Nový Fiat Bravo odhalen (první foto+nové informace)

Přestože hodlá italská automobilka Fiat představit svůj nový model Bravo až na ženevském autosalonu již dnes je jisté, že do té doby bude reálná podoba známa každému. A to včetně technických parametrů.

První reálné snímky tohoto vozu, které chtěl Fiat oficiálně zveřejnit až příští týden. Design jasně vychází z nové vlny, kterou započal Fiat Croma a pokračuje v něm i Grande Punto.

Fiat Bravo měří na délku 4 340 mm, na šířku 1 790 mm a na výšku 1 490 mm. Rozvor má hodnotu 2 600 mm a základní objem zavazadlového prostoru je 400 l. Jde tedy o rozměry, které jsou s dnešními hatchbacky nižší střední třídy plně srovnatelné.

Co se týká techniky pod kapotou, Bravo se objeví jak s upravenými agregáty z dnešní produkce, tak se zcela novymi kousky jako 1,4 Turbo, 1,6 JTD a dalšími. Časem přijde také ostrá verze Abarth, ovšem zde není známo jakou cestou se půjde. Zda se nasadí opět větší atmosférický motor, nebo menší přeplňovaný.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků