Nový Fiat 500: italská legenda se vrací (oživeno)

14 komentářů

Paja
3. ledna • 10:41

Moc mě fascinuje nová Panda, ale včera jsem sehnal její vnitřní rozměry a protože má brácha v garáži pětidveřový Uno, tak mě to nedalo a musel jsem porovnávat. Uno je ještě o 2 cm užší a ve vnitř je na šířku stejně prostorný jako o 20 let novější Panda. I podélná prostornost je stejná. Kdyby Fiat už před deseti lety vzal starý dobrý pětidveřový Uno,o 10 cm zkrátil přední kapotu a dal jiný blatníky a světla, mohl mít trhák už dávno. Ta prostornost se moc nemění. 

dall
3. ledna • 16:01

Panda s prostorností žádný problém nemá, porovnávat to podle metru není zcela to pravé, jde o uplně jiný posez a stavbu auta. Chce si to sednout a zkusit to na vlastní kůži. Nicméně uznávám, že UNO je, co se týká vnitřního prostoru skvělé, ale stačí se podívat na šířku dveří UNA a PANDY a je jasné proč... Mimochodem UNO se dělá v Polsku a vyjde asi na 170.000,- takže si ho klidně místo Pandy kup

Paja
3. ledna • 19:53

No já už v Pandě seděl a s koupí auta mám jasno. Bude to prostě Panda 1.3JTD - a kdo ví - možná ve verzi 4x4.. No jednou určitě.. To porovnávání bylo jen čísla proti číslům a faktem je, že to není úplně směrodatný. Mimochodem-nevíte někdo, jakou má Panda průchodnost zavazadelníku na šířku, nebo kolik cm má mezi podběhy?

Já už Pandu měl,takže nemám co řešit.Jen mám obrovskou radost z její prodejnosti.

Teď trochu mimo mísu:

Až budem v EU, jak to bude s těmi modrými proužky na značkách - budou beztrestný, nebo dokonce povinný? Nevíte to někdo?

Niemand
3. ledna • 15:54

Ano, ale napr. dvere jsou koncipovany zcela jinak. Panda ma elektriku, Uno ne. Bezpecnostni vyztuhy jsou jine atd atd. To mate pricny rozmer a takto muzete postupovat dale. Pravda je, ze vnitrni prostor se u dnesnich aut stale zvetsuje a je tedy skoda, ze neni nova Panda o nejaky ten chloupek vetsi, ale tak uz to proste je.

Driver
30. prosince • 11:07

To byla určitě velká práce opsat text z auto.idnes.cz Raději bych si tu přečetl něco nového

impact
2. ledna • 21:47

 no jo, ale co lidi, který choděj jen na autorevue.cz?

Libor Zezulka
3. ledna • 11:30

Tomu nerozumím....Když máme stejný zdroj jako server, který o novince napsal dříve, nemáme o ní raději psát vůbec? Hovořím o serveru Infomotori, protože tam se článek objevil a tam se inspirovalo auto.idnes i my.

Petr Broža
30. prosince • 11:27

Oba články čerpají ze stejného zdroje, serveru Infomotori. Proto jsou stejné i infomrace.

Insider
29. prosince • 13:45

Ale abyste nerekli, ze vas sidim, tak preview skutecneho vzhledu:



Insider
29. prosince • 13:47

Malem bych zapomnel na rozmery:
D/V/S - 340 / 155 / 160
Rozvor - 235

Martin
29. prosince • 12:47

Tak nevim, ale už jsem viděl nějakou barevnou fotku a to auto skutečně tak vypadalo. Zkusim zašátrat v archivu a případně ji poslat pnu Zezulkovi. Jinak pro verzi Abarth bych tipoval spíše vyladěný 1,3 MultiJet (105k) - stejný jako se chystá do Pandy Abarth.

Insider
29. prosince • 13:40

Jo, jde o tuhle (mam to i ve vetsim, kdyby nekdo mel zajem):


A tohle je puvodni obrazek:


Insider
29. prosince • 10:42

To auto, co mate na prvnim obrazku, je ve Photoshopu (nebo cem ) upravena fotka Mazdy Secret Hideout a mohu vas ujistit, ze skutecne nove petistovce se to nepodoba ani nahodou.

Doporučujeme

Články odjinud