Nový Fiat 500 3+1 má české ceny. Extra dveře pro elektromobil nevyjdou lacino

15 komentářů

k.ik
13. ledna • 9:58

u nás drahé, jinde s dotací tak drahé není

petr r. (petrumr)
12. ledna • 15:09

se to vyrábí momentálně kde? Mexico? Než začne něco elektrickýho polsko. Ty bazarový mají problém, že než se to převeze přes oceán a ještě to stojí tam i tady, tak baterky jsou ko.

JK
12. ledna • 15:37

je to made in Rhodos

petr r. (petrumr)
12. ledna • 16:52

nevím, ale měls jaký auto na rhodosu? Sice jsem tam měl note, ale 500 se tam pohybovaly běžně. Soudruh moc nemá vědomosti tec.rázu.

/™\
12. ledna • 20:25

Petre,
Ten Rhodos napsal jen proto, protoze mas v profilu fotografie z Rhodosu.
Je to vtip. Byl jsi tam,takze snad ..................
Mohl by jsi zkusit jist pravidelne Avokado a pit Zeleny caj. Tak rok,bych to tipoval a mohly by se dostavit vysledky .

petr r. (petrumr)
12. ledna • 20:34

já žádnou fotku v profilu nemám, to jen menšina mě chtěla převést na jejich stranu a mají vyhledávač. Nic nemám proti teploušům, ale snad to JK už pochopí.

/™\
12. ledna • 17:31

Chevy Spark zdarma k pobytu na Krete

petr r. (petrumr)
12. ledna • 19:56

Na kretě jsem nebyl a třeba v turecku jsem dával přednost dolmušám a mhd třeba v side jezdilo free. vyhledávám levnější hotely, tak na kosu panda, na rhodosu note, ale jednou fischer mě vnutil arkadiu v beleku a tam bylo zdarma zase vše co jezdí po vodě, tak o auto sem se nezajímal. Uvidíme co bude.

JK
12. ledna • 13:28

Hezoučkej. Ne vážně pětistovka vypadá pořád dobře. 3+1 je zajímavá sranda a dojezd už je poměrně slušný i na meziměsto s tímto městským prďochem. Ale stejně bych ho bral spíše s fire, než s baterkou. Jen tedy uvidíme, kolik zákazníků přijme "fiat" s takovu cenovkou. Stylovka to je, o tom žádná, baterky taky cenu nepatřičně zvedají, ale není to málo Antone Pavloviči?

Michal2
12. ledna • 15:08

Celkově se 500 prodává pár ks ročně.Tahle 500 za milión bude luxusní zboží.Měli to dát v náloži jako standard a né 15" plechové disky za 800.

/™\
12. ledna • 15:57

Za soucasneho honu na klasicky pohon aut , bude tahle designovka prodejni hit,stejne jako tomu bylo v pripade moderni 500. Londyn bude opet plny Novych Fiatku 500 ,stejne jako tomu bylo pred lety,kdyz se objevila moderni 500. V UK byl na 500 poradnik. Neskutecna manie .
Samozrejme nehovorim o Ceske rep.
Tohle auto je pro normalni lidi a ne pro zaslepene cim vetsi,tim lepsi a tim to konci.

homer
12. ledna • 18:08

opustenim hranic mesta konci uplne vsechny vyhody miniaut

/™\
12. ledna • 18:34

A proto jsou urceny pro mesta typu London,Paris atd...... , pokud uz nekdo musi mit vlastni dopravu.
To jen cesky borec si stezuje na nedostatky pri dalnicnim provozu .
Cesky omezenec nedokaze porad pochopit ruzna urceni aut. Limuzina nepriveze haldu dreva z lesa do krbu,ikdyz ma obrovsky kufr ,ikdyz cesky borec si bude stezovat,ze za takove penize by ocekaval,ze to auto zvladne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
13. ledna • 8:42

kolik tedy musis mit aut abys zvladnul pobyt ve meste, dovolenou na venkove, vikendovou lyzovacku, cestu za pribuznejma napric republikou, cestu se psem k veterinari, odvoz neptrebnejch kramu do sbernyho dvora apod? Nema logiku jedno ktery to zvladne vsechno? vychazi to ekonomicky i ekologicky...

petr r. (petrumr)
12. ledna • 20:09

normální souhlas, za vše můžou učitelé, děcka by klidně koupili na zájezd autobus mhd a jak tady jeden si myslí, že na rhodosu se vyrábí 500.
Ta paříž bude ještě zajímavá-zakáže SUV, ted ta 30 a právě ta třicítka by se mohla i technicky diskutovat, u fabie mě držel tempomat tuší od 39, citroen to zvládne i na 25, omezovaču je to jedno, ale fakty nevím, jestli to jde u škody.

Doporučujeme

Články odjinud