Nový Fiat Bravo v celé své kráse (fotogalerie)

82 komentářů

George
27. prosince • 11:21

Pěkné, jen co je pravda! Jenže po vlastní zkušenosti se Stilem a bohužel teď i Cromou, děkuji nechci. Italové auta umí udělat auta aby vypadala, ale bohužel už ne aby i jezdila (rozuměj nestála v servisech). A pak Italservis v ČR k smíchu. Cromu si vezmou do záručního servisu, na díl čekají skoro 14 dnů (v srpnu v Italií nefunguje nic, natož dodávka ND k autům...) a jako náhradní auto dostanu na výběr nové Punto bez klimy anebo totálně ojeté Stilo!!!! Auto vrátí "opravené", ale po ujetí 20km k nim musím zase zpátky pro tutéž závadu. Ač nemám rád Škodawagen, tak tohle se nám s firemními O1 nikdy nestalo. Díly měli hned, náhradní auta plně odpovídající opravovanému vozu, a opravu jsem nikdy reklamovat nemusel. Chápu, že kvalita servisů, dodávky ND jsou věcí oficiálního dealera a jeho smluvních partnerů. Jenže mě jako zákazníka zajímá to jestli auto jezdí a pokud ne, tak aby zase co nejdříve jezdilo a to u Fia'táků v ČR nějak nefunguje!

robo
27. prosince • 12:20

Nic nie je ciernobiele
Fakt je ze aj na vymenu riadenia GP sa cakalo 5tyzdnov lebo fiat mal dovolenku
Ani mna to zas ako zakaznika nezaujima a dokonca som rozmyslal aj o vrateni auta [co ale nie je tak lahke...ale ked je clovek nastvany]
:-DRadsej by si jezdil s Roomsterem ??? :-D
do vyrobneho cisla TMBVCB5J875025783 ???

Hanys
27. prosince • 16:54

Tak si kup Japonce a to je počekáníčko na ND:-P

ccc
27. prosince • 17:45

U auta, které má být den co den v provozu, je čekání na náhradní díly nepřístupné.

Roadmaster
27. prosince • 22:44

"nepřípustné":-P

J.
27. prosince • 1:57

á propos, ano italská policie jezdí v autech místních značek, ale prestižní silniční policie (strada) volí raději spolehlivější Subaru Legacy. ti hoši se v tom prohánějí opravdu rádi a rádi se v tom i ukazují :)

foja
27. prosince • 11:02

ale dyť je v klidu možný, že se mu nic zásadního sejřit nemusí :-)) já teda golfy atd. taky moc nemusim :-D ale to neznamená, že by se musely ňák mega kazit . . . fakt si myslim, že už je to dneska hodně moc srovnaný ;-) jinak ale bravíčko vypadá moc moc luxusně. dokonce se mi zatim líbí víc než gp a to je co říct . . .

Gibon
27. prosince • 10:11

:-(:-(:-(:-(:-(

Zulu
27. prosince • 10:14

Zdravim vsechny Extra magory Fiat vs. VW!!!!!

wolff
27. prosince • 10:02

A božinku, co to meleš zase za krávoviny...?;-)

J.
27. prosince • 1:44

Je tu spousta krásných příspěvků na téma, to moje je nade vše, oni jsou v prdeli. Před třemi roky jsem si koupil golfa. Nejsem z těch (důchodců nebo manželek), co si koupí auto a pak ho mají na okrasu nebo převážně v garáži. S autem jezdím. Za dobu, co mám golfa, leju do něho jen benzín a občas olej. A auto jen jezdí a jezdí a jezdí. Neznám slovo problém. Kamarádky, co mají ty své fiaty a jezdí s nimi občas po městě a ještě častěji do servisu, si podle mě asi nevybraly dobře.

Petr
27. prosince • 17:25

Podle čeho soudíš? Nehodí se tolik ke kabelce nebo k šátku?

wolff
27. prosince • 10:00

neboj, ono to přijde... Ono to 2 - 3 roky trvá... Ale pak ti ten kvalitní produkt začne reznout a odcházet díl po dílu... Neboj, dočkáš se...:-D

endorfin
27. prosince • 0:11

Mám 5 ročnú Bravu, na rozdiel od užasných a spolahlivých VW klonov mala v čase predaja o rok dlhšiu záruku.
Auto mi slúži bez poruchy doteraz. Posledné mesiace uvažujem o výmene, takže som absolvoval obhliadky a skúšobné jazdy všetkých porovnatelných modelov. Na Bravu ani po tých rokoch (vyrábala sa do roku 2002) nikto nemá po všetkých stránkach. Bohužial ani Stilo. Pohodlie, priestor, výbava, úspornosť, výkon, krása, spolahlivosť, tak taký kokteil, neviem kto ešte namiešal. Samozrejme sú také autá, ale v iných kategóriách a za iné peniaze. Ja som si pred týždňom objednal Avensis, je lepší, ale za dvojnásobnú cenu.
Viem, že Brava má rešpekt aj medzi odborníkmi, veľa ľudí z branže (automechanikov) ju vlastní, poznám majiteľa autobazáru ktorý ju má.
Okrem Bravy má moja žena Punto 4 roky a taktiež žiadne poruchy, teraz absolvovala TK, ani tlmiče sa nemenili.

Craft
27. prosince • 10:45

A ted tu o Karkulce

Petr
27. prosince • 17:22

Ty ses fakt vul. Mame v rodine Bravo z roku 1995 a zatim s menily jen dily, ktere ti odejdou i na tvoji O2 - brzdy, tlumice a svete div se, loni prvne baterie po 10 letech. Ty si hlavne hlidej, aby ti neunikla nejaka svolavaci akce. Nebo ti vsechny zavady potaji opravi pri pravidelne prohlidce, aby nebylo moc negativni PR?

Roadmaster
27. prosince • 22:41

S tou baterkou Fiat se přidávám: letos jsme prodávali Mareu Weekend 1,6 z r. 1998 (sloužila dva roky v obtížných podmínkách stěhování rodiny a rekonstrukce chalupy k naprosté spokojenosti!) a byla tam původní baterka, která nejevila známky umírání. Jo, za celou dobu jsme měnili poslední díl výfuku a přední tyčky stabiku, toť vše. Pánové, vy kteří melete o nespolehlivých Fiatech: opravdu mě bavíte!

MAKARÓN
26. prosince • 22:57

První dojmy: povedený interiér, krásné linie z boku (i zezadu, btw, proč nám ho nevyfotili zezadu při tomhle focení ??), jen ze předu nám bravo kapánek šilhá, nemyslíte ? Doufám, že tenhle efekt fungfuje jenom při totálně "kolmém a vodorovném " předním pohledu. Každopádně se na něj těším, hlavně na přeplňované zážehové motory, tam fiat v poslední době hodně ztrácel na německou konkurenci.

vojta
26. prosince • 22:34

http://www.gfx-mediendesign.de/forum/showthread.php?p=182156#post182156jo, RGT3 - je takova ptakovinka pridana pres Photoshop

Pražská Skura
26. prosince • 21:18

tvar světel je jak z Hyundai Coupe :-/ http://www.motorimania.it/manifestazioni/sportive/images_hyundai/b_hyundai_coupe_11.jpg

ccc
26. prosince • 22:03

přesně to jsem chtěl napsat.

robo
26. prosince • 21:15

Krasne auto tento novy FiatVsetci co tu mudrujete nad spolahlivostou Fiatu
Mam GP od aprila, nebudem tajit uzil som si s nim nejakych porodnych bolesti [klepotajuce riadenie, oboje zadne dvere, par dalsich prkotin] ale po 19000km je vsetko v poriadku!Ziadna tragicka zavada sa zatial nekonala, auto jazdilo bez problemov a nikde ma nenechalo. Teraz cakam na mrazy co sa bude diat....
Koniec koncov mame 2rocnu zaruku tak o co kraca?
Nie som zatazeny minulostou takze asi takRadsej si pocitajte crash test roomstera, zabavite sa lepsie ako mudrovat nad autom z fotiek

NorMack
26. prosince • 22:57

Nechapu, jak tu tak muzete kritizovat Fiata. Nejsem zadny jejich velky zastance, fiata jsme v rodine nikdy nemeli. Ale podivejte se na vyvin jejich obratu! Jeste pred par lety byly v hajzlu, bylo to ono nestastny obdobi, kdy se tak nejak ponemcili!:-) viz Stilo. Bylo to auto spolehlive, kvalitne zpracovane, ale schazel tomu onen napad, smrnc jako u novych fiatku. Proste vypadal jak kdyby ujel od VW a to byl prusvih. :-/ No a s novou generaci vozu?! Koncern Fiat ma nejvetsi rust trzeb ze vsech evropskych automobilech, kvalitou na tom nebude o nic hur nez nemecti kolegove. a hlavne, vsechny ty auta maji dusi!!!! Chytnou za srdce a lidi se za nema otoci! To je lek Fiatu na jejich problemy!
P.S. pro rypaly... kdyz jste se vozili v golfech III a feliciich, tak v italii vyrabeli bravo a bravu/mareu krasny, pokrokovy auta. Narozdil od tehdejsich cz/de vozu nepotkate ony fiaty se zri, kdezto felicie uz jsou pulka uplne na odpis a golfy (i kdyz byly jedny z nejkvalitnejsich a od te doby jsou jen hors a horsi) uz na tom taky nejsou o moc lip! B-]
Howk

standa
26. prosince • 20:43

Radši si koupim tohle,než tuctovou nemastnou neslanou oktávku.A s kecy o spolehlivosti si nacpěte do řiti:-P

houdas
26. prosince • 21:13

Nejlepsi na tom je ze spolehlivost Fiatu nejvice kritizuji lide, kteri nikdy zadneho nemeli :-D:-D

foja
26. prosince • 15:21

tak pro ty mega antifandy fiatu tady mám takový nepříjemný článeček . . . http://www.gfx-mediendesign.de/forum/showthread.php?p=182123#post182123

vincentik
26. prosince • 17:49

Do mŕtvol sa nekope... hovorí jedno príslovie. Keďže samotné slovo Fiat vzbudzuje tak veľké emócie, že s výnimkou Škody/domáca značka/ žiadna iná automobilka nevzbudzuje také vášnivé a dlhé diskusie na serveroch o autách, ako Fiat, je jasné, že Fiat žije (chavalbohu) a má sa viac ako dobre k svetu. Aj keď som pred 2 mesiacmi ostal Fiatu "neverný", potreboval som väčšie auto ako Punto za rozumnú cenu/nové/, Fiatu fandím naďalej. Patrí k autám, ktoré majú "dušu", aspoň pre mňa.

petrumr
26. prosince • 14:53

kolik zaměstnává škoda lidí a ti tady prudí.:-))

M.art.in
26. prosince • 13:25

Uplně mám v živý paměti, když jsem v květnu 96 kupoval Bravo 1,6. Čekal jsem na něj 2 měsíce, taková ta nadrženost no a pak konečně přišel. To auto mělo kouzlo, parádně se s ním dalo vyblbnout a za celej rok a 2 měsíce co jsem ho měl odešla vodní pumpa jinak no problem. Problém největší byl, když jednoho dne jsem vyšel ráno před barák a bravíčko v hajzlu. Dost smutnej pohled. Asi se těm kdo ho šlohnul dobře prodávalo, prostě pěkný auto. No to jen trochu historie. Tohle nový vypadá taky pěkně, ale kupovat ho nebudu, protože mám jiný taky dost dobrý.

Ruzs
26. prosince • 19:09

tak to ja mam fabii a neco takovyho jako ze by mi po roce odesla vodni pumpa tezko nastane :D a takle to zacina rozdil mezi talianama a jinejma autama

PEPA
27. prosince • 13:42

Já jsem třeba vodní pumpu měnil spolu s rozvodama zcela preventivně.
Vodní pumpa - to není žádná porucha ....

wolff
27. prosince • 0:43

No já vím vodní pumpa (za 1500) ti neodešla, ale za to ti odešla převodovka za 25 000 (máš štěstí pokud to bylo ještě v záruce a nebo už po modelovém roce, kdy ji dali do kopy), dále ti odešly přední ramena, střední a zadní díl výfuku, ztrácí se ti olej z motoru a k tomu všemu je to úzký a nejede to... No tak to je výhra... Bravo;-) a abych nezapoměl, tak je otázkou, jestli ti vůbec fungují airbagy, co? B-]

baho
27. prosince • 18:54

Zoznam porúch a opráv Fabie za obdobie od 19. 10. 2001 do 4. 07. 2003.
zadreté ložiská alternátora po 2300 km , výmena celého alternátora v záruke, (cena 25 000,- Sk)
oprava mechanizmu predných stieračov
oprava mechanizmu na spúšťanie okna pravých predných dverí
kontrola geometrie, zistenie odchýlky 15 stupňov, výmena predných pneumatík (4 400,- Sk/pár)
výmena mechanizmu na spúšťanie okna z dôvodu nefungovania
výmena oboch tyčiek stabilizátora prednej nápravy, (1 300,- Sk/KS)
oprava pravého reproduktora, bezdôvodne prestal hrať
oprava mechanizmu zadného stierača
opätovná výmena tyčky stabilizátora prednej nápravy
vypálenie oboch žiaroviek tlmených svetiel predných svetlometov
cvakanie poloosi prednej nápravy
To píšem z vlastnej skúsenosti, nie susedov sused počul..... kúpená čisto nová.

marekg
26. prosince • 12:37

Proti Fiatu nic nemám,rozhodně bych ale nejásal dokud neuvidím oficiální ceník.Podle fotek usuzuju,že to je nejvyšší výbava.Ta určitě nebude za 350tKč jako Cee'd. Bravo bude mít jistě tu nejvyšší výbavu daleko rozsáhlejší než ten korejec,nehledě na další příplatky.Otázka je,kolik se takových verzí prodá.Pokud bude Cee'd v plné palbě levnější než Bravo v nějaké střední,ten kdo není vyloženě fanda Fiatu,vezme raději tu koreu.
Jinak kufr 400l je slušná hodnota...

Kaji
24. ledna • 23:13

Má to prej začínat na 350tis...

Craft
26. prosince • 13:30

Nes kupovat tamana, tak to snad radeji nejakou ojetinu, klidne i makaronskou ;)
Navic je ta Kia made in coboland a to zarucuje opravdu "super" kvalitu :))

Craft
26. prosince • 13:30

Kua, nez kupovat ...

clarion
29. prosince • 8:15

Kua, prečo potom tí uebermenschi potom dali čobolom robiť Touarega a Q7? Nebolo dosť kapacít v MB?

wolff
26. prosince • 12:58

Bože... Za a) se tohle auto vůbec nedá srovnávat se Ceedem. Za b) střední výbava u tohohle auta bude furt vyšší než max u Ceedu, protože jestli si někdo nevšiml, tak nejnižší výbava a nejvyšší výbava u korejců se ponejvíce liší v metalíze, hliníkových kolách a v automatické klimě místo mechanické... To jsou zase tady kecy... Ano Ceed se bude prodávat, ale jen pro lidi, co nemají peníze na auto a stačí jim auto z bodu a do bodu b. Stejně tak se budou dále prodávat Golfy, protože stále lidí nemá dost fantazie na to koupit i něco lepšího... Takže Brva se u nás budou nejspíš prodávat o něco líp než Stilo, ale žádný prodejní boom to tady opravdu nebude... Sem rád... Aspoň nás majitelů nebudou tisíce jako je tomu u firemních fabií... A nemusím si na auto lepit cromové rámečky a laciná křidélka abych se odlišil...A ještě reakce na toho d.e.b.i.l.a s kamarádem a výpočetní technikou... Samozřejmě je to kec... ale jednu poznámku ti dám... VW a koncernu v průměru trvá uvedení modelu na trh se vším všudy cca 36 měsíců, což jsou tři roky. Bravo je na trh uvedeno přesně po 18 měsících (rekordní čas), což je 1,5 roku. Takže na to, že to dělají na 5 let starých počítačích (škoda, že ti magore nic neříká COMAU) jsou teda ti kluci italští sakra šikovní...A mimoto i bez těch super koncernových počítačů dokážou navrhnout auto co umí jezdit, brzdit, nevrže a všechny díly lícují. Což se třeba soudruhům z NDR na GolfuV nepovedlo, byť na jeho vývoj měli 2x tolik času...::-P

Saman
26. prosince • 14:44

ty o kazdym novim fiatu pises jako bys ho us mel v garazi cece, "nás majitelů " covece to odtebe citavam dost casto, ty musis us teda minimalne vlastnit tak 40 Fiatu :-D

zekon
26. prosince • 14:19

A taky soudruzi v NDR udělali chybu, že jim ten Golf ne a ne zrezivět, co?
R.

wolff
26. prosince • 18:40

No to já nemám pocit, že by soudruhům v NDR nerezly auta...spíše naopak kamráde, spíše naopak...

Pter
26. prosince • 17:10

1: Mrkni se na spolehlivost Fiatu
2: Mrkni na forum Grande Punto ( Problem se zadnima dvema,jdou spane otevirat, odira se lak, klepajici predni naprava apod.
3: To, ze to auto udelali za tak kratkou dobu se nekde promitne a vis kde v kvalite ..
4: JDI PRODAVAT FIATY AZ BUDE S NEZAMESTNANEJ TAM TE URCITE VEMOU.
5: Nerikam, ze Fiat je krap, ale ty z neho prosim nedelej neco co neni.

Ostravak
26. prosince • 13:39

2 wolff:
1. Nerozčiluj se,mají z toho radost.Vím že jsi fanda do Fiátků(já třeba žádné značky,ale co není, může být).;-)
2. Myslím, že tohle auto a podle mne i Auris jsou dvě nejhezčí novinky v této třídě za rok 2006.;-)
3. Obě budou obchodně úspěšná. Toto sice v Paříži na autosalonu nebylo,Auris jo a bylo tam trvale plno. Jasně že mu zlatá metla nesedí,já už dávno hned po salonu psal,že černá bude perfekt-a presentace jsou v černé. To mi udělalo radost, tahle trefa.:-D
4. Každé je drobet jiné,ale osloví moc lidí. Mně se líbilo,že Auris byl naproti VW v hale č.4 a kluci od VW mohli vidět ten obrovský a trvalý zájem frantíků.;-) To nebylo nic předstíraného,to byl docela "nážez". Já být šéf VW,tak spím dost špatně.
5. Srovnávat BRAVU s Ceed - leda že je to stejná třída. Jinak-nechci dráždit příznivce korejců,opravdu ne. Ceedu jsem věnoval dost času(tři dny je čas projít v pohodě to zásadní).Není to dotaženo,možná sériové budou,ještě jsem v něm nejel,musím pracovat,ale výstava dost napověděla.Že se Ceed bude prodávat,o tom není sporu,ale já bych to nekoupil.
6. Zatím je to jen obrázek,ale BRAVA vypadá skvěle.
7. Přece G.Punto je v 1. desítce nejprodávanějších aut v původní 15EU+2. Moc neuvěřím, že si lidé kupují auto,o němž se pár lidí v česku domnívá,že je nekvalitní.Blbost.
8.Fiátka jsem měl,už je to dávno,jen 2 roky funglovku F126P a poruchy nula.Pak se potřebovalo větší,musel z domu.
9.Kultovní F500 to završí.
10. Nenapíši,že si Bravu koupím,musím vyzkoušet,naživo viděl Aurise,tohle ne.Až v Ženevě,nebo to přivezou už před?Jaké máš info?
BTW:K vývoji,to nemá cenu se ani vyjadřovat:Výrobci používají špičkovou techniku úplně všichni,ono to ani nijak jinak nejde.
Fiat bude v 2007 mimořádně úspěšná značka.Že ne v Česku? Zde se prodává tak málo nových aut,že prodeje nemají žádnou vypovídací hodnotu. Ve Francii,která má 5 krát víc obyvatel se prodalo za 1.pololetí asi 20 krát víc nových aut(registrace) než zde,takže nějaká čísla z Česka,to je k smíchu.:-D
Ta barva tomu sedí,ale černá,nebo tmavě zelená,to bude paráda též.;-);-)

JoohnMArkaz
26. prosince • 13:04

Nebud tak nadrzenej ty fiatouchyle,radsi porid zenskou

petrumr
26. prosince • 11:36

Nemá to chybu:-) a takový pyše,jak tady píšou co mají mindráky přes vánoce od nich si nenechám nic namluvit.Ano,bude to levnější jak OII a to se nějakýmu helmutu nepáčí.:-D

Craft
26. prosince • 13:25

K O2 si tenhle srac nemuze ani pricichnout, tak vychladni cobole!

MAKARÓN
14. ledna • 13:25

Lidi jako ty (crafte) jsou na světě zbyteční. Zabij se nebo vymeň manželku, když tě neposlouchá ani ona.

Petr
27. prosince • 17:08

To chces rict, ze nemecky koncept z minuleho stoleti O2 je hezci nez italsky design? Jdi si zase sednout do garaze do sveho mixu ruznych znacek a zatrub si.

Helmut von Sajrajt
26. prosince • 12:03

Roňouch
26. prosince • 12:33

Já bych teda trochu zagresivnil ten předek,ale jinak boční linie nádhera a zadek je fakt hodně povedený.A s těma pindama o nespolehlivosti jděte do háje,to je už tak otřepaná fráze.

Volks
26. prosince • 10:39

Budou k tomu "kvalitnimu" makaronskemu autu davat v zakladu i sadu sroubovacku na dotazeni rachoticich plastu a nahradni tlacitka, nebo to bude jen za priplatek?

petrumr
26. prosince • 11:40

Je vidět,že neměls žádnej fiat-bude tam šroubovák,vysunovací,na jedné straně normální a na druhé křížák a potom umělohmotná golovka na kola.Fiat nemá na každým rohu servis jak škoda,taky na co:-P

Premek
26. prosince • 11:53

FIAT jsem sice jeste nemel - a taky mit nebuduB-] Staci se podivan na fakta spolehlivosti - neni co resit. Ten prvni prispevek je moc pekny :-)
Jeste jeden fakt - pred 5 lety jsem se bavil s kolegou, co prodaval Fiatu pocitace na navrhovani aut. A jeho nejvetsi konkurent bylo rysovaci prkno!!! To i ve Skode meli v te dobe delane vsechno na pocitacich...

Petr
27. prosince • 17:29

Jezis, to je ale megablabol!

Saman
26. prosince • 12:44

kuci v koncernu pouzivaj Acer technologi powered by AMD B-] :-P

chegue
26. prosince • 13:33

tomu sam neveris, ze neB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
26. prosince • 14:41

no tomu netreba verit, tak to je, koncern Fiatu a Acer spolu maj celkem velkej kontrakt ;-), a Acer ma zas exclusivni kontrakt s AMD na odber vevelkem, proto vrcholne modely Aceru pouzivaji AMD a ATI ;-), jinak ono zas tak spatne to neni precijen Opterony dnes porad patrej k naproste spicce, ani 2xQuadCoreXeon E5130 neprekona vykonem cca stejne drahy 2x DualCoreOpteron 2218 :-P , oboje oskouseno a otestovano a porovnano

Premek
26. prosince • 14:53

No mozna se po 5 letech dopracovali i k pocitaci ci dokonce graficke stanici. Ale pokud mas pravdu ohledne toho zeleza, tak to s tema smejdama od ACERu moc nevytrhnou... FIAT je typicka italska firma, kde ty opice z jihu nejsou schopni udelat jakekoliv solidni financni rozhodnuti. Celkove solidne ziskovou firmu tahne dolu trvala ztrata vyroby aut. ALe protoze to delaji uz dlouho, tak v tom budou pokracovat. A nakonec mozna pod tihou dluhu zarve cely koncern.....

chegue
26. prosince • 16:16

jj sorac Samane to mela byt reakce na Premkova a jeho rysovaci prkna..

Martin
26. prosince • 15:55

Fiat uvedl na trh první velkosériový motor kompletně navržený pomocí CAD systémů v roce 1985 (1,0 FIRE - tušim, že to znamená fully integrated robotised engine), nevim nevim, jak v tý době navrhovali kluci ve škodofce ;-) Taky patří k jdněm z mála automobilek podílejících se na vývoji Billova sw pro automobilový průmysl...
Řekl bych, že už vědí, že ten jazýček, co občas vyleze z pc není držák na kafe. B-]

Roadmaster
27. prosince • 22:52

A dodal bych, že Fiat s motorem 1,9 TDI v Cromě, tuším od roku 1987, byl první vznětovou jednotkou v osobáku dotaženou k možnosti sériové produkce. Audi v té době chrchlalo s 1,6D... Ale nic ve zlém, dnes vyráběná auta jsou v daných třídách na podobné technologické a kvalitativní úrovni, ačkoli některá jsou o něco lepší. A v nižší střední rozhodně nekraluje ani Golf V pro německé důchodce a české tunery, ani O II, která si hraje na střední třídu... A jelikož jsem od fochu, mohl bych i o fenoménu TDI psát romány, třeba o dvou stejně starých O II 2,0 TDI, které po ujetých 60 tis. km žerou 0,4 l oleje na 1000 km (ve škodovce ale mají normu až 0,8 l), o podivných zvucích ze spojek, reznoucích 5. dveřích... Nic není černobílé! Čím víc toho člověk o dané problematice ví, tím obtížněji se mu vynáší kategorické soudy, kterých je tady bohužel většina...

Saman
26. prosince • 15:34

no on je celkem rozdil mezi Acerem za 20 tisic a Acerem za 200 tisic :-D Acer je znamej spis tim komercnim smerem jako sou levne noutasy a lowend levne LCD, ale dela i servry a graficke stanice za podobne penize co treb Dall nebo IBM a tam us je tlak tak velkej ze je kvalita na slusne urovni a nijak si nezada s konkurentama a nekdy e i docela slusne predci :-D

Saman
26. prosince • 11:50

pravda, na Fiatech zijou hlavne garaznici :-D

Noro
26. prosince • 10:54

:-O3-[:-O3-[

furgon
26. prosince • 10:32

nuda, nuda, cee'd hadr :-(

rest
26. prosince • 9:46

....celkom podarené, ale že by sa konal "bravo boom"? ..... rozhodne nie :-/

Mario
26. prosince • 9:39

Moc hezký kabátek. Jenže zastaralá technika, italská kvalita (viz Grande Punto) a nadsazená cena (viz opět GP) ..... tohle žádný trhák nebude.

Bravo
27. prosince • 16:46

Boze muj, to zas promluvil chudak, ktery nemel v zivote Fiata. Fiat je na tom s kvalitou uplne stejne jako ostatni znacky. Auto jeste neni ani na trhu, ale uz to neni trhakt. Prober se a pockej si, az auto bude u nas, pak ho komentuj, ze to nebude trhak.

Luigi
26. prosince • 10:16

...a s čím to joko porovnáváš ty trubadůreB-]

Petr
26. prosince • 9:58

a kde pisou neco o cene a jak vis, ze italska kvalita je ta nejhorsi, kolik uz si vlastnil fiatu?

Irco
26. prosince • 9:35

Moc pěkný ! Přeji obchodní úspěch.

VANDIT
26. prosince • 9:32

jak uz jsem psal pri prvnich snimcich jeste v maskovani, to auto je "hezke", ale neprinasi ABSOLUTNE zadny prvek ve svem designu at uz exterieru tak i interieru, ktery byl mel nejaky napad ci novinku... proste takove mdle. Starsi bravo se mi teda libi vic, napr kruhove zadni svitilny jsou sexy :)

Stanley
26. prosince • 9:25

taliani mali vzdy nadanie na dizajn, ale toto je fakt nadhera!

Noro
26. prosince • 10:52

Pekny to je ale predni maska nic moc teda spis nic nez moc,chtelo by to jeste jednu lahvinku vina na odvaz....Zato zadecek je fakt sexy!

brasci
26. prosince • 9:24

no proste nadhera... ako ineterier tak exterier.. parada.. cakal som sice aj vzadu multilink no co uz, uvidime..

MrWebsky
26. prosince • 1:36

This car brings nothing interesting to the market the way Kia Cee'd does.

Petr
27. prosince • 17:31

Víc než Kia v kombíku... kde jsem jen tu boční linii už viděl? Aby nemuseli majitele tech kombiku platit taky sdruzeni na ochranu dusevniho vlastnictvi, jako budem platit za CDcka.

MAKARÓN
26. prosince • 23:11

Mr Websky, neither have you.

Marek
27. prosince • 13:10

neither do you kdyz uz ;-)

de
27. prosince • 16:56

Wie bitte?:-P

Ivan
26. prosince • 8:38

Proč myslíš?

Doporučujeme

Články odjinud