Nový Fiat Bravo odhalen (první foto+nové informace)

Přestože hodlá italská automobilka Fiat představit svůj nový model Bravo až na ženevském autosalonu již dnes je jisté, že do té doby bude reálná podoba známa každému. A to včetně technických parametrů.

První reálné snímky tohoto vozu, které chtěl Fiat oficiálně zveřejnit až příští týden. Design jasně vychází z nové vlny, kterou započal Fiat Croma a pokračuje v něm i Grande Punto.

Fiat Bravo měří na délku 4 340 mm, na šířku 1 790 mm a na výšku 1 490 mm. Rozvor má hodnotu 2 600 mm a základní objem zavazadlového prostoru je 400 l. Jde tedy o rozměry, které jsou s dnešními hatchbacky nižší střední třídy plně srovnatelné.

Co se týká techniky pod kapotou, Bravo se objeví jak s upravenými agregáty z dnešní produkce, tak se zcela novymi kousky jako 1,4 Turbo, 1,6 JTD a dalšími. Časem přijde také ostrá verze Abarth, ovšem zde není známo jakou cestou se půjde. Zda se nasadí opět větší atmosférický motor, nebo menší přeplňovaný.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků