“Lexus spolu s Toyotou ohromily veřejnost velkolepým prohlášením o rozsáhlé elektrické transformaci modelové nabídky.“Laiky možná ano, jenže odborník by si měl všimnout toho že to byla jen hromada (16) konceptů z čehož do reálné výroby se skutečně chytají je pouhé 2 kusy a to sice Toyota bZX4 a jeho brácha čili tento Lexus RZ 450. Zbytek, bude buhví kdy a buhví vůbec. Roční produkce těch dvou kousků taky nebude nijak závratná. Schizofrenicky tvrdohlavá Toyota stále tlačí státem dotovaný vodíkový pohon a v Japonsku šíří pamflety, kde tvrdí že budoucnost je jen v obyčejných hybridech, vodíkáčích a PHEV. Čistě bateriová auta vytlačují ze své reality a bojují proti nim a tvrdí že ohrozí tradiční pracovní místa v průmyslu. Fňuky fňuk. :-)))Navíc Toyota byla vyhlášená jako 3. nejvíc antiklimatická společnost hned pro ropácích jako je Exxon a Chevron. Toyota dubbed as world’s third-most obstructive company against climate policieshttps://www.teslarati.com/toyota-worlds-3rd-worst-c... ... To bude asi tím, že u americké vlády tvrdě lobbují za prodloužení možnosti vyrábět spalovací popelnice chrlící jedy. Toyota lobbies US government in its increasingly delusional effort to slow down electric vehicleshttps://electrek.co/2021/03/17/toyota-lobbies... ...
Ani se nedivím. Vždyť Lexus je trochu lepší Toyota. Jsou z jednoho hnízda a šetřit se musí.
Lexus je špička dílenského zpracování a trvanlivosti.
Jakoze chlapi na dilne vezmou vercajk a pobouchaji to? To souhlasim.
Krásný, jen ten interier na poměru Lexusu trošinku láce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.