Nový Fiat Bravo už aj na Slovensku (slovenské ceny)

Pred pár dňami sme zverejnili český cenník talianskej novinky. Teraz sa nám do rúk dostal aj cenník slovenský. Najlacnejšie Bravo s benzínovým motorom 1,4 a výkonom 66 kW (90 k) môžete mať od 462 900 Sk.

Pokiaľ siahnete pod slabšej z preplňovaných jedna-štvoriek s výkonom 88 kW (120 k), zaplatíte stále priaznivých 544 900 Sk. Verzia s výkonom 110 kW (150 k) vo výbave Dynamic vás vyjde na 644 900 Sk.

U dieselových agregátov si priplatíte. Slabší z motorov 1,9 JTD MultiJet (88 kW/120 k) môžete mať od 589 900 Sk, silnejšia verzia (110 kW/150 k) vás vyjde najmenej na 694 900 Sk.

Ešte stojí za zmienku fakt, že motor 1,4 Turbo s výkonom 88 kW (120 koní) bude k dispozícii až od novembra tohto roka.

V dňoch 17.-19.5. 2007 budú u slovenských dealerov Fiatu dni otvorených dverí, kde si budete môcť Bravo pri predvádzacích jazdách vyskúšať.

Motor

Výbava

Active

Dynamic

Emotion

Sport

1,4 16V (66 kW)

462 900

499 900

x

x

1,4 16V T (88 kW)

x

544 900

609 900

x

1,4 16V T (110 kW)

x

x

644 900

664 900

1,9 JTD MJ (88 kW)

589 900

624 900

694 900

x

1,9 JTD MJ (110 kW)

x

694 900

759 900

779 900

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Bravo

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků