Nový Fiat Bravo už aj na Slovensku (slovenské ceny)

Pred pár dňami sme zverejnili český cenník talianskej novinky. Teraz sa nám do rúk dostal aj cenník slovenský. Najlacnejšie Bravo s benzínovým motorom 1,4 a výkonom 66 kW (90 k) môžete mať od 462 900 Sk.

Pokiaľ siahnete pod slabšej z preplňovaných jedna-štvoriek s výkonom 88 kW (120 k), zaplatíte stále priaznivých 544 900 Sk. Verzia s výkonom 110 kW (150 k) vo výbave Dynamic vás vyjde na 644 900 Sk.

U dieselových agregátov si priplatíte. Slabší z motorov 1,9 JTD MultiJet (88 kW/120 k) môžete mať od 589 900 Sk, silnejšia verzia (110 kW/150 k) vás vyjde najmenej na 694 900 Sk.

Ešte stojí za zmienku fakt, že motor 1,4 Turbo s výkonom 88 kW (120 koní) bude k dispozícii až od novembra tohto roka.

V dňoch 17.-19.5. 2007 budú u slovenských dealerov Fiatu dni otvorených dverí, kde si budete môcť Bravo pri predvádzacích jazdách vyskúšať.

Motor

Výbava

Active

Dynamic

Emotion

Sport

1,4 16V (66 kW)

462 900

499 900

x

x

1,4 16V T (88 kW)

x

544 900

609 900

x

1,4 16V T (110 kW)

x

x

644 900

664 900

1,9 JTD MJ (88 kW)

589 900

624 900

694 900

x

1,9 JTD MJ (110 kW)

x

694 900

759 900

779 900

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Bravo

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků