud měli vykopat, nicméně, to není nic nového pod sluncem...

Odpovědět  |   | 
PájaTHC  |  11. 12. 2005 15:28

Mně rozhodně nikdo nemůže podezírat z podpory VW, ale čistě soukromě by mně zajímalo, tobě se opravdu líbí ony světle modré "věci" na sedadlech, připomínající plovací vestu?
http://www.autorevue.cz/Obrazky/2005/12prosinec/punto/13.jpg
nebo toto?
http://www.autorevue.cz/Obrazky/2005/12prosinec/punto/15.jpg

Odpovědět  |   | 
dall  |  11. 12. 2005 15:41

Ano, líbí. Líbí, protože jsem to viděl naživo, líbí, protože to ladí s lakem a probarvením palubní desky, líbí, protože pokud nebude, zvolím si jinou barvu i jiné prošití, možností je celá řada i u té nejlevnější verze, líbí, protože to má nápad a je to originální, líbí, protože je ten materiál velice příjemný na dotek a konečně líbí, protože je mi nevolno z nudných aut kde si svou individualitu majitelé dokazují barevnými potahy sedadel RACIG, TUNNING a podobně, když už nemají ani fantazii ani odvahu si koupit auto které se bude odlišovat od dalších 10-ti v ulici...

Odpovědět  |   | 
Riccardo  |  11. 12. 2005 16:50

Pane Jando, můžete mi vysvětlit, proč bych měl brzdit a zároveň přidávat plyn (viz. začátek recenze) ? Vážně mně nenapadá důvod, proč bych to měl dělal ...

Odpovědět  |   | 
dall  |  11. 12. 2005 17:03

Možná ze stejného důvodu, jako řadit s meziplynem, nebo si chtít při výšce 2 metry sednout v autu kategorie Punta sám za sebe...

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  11. 12. 2005 18:13

Byl jsem na stejné prezentaci ve stejný den jako p.Janda a shodou okolností vyzkoušel stejná auta. Multijet dokonce 2x a moje dojmy jsou trochu jiné. Chvílemi jsem měl dokonce pocit, že p.Janda řídil jiný vůz(při čtení tohoto minitestu). Měřím 185cm a s pedály rozhodně problém není. Už vůbec nechápu tu popisovanou "odezvu" řízení, která je naopak velmi dobrá, ve srovnání např c Cliem III.Hlukově se mi naopak zdál lepší diesel a to i v kultivovanosti. S elektronickým plynem jsem neměl sebemenší problém problém u žádného z testovaných aut, protože žádnou prodlevou netrpí. Podvozky dle mě jsou naladěny tak akorát. Rozhodně pohodlněji než např. Fabia, zvláštní při tom je, že se Punto téměř nenaklání. Celkově velmi příjemné překvapení.

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  11. 12. 2005 18:27

Nevim, kdo jste (zname se? ), ale ackoli jsou kazde dojmy subjektivni a v nekterych pripadech muzeme stejne veci videt jinak, musim jednoznacne rici, ze:
- vytka k rozmisteni pedalu - axiom, ty pedaly jsou proste dale, nez je bezne
- prodlevy elektronickeho plynu - axiom, proboha, jak jinak nazvat situaci, kdy vytocim motor, preradim, dam plny plyn a cekam, nez se motor rozbehne, kdyz nelze rychle podradit s meziplynem, protoze motor zareaguje az po chvilce atd. Jsou to samozrejme kratke chvile, ale rozhodne to dnes vetsina konkurence umi lepe, i VW se to naucil.
Kultivovanost a zvukovy projev dieselu, no, kazdy mame jina ouska, ale Vasemu nazoru se divim. Vnimani naladeni podvozku je subjektivni, muj nazor znate, u rizeni se opet divim. Tohle rozhodne neni citelne rizeni. Bylo to umocneno tim, ze prvne testovany 1,3 JTD trpel jakousi vuli, u benzinu tento problem nebyl, ale zpetna vazba v obou pripadech chybela.

Bavil jsem se o techto veceh i s nekolika kolegy a zasadne jine nazory jsem nezaslechl...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 01. 2006 14:14

Moje dnešní dojmy z testovací jízdy Fiat Punto 1.3 JTD 66 KW Multijet Dynamic:
Brzdy-naprosto famozní-podobně brzdí nový Ford Focus
Řízeni-reaguje velmi dobře i v režimu City,nemám výhrady.
Elektronický plyn u toho jsem prodlevu neznamel,kvalitní zpracování,jedinou výtku,že tam není trojblik u blinkrů,audio soustava skvělá.Velmi povedené auto.Po testovací jízdě jsem byl velmi spokojen,Spotřeba po městě na 3 převodový stupeň 4.5 litru.Při rychlosti 160 km/h na dálnici 3000 otáček. spotřeba kolem 6 litrů,jsem se nepodíval.Motor velmi tichý a odhlučení,tam jsem také byl spokojen.
Řazení také velmi reaguje dobře,také nenám námitek k 6.stup. převodovce.

Odpovědět  |   | 
KUFI  |  11. 12. 2005 20:35

Co se tyce elektroniky plynovyho pedalu, tak me osobne to docela vadi(tez ho mam ve Sportingu). Kdyz si predstavim delku sešlapu pedalu jako 100% usecku, tak zhruba na 10-15% seslapnuti se jeste nic nedeje, takze clovek musi seslapnout relativne hluboko, aby se zvedly otacky. S tim souvisi neprijemna prodleva pri prudkym seslapnuti plynu, kdy se napred nic nedeje a az po chvilce motor zareaguje. Me osobne to nevyhovuje a mechanika od pedalu k motoru mi prijde naprosto idealni. Pokud chce clovek jezdit ostrejs, tak musi proste cejtit okamzitou odezvu motoru na pedál.
PS: Punto se nenaklani diky vybornymu(a taky pekne tvrdymu) podvozku. Musim rict, ze hlavne u Sportovni verze, ktera ma navic snizenej podvozek, jiny tlumice, tvrdsi stabilizator, tuzsi posilovac atd. je projizdeni ostrych zatacek i v extremnich rychlostech naprosto bezpecny, protoze to auto sedi jako prilepeny a prakticky vubec se nenaklani. Daň za to je ale prejizdeni nerovnosti, ktery z vas pomalu vyklepou duši

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  11. 12. 2005 18:15

Treba meziplyny pri brzdeni, plynule prenaseni zatizeni mezi predni a zadni napravu v zatackach...

Odpovědět  |   | 
KUFI  |  11. 12. 2005 17:16

"a při brzdění s meziplyny či současném brzdění a přidávání plynu ani příliš příjemné" ... ehh? Autor to asi nema v hlave uplne v poradku, kdyz pri brzdeni seslapava i plyn :) Asi tam chtel napsat SPOJKA a brzda, ale preklepnul se...

"což mi připomíná, že otáčkoměry Punt nemají červená pole" - nesmysl. Vlastnim Punto Sporting(r.v.2003) a cerveny pole tu vyznačeny je: http://i.autoweb.cz/autoweb/photo/thumb/3772_700x535x75.jpg

PS: na nakym ceskym serveru uz sem videl prvni dojmy ze Sporting verze (udajne ma 220hp !!!), kde autori psali, ze je to plne srovnatelny s GT tridou. Bylo to takovy cely cerny, naky rozdelany (asi prototyp nebo co) a trochu to vypadalo jako Batmanovo fáro :) http://www.infomotori.com/foto1/art_15289_4_bild_zoom.jpg Bohuzel uz nevim kde sem to videl, tak jestli nekdo vite, pls pastnete mi sem odkaz. Thx

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  11. 12. 2005 18:13

Ne, nepreklepl jsem se, brzda a plyn soucasne se pouzivaji standardne treba pri prenaseni zatizeni predni a zadni napravy v zatackach. Staci se zastavit na nejake rallye, uvidite, ze to dela prakticky kazdy... Nicmene je mi jasne, ze to neni praktika obvykla, stejne jako brzdeni s meziplyny, proto jsem v clanku uvedl, ze rozlozeni pedalu vetsine zakazniku problem cinit nebude. Nicmene je to ve, kterou musim uvest.

A pokud jste si vsiml, clanek je o novem Puntu, proto take u otackomeru hovorim jen o poslednim modelu, ktery cervene pole nemel ani u dieseloveho, ani u benzinoveho motoru, konec koncu to najdete i na fotografii v clanku. Takze odkaz na Punto 2003 opravdu neni trefnou pripominkou...

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  11. 12. 2005 19:12

Nemyslím že se známe, ikdyž jsme se tam jistě potkali . Znovu opakuji, že jsem s el. plynem problém neměl ani v jednom případě! O nějakých problémech při rozjezdech nemůže být rovněž řeč. Řízení i brzdy mi přijdou naprosto bez problémů. Punto na mě zapůsobilo skutečně velmi dobrým dojmem(kromě těch otřepků na té přístrojové desce - mimochodem nehtem to šlo dolů).

Odpovědět  |   | 
dall  |  11. 12. 2005 19:38

Vážený pane Jando, dovolím si do toho vstoupit, přestože tuhle polemiku vedete s někým jiným a původně jsem to udělat nechtěl. Automobilové soutěže jezdím už nějaký čas a velmi dobře vím o čem píšete, nicméně napsat poznámku o nevhodnosti pedálů pro tento styl jízdy při testu auta třídy a určení Punta mě s dovolením přijde jako pitomost. Někdy mám pocit, že by novináři měli mít při testu "normálních" aut puštěnou kazetu, která by jim neustále opakovala v čem to vlastně sedí. Pokud Vás GP svým naturelem přimělo k dynamické "rallye" jízdě, nic proti tomu nemám, ovšem psát to do testu jako nevýhodu považuju za značně OT. Snad nebudu daleko od pravdy když řeknu, že podobnou perlu jsem nikdy u žádného podobného testu nečetl. Trošku mi to připomíná hledání kazu za každou cenu.
Mimochodem, mám obuv velikosti 47 a u některých aut mi pedály dělají problém, ovšem GP to určitě není i když taky dolů řadím s meziplynem...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 19:58

Ono víš Dall, taky mi to tak přišlo. Ten článek jako reportáž by nebyl špatný kdyby... Kdyby se tam opravdu pan Janda nesnažil jako by najít chybu za každou cenu. Tu přístrojovku, je mi jasné, že to by patřilo tomu, kdo to auto poskytl ulámat pracky, ale ty ostatní připomínky. Celej ten článek, aniž by to tam bylo řečeno vyzněl opět v klasickém predisponovaném tónu a to tak, že to nový Punto je vlastně o něco lepší než to straré, ale je to zase na to, že je to Fiat zbytečně drahé a ta kvalita je zase celkem prostě mizerná a to jde ruku v ruce vlastně se špatnými brzdami a plynem a podvozkem. Přesněji řečeno pane Janda, kdyby jste napsal: Nové Punto je hezké z venku, hnusné ze vnitř s relativně rozumným prostorem, neurazí ani nenadchne,ale za ty peníze ne děkuji (přeci nedám tolik peněz za něco tak...za něco co je Fiat), a k tomu přidal pár fotek, tak to bylo ve smyslu úplně to stejné co jste napsal. Blbí jedinci yb to spíš pochopili...A my ostatní jsme na to zvyklí...

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  11. 12. 2005 20:43

Ale no tak panove, ja vas prece znam a bylo mi jasne, ze konkretne z hodnoceni vas dvou nevyjdu s niti suchou  Tim nechci bagatelizovat jakoukoli vecnou kritiku, ovsem v tomto pripade ze zkuste zamyslet nad svymi slovy. Ja jsem v clanku uvedl pouze to, ze pedaly nejsou dobre rozmisteny pro soucasne ovladani brzdy a plynu a zaroven jsem dodal, ze to bude vetsine lidi uplne ukradene. Neprijde vam to jako dostatecne objektivni hodnoceni? Vzdyt nerikam, ze to je zasadni chyba, ktera bude prekazkou pro 100 procent zakazniku, hovorim o objektivnim nedostatku, ktery jiste nebude vadit jen me, ale i casti zakazniku, byt minoritni. A uvedomte si prosim, ze brdzeni s meziplynem neni zadna "rallye-praktika", s meziplynem podrazuji pri brzdeni vzdy a v kazdem aute a je uplne jedno, jak rychle pri te prilezitosti jedu. Pojedu tak i s Hyundai Atos na nakup, pomalu klidne... To neni zadny zavodni styl, pro me je to totez jako pro jine zmacknou a pustit spojku.

Obvinujete me z toho, ze vychazim z klise, otrepanych soudu, ale to mi pouze nutite vy a sami se pritom dopoustite tehoz - rici "novinar ceka od kazdeho auta, ze to bude Ferrari a kdyz neni, kritizuje ho" je prece tak otrepane. Konkretne v mem pripade musite vedet, ze ocenuji naladeni auta i pro jine styly jizdy a pokud reknu "neni vhodne proto",  dodam, ze "je vhodne pro neco jineho". Nemam jednu predstavu o dobrem aute. Ja jsem si dovolil upozornit na to, ze ridice pracujici s pedaly timto zpusobem nebude Punto zrovna hyckat. Povazujete-li to za zaujatost, nerozumim vam, je to infromace podana prece jasne tak, ze si s z ni muzete vzit bud a) takto ridim, bude me to limitovat, b) takto neridim, nebude me to limitovat.

Nevim, proc bych mel byt zrovna za toto kritizovan. Je to informace, kterou si kazdy muze prebrat podle svych predstav o rizeni a vyhodnotit ji jako minus nebo nepodstatny signal. Myslim, ze v tomto se projevuje predesim vase zaujatost, pro vas by byl dobry test Fiatu jen ten, ktery by zadne negativni informace neuvadel.

Myslim, ze jsem o voze napsal pozitivni hodnoceni, vuz se mi od pocatku libi, predstavuje v mnoha smerech velky krok vpred. Nebude vsak dokonalym autem pro kazdeho a mym ukolem je hledat klady a zapory, ktere mohou byt zajimavou informaci pro potencialniho zakaznika.

Ja zaujaty nejsem a s Alfou Romeo v garazi mi snad ani nikdo nemuze rici, ze bych byl nepritel Fiatu ci italskych aut...

Odpovědět  |   | 
KUFI  |  11. 12. 2005 21:06

Meziplyn bych daval jedine ze bych jezdil s traktorem Ja taky brzdy "nepouzivam" a brzdim predevsim motorem, ale staci podrazovat pri nizsich otackach a pak pro meziplyn neni duvod.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  11. 12. 2005 21:29

O.K. Omlouvám se, dneska nemám svůj den. Ale stejně se to dalo napsat optimističtěji. Já vím, že tam žádná výrazná kritika není. Problém je jen v tom a mám takovou zkušenost, že když se o fiatu nenapíše jen v superlativech a napíše se jen nějaká malá drobnost (opravdu pitomost) co tomu autu chybělo, nebo co není za jistých situacích 100%, tak pak se toho omezenci chytí a sme ve starých kolejích. Nevím, nechci posuzovat,ale mám pocit, že Punto bude patřit mezi nejlepší, zda - li nebude vůbec nejlepší a myslím, že konkurence bude mít s novými modely problémy se na Punto vůbec dotáhnout. je mi jasné, že nic není 100% a ne všechno musí každýmu vyhovovat. Ale prostě u toho fiatu musí být tady člověk opatrný co o něm napíše... Mám takový pocit, že tady je už někdo hodně natěený na Abarth..., že pane Janda?
Mimochodem o fiatu teď tady obecně platí, že aby byl obecně vnímán,alespoň tak dobrým jako německá konkurence (obecně), vedlo dle mého soudu k tomu, že je Fiat v kvalitě (v jistých ohledech, kde třeba měl rezervy) o nějaký  kus napřed. Takže to vedlo celé k dobré věci. Myslím, že se mnou budete mnozí souhlasit, co ty auta znáte.
P.S. Nepřipouštím, že by byl někdy horší než Německá konkurence. Jen tak byl pravděpodobně vnímán v době odběru ruských plechů, kdy na zasolených silnicích bohužel rezl.(to pro vysvětlenou)

Odpovědět  |   | 
bingo  |  11. 12. 2005 23:40

Ale pochop, ze vetsina z nas nejsou Fiat-maniaci a radi si precteme relevantni clanek a tohle mi relevantni prijde, ne nejakou ultrapozitivni slohovku. Ani se mi to GP moc nelibi, asi jsem fakt nejak omezenej. Ale aspon me to tak neleze na mozek

Odpovědět  |   | 
 |  12. 12. 2005 00:15

však v pohodě... taky nejsem fiat maniak, v životě jsem italský vůz neměl (ale já zatím žiju hodně krátce, jen necelých třicet let :) ) a taky nerad čtu pozitivní slohovky... ovšem nové punto se mi líbí a půjdu si ho koupit...

Odpovědět  |   | 
dall  |  11. 12. 2005 21:36

Snad se jenom ohradím k tomu, že za rallye praktiku neoznačuju meziplyn, ale brždění pod plynem, tady jste to trochu překroutil a tady prostě trvám na tom, že se nic takového v testu " nákupní tašky " objevit nemělo
Navíc si nemyslím, že bych někoho obviňoval ze zaujatosti, nebo ho soudil podle toho, co má v garáži, to rád přenechám jiným, mimochodem v mé garáži je teď momentálně " ódvojka " a nesl bych velmi těžce, kdyby mě někdo podle toho soudil...

Odpovědět  |   | 
KUFI  |  11. 12. 2005 20:17

V Rally je to samozrejma vec(ne ze bych ho jezdil...kdyz teda nebudu pocitat ty stovky hodin stravenych u hry Richard Burns Rally na PC :) Ale neni tohle clanek o osobnim automobilu urcenym pro prevazne mestskej provoz?...
Mimochodem, sem ridic z povolani a jeste nikdy sem nepouzil pri brzde zaroven plyn...tim chci jenom naznacit, ze potencialni kupec tohodle auta sotva bude mít v umyslu s tim jezdit rally a teda dupat s brzdou zaroven na plyn.
Na druhou stranu samozrejme uznavam, ze brzdovej pedal by mel bejt posunutej bliz smerem k plynovymu.

Ta veta s otackomerem pusobi v tomhle podani znacne kontraproduktivne. Clovek to z vety "což mi připomíná, že otáčkoměry Punt nemají červená pole" ani nemuze pochopit jinak. Pritom by jenom stacilo pridat "...U NOVYCH Punt..."
Osobne si myslim, ze to bude stejny jako v pripade predchozi řady. A sice, ze ono cerveny pole bude opet pouze ve sportovni(pripadne HGT) verzi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 12. 2005 15:27

... zkuste si dat oboji u BMW a po 2 sekundach se omezi plyn jako ochrana brzd. Pak je potreba dat nohu z plynu a znovu slapnou, aby motor zacel zase tahnout......

Odpovědět  |   | 
RedRicK  |  12. 12. 2005 18:32

Na prenos vahy BOHATE staci sekunda...

RRK

Odpovědět  |   | 
ROSSI  |  12. 12. 2005 01:07

Jen tak na okraj, byl jsem také na prezentaci nového Punta, a také jsem si všiml onoho nepěkného detailu na přístrojové desce. Musím Vás ale bohužel zklamat, to co jste vyfotografoval je modrá průsvitná ochranná fólie, která je nalepená na zmíněném pásu desky v barvě karosérie proti poškrábání. Je to ta stejná fólie, co kryje chromované díly například u luxusnějšího nábytku atd. Jde jen o to, aby ji prodejce pečlivě strhnul. Což se evidentně nestalo. Jinak se vším souhlasím.

Odpovědět  |   | 
ROSSI  |  12. 12. 2005 01:47

Jo, asi jsem si článek špatně přečetl. Nesouhlasím úplně se vším, ale: rozjezdy byly kupodivu snadnější s 1.3 JTD 90HP, benzín působil velice okleštěně a tak nějak počítačově, včetně té pomalé odezvy plynu, ale nebyla to žádná tragédie, nic tak hrozného jako např. u Fabie 1.4 16v. Brzdy jsou skutečně moc přeposilované a nejsou tak progresivní jak by mohly být, věřím ale, že pro ženy nebo běžné uživatele budou působit důvěryhodně. Řízení je jako u každého elektricky posilovaného problematické, ale připadá mi lepší než u Stila, a možná bych si s GP i více dovolil na okreskách, jinak převod OK. Na výhled se dá zvyknout, jiná současná auta to mají podobně, je to problém moderních aut obecně (v tomto bodu zlaté UNO). Sedačky jdou spustit velmi nížko, volant přitáhnete blízko tělu, skvěle se drží a ty pedály, na civilní auto bohatě OK. Ergonomie pro mě vinikající. Ještě bych zapoměl na skvělá, obrovská zpětná zrcátka. Podvozek se zdál, alespoň po Praze velmi tichý a komfortní, GP se v zatáčkách jen málo naklání, ale chtělo by to protáhnout po okresce - pak by se vidělo. Řazení jedním slovem perfektní. Co se táče designu - Fiat šel vždy vlastní cestou, proto má spoustů zarytých nadšenců ale stejně i odpůrců. Nikdy se nechtěl zalíbit všem, tak jako sterilní VW. Tím narážím na interiér, nesouhlasím s nudou, je to poctivě postavený interiér podle těch nejpřísnějších kritérií na ergonomii, měli tam snad použít budíky uprostřed, jak to žádá móda. Ani vnější vzhled nehýří nějakými extravagancemi, je to poctivý italský styling. Přechody ladných křivek a ploch. Takže si myslím, že v tom interiér nijak nevybočuje. Všiml si autor úžasných klik dveří, asi ne. A co se kýčovitosti týče, (zajímavé, pro jednoho nuda, pro jiného kýč - těžký protiklad nezáživnosti) koukněte se na CLIO III, rámečky všeho na přístrojovce v "módní" imitaci hliníku atd. V Puntu není jediný laciný detail, naopak díl palubky v barvě vozu se odvolává na doby, kdy nebylo drahé kombinovat barvu interiéru k barvě exteriéru. Pro mě jednoznačně palec nahoru. GP hodnotím jako v dnešních měřítcích výborné auto, které ještě nemá v nabídce ten pravý italský motor.  Myslím, že ta správná volba pro nadšence příjde až s šestnáctiventilovou jednačtverkou, popř. přeplňovaou jednašestkou. Nelíbily se mi pouze brzdy, jejich přehnaně silný účinek.

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  12. 12. 2005 10:13

Rossi: Já to zkoušel nehtem, jestli to půjde dolů a šlo, ale že je to ochraná folie mě nenapadlo .

Odpovědět  |   | 
Žižla  |  12. 12. 2005 16:55

Hele Janda, voni tady píšou, že GP mělo najeto 500 Km. No a co máme na fotkách z přístrojové desky?  Přes 800 Km! Tak nehulej tolik a čtou si to po sobě jo? Díky.

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  12. 12. 2005 08:52

Hm .. Osobně mi připadá hodně - řekneme sebevědomá - cena ... Ruka na srdce dal by někdo z Vás 430 K za Puntika ?

Odpovědět  |   | 
saar  |  12. 12. 2005 10:09

pol roka až rok a cena bude niekde úplne inde a tak isto aj clio III

Odpovědět  |   | 
Haya  |  12. 12. 2005 13:46

chlapci, co blbnete? I redaktoři jsou jen lidé a můžou mít svůj vlastní pohled na věc... a buďme rádi, že je svoboda slova , páč by jsme tu dnes nečetli... 

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  12. 12. 2005 14:40

Jop - na tom je urcite hodne pravdy .. Ja jen ze si pamatuju jak hodne Fiat nastrelil cenu Stila zpocatku .. coz vedlo k tomu ze byl o nej velice maly zajem.

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  12. 12. 2005 13:44

Takže komplikovane, ale predsa sa mi podarilo dopátrať aspoň na čiastkové a neoficálne ceny pre slovenský trh. Oficiálny cenník bude zverejnený až 14. decembra, zatiaľ mám nasledovné ceny:

1.2 Dynamic = 409.900 Sk
1.4 8V Dynamic = 439.900 Sk
Uff, aby som pravdu povedal, je to dosť. Treba tam minimálne pripočítať ešte klímu, a to sa cena vyšplhá o ďaľších 30-40tisíc vyššie. Len dúfam, že budú nejaké zľavy, ako to má Fiat vo zvyku

Odpovědět  |   | 
saar  |  12. 12. 2005 14:26

To sú teda vážne riadne pálky 1,4 8V okolo 480.000 Sk ??? za to máš skoro 1,4 16V megane grandtour sportway a pod.  Za také ceny im vo fiate rýchlo spadne hrebienok !

Odpovědět  |   | 
no uvidime  |  12. 12. 2005 14:31

no tak kluuuud. 480 je za dynamic...ak vobec je ta cena pravdiva.
ja viem zakladne ceny 3d aj 5d a mozem vam len povedat, ze su myslim dost vyrazne pod 400. takze cena zakladneho punta je podla mna doooost zaujimava
vzhladom na momentalne stale utajovane ceny nemozem byt presnejsi, sorry.

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  12. 12. 2005 14:39

Hej, 1.2 3D Active tuším 389900? Ale nie som si istý tak som to nepísal...
Nechápem ale, prečo Fiat robí také caviky okolo zverejnenia cenníka. V CZ je od minulého týždňa, u nás až od tohto. A pritom na cenách sa už nič meniť nebude Neviem o tom, že by GP kolidovalo s nejakým iným konkurenčným modelom a snažili by sa o vyčkávaciu taktiku... Dnes sa mi ani po vyše hodine nepodarilo dovolať do Fiatu SR

Odpovědět  |   | 
wolff  |  12. 12. 2005 15:25

hxigor...Chce to trpělivost. Hold marketing není silnou stránkou auta,a le věřím, že se to srovná. Ty ceny budou odpovídat těm českým. Leda by byly o něco níž, pak by to bylo příjemné překvapení. Myslím, že Emotion s 1,4 je super volba...

Odpovědět  |   | 
no uvidime  |  12. 12. 2005 16:02

nie je to 389900.......uber

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  12. 12. 2005 16:03

Tak potom 379900

Odpovědět  |   | 
David  |  12. 12. 2005 18:19

takze ceny 5 dv. GP na slovensku:
1.2 active  - 379.900,-
1.4 active - 409.900,-
1.3MTJ active

Odpovědět  |   | 
David  |  12. 12. 2005 18:21

takze ceny 5 dv. GP na slovensku:
1.2 active  - 379.900,-
1.4 active - 409.900,-
1.3MTJ active - 449.900,-
najdrahsie:
1.3 MTJ dynamic - 524.900,-
1.9 MTJ emotion - 609.900,-
priplatok za manual klimu 42.000,- za digital (od dynamic vyssie) 10.000
 

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  12. 12. 2005 19:52

Wow!
Ako je to s Dynamicom - má klímu v cene, alebo nemá? V stredu po polnoci, to už bude 14.-teho, sa hádam vlámem do predajne, ja chcem kompletný cenník

Odpovědět  |   | 
wolff  |  12. 12. 2005 20:02

Dynamic je aspoń u nás bez klimy. Emotion má klimu...

Odpovědět  |   | 
hxigor  |  12. 12. 2005 14:36

Uff, tie ceny sú naozaj vysoké. Veď Stilo 1.4 16v v akcii sa dá kúpiť s klímou, 4xabg a ďaľšími vecami za 469tisíc Sk Som zvedavý na oficiálne info, pozajtra vezmen Fiat predajen útokom

Odpovědět  |   | 
omk  |  13. 12. 2005 11:36

Na tom aute su pekne len tie <a href=http://www.aaa.sk>puklice</a> :)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 12. 2005 11:43

Zdravím tímto fanatické příznivce Fiatu.Místo aby jste měli radost,že svou oblíbenou značku můžete koupit ze super slevama,protože ji nikdo nekupuje tak se rozčilujete/volfa nechat vyšetřit/.Již brzy bude i toto Punto ze slevou tak 40000kč-za původní se toho moc neprodá.Je to pěkné auto,ale bohužel Fiat.Komu to nevadí ať si ho koupí/možná udělá dobře/.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 12. 2005 12:51

Jinak se divím,že nikomu nevadí nadpis článku Cesta zpět na vrchol.Co snad někdy v posleních třiceti letech byl Fiat na vrcholu??

Odpovědět  |   | 
Vitekr  |  13. 12. 2005 14:53

Tím nebylo samozřejmě myšleno na vrcholu všeho ale na vrcholu malých aut určitě to nemůžeš popřít...

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  13. 12. 2005 15:01

 Popřít lze vše  Záleží na tom jaká kriteria mají vést na pomyslný vrchol .. Spolehlivost ? Prodejnost nových aut ? Technické inovace ? Jízdní vlastnosti ? Ceny na veletrzích ... ? atd atd ..
 Na hodně z těchto faktorů existují přesné statistiky a údaje .. Nic proti Fiatu nemám - ale pravdou je, ze Punto v těchto žádné z těchto kategoriích dávno nevládne ...
 

Odpovědět  |   | 
wolff  |  13. 12. 2005 16:28

A já už sem myslel, že blbci vymřeli...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 12. 2005 17:37

Vždyť žiješ což znamená,že minimálně jeden zbyl!!!

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  14. 12. 2005 08:30

 A umíte se bavit o jasně prokazatelných faktech, nebo se pouze necháváte unášet nadmírou svých emocí, které Vám znemožnují vnímat realitu ?
 Aneb jak se říká - když začnou docházet argumenty, padají vulgarity nebo facky ... Tak vulgarity vám jdou - o argumentech je tím pádem jasno  

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 12. 2005 00:41

Tak si kamaráde zjisti,kolik milionů Punta I.,se prodalo a pak pochopíš,co je to ten vrchol.../a můžeš to srovnat třeba s Fabií/

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 12. 2005 10:58

Nejhorší je že se našlo tolik pitomců-to skutečně nepochopím.

Odpovědět  |   | 
kanec016  |  17. 03. 2007 14:44

no tak do roku 96 si predstav ze fiat bol na vrchole od r96 sa to zacalo srat dole vodu ale s tymto grande puntom to uz konecne trocha zachranili. dokonca vacsina starsich fiatov boli auta roky aj 127,128,uno,tipo tieto fiaty boli auta roku.

Odpovědět  |   | 
Jirka Pr.  |  14. 12. 2005 20:46

Děkuji za pozdravy a sám zdravím . Fanatik sice nejsem, ale Fiat mám a dopustit na něj nedám. Jsem rád, že mě kamarád k této značce přivedl, mohl jsem být Oplysta, či Škodovkář, nejsem a díky bohu.
Hodnotit spolehlivost osobních aut je docela "ošajstlich" tak jako o nich psát recenze. Ono koupit naleštěné auto z jednoho nejmenovaného bazaru a potom nadávat na výrobce je věc druhá. Jak pravý klasik, do motoru nevidíš a když člověk není odborník nebo fanda toho či jiného vozu tak věřím, že dobře maskovaná skládačka by ošálila mě i vás. 
Ano, každý má svůj názor a jsem rád, že je tady projevujete až se v GP projedu dám jedněm za pravdu a o ostatních si pomyslím své. Co se motorů týče je to dost chudoba. 1,2 s 65k je tak pro rozumné lidi nebo ženu na nákup  či jízdu do práce, 1,4 vzhledem k k "povinému ručení" nepraktický.Dosti zaráží když východní (JP, Korea...) konkurence používá 4ventilovou techniku, fiat jede sice spolehlivé, ale už přesluhující následníky Fire motoru.
Cena opravdu je dosti vysoká, ale je to způsobené trendem kdy se každý výrobce snaží prodat co nejlépe vybavené auto.
Že jsou pedály daleko od sebe?? No kdopak jste jel v Unu, Puntu či Seicentu tak by jste tvrdil že jsou zase moc blízko, takže u Fiatu příjemná změna .
Jen jsem trošku nepochopil styl posuzováni NCAP, dejme tomu že v roce 95 mělo auto xy 2 hvězdičky a dneska se o něm mluví jako o rakvi na kolech, takže určité přitvrzení kritérii proběhlo, ale jak se v tom orientovat, žijeme jen jednou né??

 

Odpovědět  |   | 
mezek  |  15. 12. 2005 13:06

Máš svoje vlastní, osobní zkušenosti s Fiatem? Zvláště tak od roku výroby 1995? Jestli ne, tak mlč a šoupej nohama...

Odpovědět  |   | 
Vincentik  |  13. 12. 2005 21:18

Občas to s tým zanietením za Fiat preháňa, ale ten predposledný odstavec sedí.

Odpovědět  |   | 
mezek  |  15. 12. 2005 12:06

V GP jsem neseděl... Ale - kvalita přístr. desky: blbost, je to špatně odstraněná krycí folie. Pedály: tohle je auto do města, ne speciál na rally. Aspoň nebudu muset v zimě jezdit v botaskách jako u Punta II. Tam jsou blízko sebe. Brzdy, řízení: u Fiatů jsou vždy jedovatější a účinější brzdy než u konkurence. Taková Fabie brzdí na h...o. Řízení s el. posilovačem chce zvyk. Potom je normální. Řazení: narážka na starší Fiaty - jezdil jsem s více jak 30 vozy různých značek a typů a třeba oproti Fabii 2000 mám v Puntu II 2003 "sportovní" řazení. Přesné, rychlé. Tvrdší podvozek: u italských aut normální. Jistější jízdní vlastnosti. Elektronický plyn: něco jsem už vyzkoušel a ta prodleva je všude, i u VW. Design: oproti šedi němců nebo přeplácanosti korejců nebo neurčitosti Clia III je nádherný. Interiér se mi zdá míň nápaditý, než třeba u Punta II. Barevnost je u Fiatu běžná, ale jsou výjimky a asi i GP nebude mimo - mám černozelené a černé plasty a krémové čalounění. Červené pole u otáčkoměru: já ho v autě nemám. Taky jsem se snažil zjistit, kdy zasáhne omezovač, ale ještě mi nikdo nedokázal odpovědět /už jsem měl 6300ot., 1,2/8V/. Ceny: musí se brát v úvahu, že se jedná o nové, moderní auto. Takové Clio III taky není levné. A počkejme, kolik bude stát třeba nástupce Fabie... A pořádně si přečtěte celý ceník!
A na závěr o kvalitě Fiatu - už od Punta II, Stila a výš je Fiat stejně kvalitní jako protěžované německé značky. Jenže je pořád stále plno tupců, kteří aniž by měli s těmito vozy zkušenosti, tvrdí něco, co někde od někoho slyšeli.

Odpovědět  |   | 
Žižla  |  15. 12. 2005 14:46

Hele, a  nenapadlo nikohoh z vás, že nejdřív by měl vědět cenu novinář a teprve potom až běžnej civil?Proto se ty ceny dávaj až později, tzn.po tiskovce. Už chápete??

Odpovědět  |   | 
cowgaR  |  15. 12. 2005 22:10

nuz vacsieho subjektivneho Fiat fanatika nenajdes...ty by si bol schopny vyvratit ze Zem je gulata...

cece, hlavne ta kvalita Stilla ma pobavila, to si ani nemohol mysliet vazne toto stvorkolesove rozhojdane tazkonemotorne rozpadajuce priblizovadlo porovnavat s kvalitou nemeckych znaciek...omg

Odpovědět  |   | 
saar  |  16. 12. 2005 08:53

Ceny sú ako bolo napísné 1,4 8V Dynamic oproti Active + hmlovky , rádio, del. zadné sedadlo, výšk nast. sedadlo, diaľk. alarm 439900 Sk + 42000 Sk klima + 9900 metaliza = 491.800 Sk  a to je už cenová úroveň aut o triedu vyššie s podobnou výbavou,

Odpovědět  |   | 
saar  |  16. 12. 2005 08:53

Ceny sú ako bolo napísné 1,4 8V Dynamic oproti Active + hmlovky , rádio, del. zadné sedadlo, výšk nast. sedadlo, diaľk. alarm 439900 Sk + 42000 Sk klima + 9900 metaliza = 491.800 Sk  a to je už cenová úroveň aut o triedu vyššie s podobnou výbavou, a

Odpovědět  |   | 
saar  |  16. 12. 2005 08:53

Ceny sú ako bolo napísné 1,4 8V Dynamic oproti Active + hmlovky , rádio, del. zadné sedadlo, výšk nast. sedadlo, diaľk. alarm 439900 Sk + 42000 Sk klima + 9900 metaliza = 491.800 Sk  a to je už cenová úroveň aut o triedu vyššie s podobnou výbavou, a to

Odpovědět  |   | 
saar  |  16. 12. 2005 08:53

Ceny sú ako bolo napísné 1,4 8V Dynamic oproti Active + hmlovky , rádio, del. zadné sedadlo, výšk nast. sedadlo, diaľk. alarm 439900 Sk + 42000 Sk klima + 9900 metaliza = 491.800 Sk  a to je už cenová úroveň aut o triedu vyššie s podobnou výbavou, a to isté

Odpovědět  |   | 
saar  |  16. 12. 2005 08:54

Ceny sú ako bolo napísné 1,4 8V Dynamic oproti Active + hmlovky , rádio, del. zadné sedadlo, výšk nast. sedadlo, diaľk. alarm 439900 Sk + 42000 Sk klima + 9900 metaliza = 491.800 Sk  a to je už cenová úroveň aut o triedu vyššie s podobnou výbavou, a to isté u

Odpovědět  |   | 
mezek  |  16. 12. 2005 11:32

Další slovenský hovado...
Pro upřesnění - já byl vždy zarytý Škodovkář. Když jsem potřeboval nové auto, chtěl jsem něco, co by plně nahradilo Felicii /před třemi roky.Jinak Felicie je nejpovedenější malá škodovka/. Fabie to prohrála hlavně kvůli málo místa, špatným přístupem autorizovaných servisů a neochotě prodejce. A taky špatnou nabídkou financování. Fiat byl u mne shit, protože to říkal každý. Nakonec jsem Punto II koupil s tím, že má 2 roky záruku, takže kdyby se sral, je to zadarmo. O prostornosti se nebudu bavit, je to nejlepší auto ve třídě /prostornost kabiny a kufr/, motor skvělý, podvozek dobrý a dali mi ho na úvěr. Za tu dobu jsem kromě ročních prohlídek jel do servisu jednou navíc - praskla páska na manžetě poloosy a rosil olej na motoru. Pásku vyměnili a přetáhli šrouby. Od té doby do Punta leju jen benzín a náplň do ostřikovačů. V sousedství jsou další dva a taky žádné problémy.
Máš se Stilem OSOBNÍ zkušenost? Že tvrdíš jaká to je hrůza? A když jsme u toho, víc problémů jsem měl s německými auty /VW, Škoda/, dokonce i francouzi byli lepší. Symbol kvality - Toyota Yaris - táta ji má a už 14 dní po koupi ji odstavil. Odešla ŘJ. Musel dva týdny čekat, než přišla nová i s displayem.
Nejsem zarytý fiatmaniak, uvažuju o koupi nového auta /Opel Astra GTC, Citroen C4 Coupe/, ale poznal jsem Fiat a NENÍ tím, co každý vykřikuje. A jak říkám, nejhorší jsou ti, co viděli Fiat jen na obrázku a nikdy ho nevlastnili. Typické "jedna paní povídala".

Odpovědět  |   | 
mezek  |  16. 12. 2005 11:34

A mimochodem - v Německu GP dostalo Zlatý volant v kategorii kompakt. Ostatní třídy vyhráli jen němci... A za první týden prodeje se prodalo 70000 aut. To je tou nekvalitou.

Odpovědět  |   | 
cowgaR  |  16. 12. 2005 23:53

vy Cesi asi inak ako invektivami argumentovat nemozete...nuz este ze sme trosku inteligentne nad Vami povyrastli a nemusime donekonecna obhajovat nasu oblubenu -nedotknutelnu- prosperujucu a najlepsiu znacku Fiat.

btw autam sa profesionalne venujem uz 10 rokov a skodovkar som nebol ani pred 15timi, lutujem kazdeho chudaka kto skodovkarskym syndromom presiel...a btw, nebavime sa o minulych Puntach ale O TOMTO A O JEHO CENE! Minule punto malo adekvatnu cenu, rozmery a dokonca i motory aby ho rozhybali. Nie toto predrahe priblizovadlo s 8ventilovymi motormi a 4m dlzkou co sa tvari na auto segmentu B, a nieje ani 1 ani 2he, navyse cenou presahuje FOCUS2!!!!
So stillom nemamam skusenosti ale NOCNE MORY. A inak, ak som bol v tom profesionalnejsie ako som teraz(aka fanatik) zvykol som tyzdenne citat 15-20 TEST POROVNANI(nie tvoje ani moje subjektivne nazory, ale EXPERTI co zoradia na letisko zopar aut s moznostou PRIAMEHO porovnania) asi 30tich roznych casopisov(od Francuzkych po anglicke) a pravdou povediac Fiat Stillo bol vzdy posledny. A ci sa ti chce verit ci nie vzdy opravnene. Najhorsi su ti co by nezmenili nazor ani o 100 rokov.

Vdaka bohu ma automobilizmus uz presiel a iba sa udrzujem, lebo chodit medzi takychto fanatikov ma fakt uz nebavi.

Odpovědět  |   | 
mezek  |  17. 12. 2005 00:57

No nevím, kdyby u vás češi nezavedli povinou gramotnost, tak dodneška akorát pasete ovce...
Jinak, já za posledních 12 let najel 850000 km s více než 30-ti vozy různých značek a kategorií, takže o autech něco vím. A to nemluvím o tom, že jsem mechanik-motorář. Co byly Fiaty shit, tak to byly UNA a TIPA, co se po revoluci k nám dovezly ve zbědovaném stavu. O Stilu si přečti nějaké fórum jím se zabyvajícím. Prkotiny jako u každých aut. A jestli čteš testy dělané a psané jako tento článek a bereš je za bernou minci, jsi hlupák. A ty "profesionále", GP je auto segmentu B, maximálně se může tvářit jako "C" - nižší stř. třída. A jak může mít někdo noční můry z něčeho, co osobně nepoznal...??!!

Odpovědět  |   | 
dall  |  17. 12. 2005 09:02

Mezek: nebav se s ním, s blbem slovenským...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  04. 01. 2006 00:37

Ach jaj,dalsi cesky Pepa z vesnice....

Odpovědět  |   | 
doubt  |  16. 12. 2005 12:31

Tys viděl Fiat tak leda z ponorky, že jo Naši měli Bravu 1.8 od r. 1996 do r. 2004, jediná závada za tu dobu - podsvícení displeje autorádia. Pak koupili Stilo 5D 1.4 16V, zatím se taky nerozpadlo, dokonce ani není "rozhojdané". To si ten Fiat musíš koupit nový, ne 10 roků starý 4x bouraný šrot z Itálie se stočeným tacho o 200000km. Potom není čeho se bát.

Odpovědět  |   | 
doubt  |  16. 12. 2005 12:46

Když jsem četl včerejší test Citroenu C3, tak jsem zjistil, že cena Punta je docela dobrá. Pro srovnání vezmu 2 stejně vybavené vozy:

Citroen C3 1.6HDI 66kW Executive ... 480900
Punto 5D 1.3JTD 66kW Dynamic (419900) + man.klima (35000) ... 454900

Punto s tímhle motorem opravdu není levné, ale ten Citrón je ještě o 26k dražší, přitom je to menší, starší, horší a škaredší auto. Tak co máte všichni s Puntem za problém?

PS: Ceny jsou ceníkové, u Citroenu mají teď akci, což ale u Fiatu bude samozřejmě taky, až bude nasyceno prvních pár nedočkavců:)

Odpovědět  |   | 
mezek  |  17. 12. 2005 00:45

Lidi, proč pořád berete základní výbavu + dokupované položky?! Podívejte třeba na 1,4/16V Sport. A cena 382 tis. To je moc? Vždyť to je úplně nové auto...

Odpovědět  |   | 
doubt  |  19. 12. 2005 12:06

No tak jasně, v tomhle konkrétním případě je Punťa úplně zadarmo. Já jsem to schválně srovnával s tím C3 HDI, protože ho tu zrovna testovali. Já osobně bych s ohledem na poměr cena/výkon volil buď 1.4 16V Sport, nebo pro velké nájezdy 1.3 JTD 55kW Dynamic.

Odpovědět  |   | 
mezek  |  19. 12. 2005 16:08

Svět motorů, číslo 52-2005/1-2006, str. 12:

"...Nicméně ceny nových automobilů i podle odborníků míří k těm, za které se prodávají nová auta ve ´starých státech´ EU. Důkazem mohou být ceníky čerstvých novinek jako Renault Clio, Toyota Yaris nebo Fiat Punto, které se svými základními cenami přibližují magické hranici 300 000,- Kč..."

Co dodat?

Odpovědět  |   | 
Koutný  |  19. 12. 2005 11:14

Vcera jsem se byl na Punto III osobne podivat a interier me zaujal dokonce vice nez vnejsek. Barevne prvky jsou naprosto fantasticke, navic z velmi kvalitniho materialu.Osobne jezdim Audi A6, ale nove Punto koupim asi manzelce a bud ho take vyuzivat pri jizdach po Praze. V porovnani napr. s Cliem III interier Punta budi emoce a neni samoucelne preplacan.Pokud nekdo uvazuje o aute z tohoto segmentu, Punto patri mezi viteze. Kam se na nej z hlediska designu a pocitu z rizeni napr. Fabia, Polo nebo C3. Fiat proste umi mala auta:)) A navic ten prostor. V Puntu mam pocit vetsiho vozu nez napr. v Megane II.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  21. 12. 2005 18:02

To je vskutku lamač mužských srdcí, již jsem zlomen, prodávám BMW a jdu pro nákupní tašku s vrzajícím interierem... 

Odpovědět  |   | 
Vitekr  |  21. 12. 2005 18:54

Ty seš ale ventil to tvoje BMW bych chtěl vidět jestli vůbec nějaký máš a nebo nějaký 20 starý.Palubovka nevrže ani v mojem Bravu natož v novém Puntu než něco takovýho plácneš tak se stím běž nejdřív aspon projet tak tady nepiš nějaký bláboly který sis přečetl v nějakým časopisu u babičky na půdě kde psali recenzi na 20 starý Uno.

Odpovědět  |   | 
Giorgio  |  24. 12. 2005 14:42


Já jen zmíním takový malý detail. Una jsem měl dvě ('87 a '93, vždy 3dv.) a palubka mi nevrzala ani u jednoho, spíše se klepala okna ve dveřích u starého modelu, v logu plastová clona šíbru (což se dalo jednoduše vyřešit jejím zasunutím a "zaražením" do zadní části, čímž ale prakticky pozbyla významu), jinak byl v autě na solidních cestách klid. Teď jezdím puntem ('97, 5dv.) a neklepou se ani skla, v autě je ticho a ani jiné problémy jsem za celou dobu nezaznamenal, pominu-li výměnu zadního dílu výfukového potrubí letos v březnu.

Odpovědět  |   | 
MAKARÓN  |  22. 12. 2005 11:17

Ty seš asi jeden z těch idotů, co si koupěj starý BMW nebo Medvěda a myslej si, že jsou něco víc, když maj zaměřovač
Měj na paměti, že dnes i podprůměrné auto stření třídy je bezpečnější a spolehlivější než tyhle vyše starý kraksny, co maj technickou jen za úplatu. Jako koníček to beru, ale to to tvoje BMW bych chtěl vidět. Vozávodil bych se svojí krabicí vod Mlíka Fiatem Stilo 1.6 (jede 200 km/h a má výborný brzdy) stejně jako mýho kámoše nepolepšitelnýho medvědáře co má 230ku v benzinu s papírovým výkonem 130 koní, kterej ale při tomhle stáří (r.v.1987) zůstal fakt jen na papíru, vrže to jako sviňa a nejede přes 150. Tyhle auta kupujou lidi, co maj mindrák z toho, že nemaj prachy na nový auto a chtěj jezdit "luuxsní limuzímou" za 50.000,-, co ukradli tátovi.

Odpovědět  |   | 
pjetka  |  22. 12. 2005 23:49

to Makarón: móc pěkně řečený

Odpovědět  |   | 
pjetka  |  22. 12. 2005 23:51

to Ralf: ty jsi ale kníže Myškin bylo řečný 2. auto do rodiny. Nebo bys už pak finančně neutáhl to bávo ?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  26. 01. 2006 14:46

Tak jsem si projel verzi 1.4 dynamic (77k) a jizdni dojmy jsou nasledujici:

Zrychleni je celkem dobry, ale od cca 80 kmh uz netahne tak jak do tech 80. Z auta je super vyhled do vsech stran, je tam hodne mista jak vpredu tak vzadu (mam 188 cm), razeni je krasne presne a plynule a brzdy jsou opravdu super - dobre se davkujou a auto zastavuje velice ochotne a rychle. Podvozek je prijemne tvrdy, ale nekdy az moc pri prejezdu nerovnosti je to pak docela znat

Odpovědět  |   | 
tony  |  31. 01. 2006 14:56

Mirek v tejto diskusii tvrdis  ze zamestnavas 500 slovakov  a ze sme tupci. To o tvojej inteligencii nieco svedci. Vies preco zamestavas tych "tupcov"  pretoze  cesi  / nie vsetci/  asi by za taky plat nesli pracovat   pretoze   im je to malo a slovak  dokaze   pracovat tak ako ty nevies prave preto ich zamestnavas aby na teba  robili.  Tak  nad sebou pouvazuj kto je tupec. Apropo ja vlastim Punto I a som s nim spokojny. Na margo noveho dodal by som iba k dizajnu ze sa  dost podoba prave na punto I   / vid profil Punto I a  nove punto/

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A