Nový Fiat Bravo zná české ceny

Zastoupení italské automobilky Fiat zveřejnilo ceny nového modelu Bravo. To se při svém uvedení na český trh představí s pěti motory a ve čtyřech výbavách. Startovací nabídku agregátů později doplní další pohonné jednotky.

Cena základní verze je stanovena na příznivých 369 900 Kč. Jedná se o model s motorem 1,4 o výkonu 66 kW (90 k) a v základní výbavě Active. Vrcholná benzínová verze s motorem 1,4 Turbo o výkonu 110 kW (150 k) vás pak přijde na 549 900 Kč.

„Překvapivý” je pak příplatek za naftový motor. Ten zastupuje tradiční MultiJet o objemu 1,9 litru ve variantách 88 a 110 kW. Příplatky vůči stejně výkonnému benzínu jsou stanoveny na nemalých 30 tis. u verze 88 kW a na 50 tis. u verze 110 kW.

Motor

Výbava

Active

Dynamic

Emotion

Sport

1,4 16V (66 kW)

369 900

429 900

x

x

1,4 16V T (88 kW)

x

454 900

509 900

x

1,4 16V T (110 kW)

x

x

534 900

549 900

1,9 JTD MJ (88 kW)

434 900

489 900

549 900

x

1,9 JTD MJ (110 kW)

x

529 900

584 900

599 900


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Fiat Bravo
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků