Skutečnost, že Mazda se již prohání po silnicích na rozdíl od Fiatu opět dokazuje blamáž, kterou Fiat posledních několik let prochází. A korunu tomu nasadí oturbenými motůrky, jek aby to mělo nějaký krátkodobý výkon. Tím popřou lehkost a nenucenost roadsteru, tedy základní myšlenku těchto aut. Nemít vzpínajícího se koně ve stáji a několik divizí těžších průmyslových výrobků (stavební technika např.), Fiat už je dávno automobilkou, která skončila v propadlišti dějin.
Jseš vedle jak ta jedle:-D Fiat si naopak po řadě hubených let vede čím dál tím lépe. Hlavním tahounem je pořád klasická 500, velmi dobře se ovšem chytla i její velkoprostorová a crossoverová verze. Letos na podzim se představí nový krásný sedan Aegea a příští rok bude následovat odvozený hatchback a kombi. No a současná generace Pandy sice už není takový celoevropský trhák jako ta minulá, ale v Itálii se jí daří taky velmi dobře. Nová 124 Spider pak bude ona pověstná třešnička na dortu. Takže do nějakého "krachu" má tato automobilka naštěstí hodně daleko!:-)P.S. Již 24.6. se představí zbrusu nová Alfa Romeo Giulia! Forza Italia!!!:-D
Určíte lepší než nova MX5 ble...
Tak 114 kw a 230 nm, popřípadě 125 kw a 250 nm nevypadá nijak oslnivě. Ale zase v případě 4c nízká váha a 240 hp, stačí na stovku pod 5 vteřin :-) Pokud bude mít 124 taky muší váhu, může to bejt celkem zajímavý svezení :-)
1. mi vadí, že to bude Fiat a ne Alfa Romeo2. 1400 objem? To si dělají prdel... do sportovně laděného auta takový malý chcípáček?
Nechtějí to dělat pod Alfou, protože ta podle nové filozofie značky má spoléhat pouze na domácí výrobu.
Jaký chcípáček? :-D 1,0 bez turba jede jako z praku. 1,4 T je luxus :-D
Mám pocit, že 1.0 v tříhrnku, od nejlepšího výrobce planety a celého známého vesmíru, dokonce bez problémů vyjede i na Ještěd... to je panečku teprve terno!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.