Nový Fiat Bravo odhalen (první foto+nové informace)

Přestože hodlá italská automobilka Fiat představit svůj nový model Bravo až na ženevském autosalonu již dnes je jisté, že do té doby bude reálná podoba známa každému. A to včetně technických parametrů.

První reálné snímky tohoto vozu, které chtěl Fiat oficiálně zveřejnit až příští týden. Design jasně vychází z nové vlny, kterou započal Fiat Croma a pokračuje v něm i Grande Punto.

Fiat Bravo měří na délku 4 340 mm, na šířku 1 790 mm a na výšku 1 490 mm. Rozvor má hodnotu 2 600 mm a základní objem zavazadlového prostoru je 400 l. Jde tedy o rozměry, které jsou s dnešními hatchbacky nižší střední třídy plně srovnatelné.

Co se týká techniky pod kapotou, Bravo se objeví jak s upravenými agregáty z dnešní produkce, tak se zcela novymi kousky jako 1,4 Turbo, 1,6 JTD a dalšími. Časem přijde také ostrá verze Abarth, ovšem zde není známo jakou cestou se půjde. Zda se nasadí opět větší atmosférický motor, nebo menší přeplňovaný.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků