Nový Dodge Charger je prý nejrychlejší sedan na světě. Zapomněl ale na Němce

36 komentářů

aha
6. července • 15:42

Tesla model s je stejně rychlejší.

Petr
6. července • 20:09

Tady se bavime o autech, ne o kuchynskych spotrebicich.

Lord Owl
7. července • 12:27

No některé ty elektro autíčka se už nevejdou ani do kategorie "kuchyňský" spotřebič.
Je třeba to nabíjet v Dukovanech.

Kuk Vykuk
9. července • 2:43

Tam si nabíjíš možná tak svýho robertka co má furt vymlácený baterky. :-D:-P

Kuk Vykuk
6. července • 22:16

Ty stejně žádný auto nemáš protože si jako notor musel vrátit papíry. B-]

Wolff
6. července • 16:08

Ano. Souhlasim. A pak si to sune kilem po dalnici aby nekam dojela

Kuk Vykuk
6. července • 13:49

Pekáč co dělá kravál a nejede. :-D

Franta
22. července • 15:15

A evropský sporťáky nedělaj kravál? Aha!

Andrew Vávře
6. července • 15:56

"čtvrt míle pod 11 sekund" "maximum 327 km/h" Zajímalo by mě co podle tebe teda "jede".

Kuk Vykuk
6. července • 20:09

Rodinný sedan Tesla Model S P100D, čtvrtmíle za 10.51 sec. Na vysokou maximálku do nedosáhne díky pevný převodoce, ale rovnou z výroby to "jede" jako hovado i bez kraválu.

Petr
6. července • 20:10

Rec je o autech demente. Tyhle kuchynske spotrebice tady nikho nezajimaji.

Kuk Vykuk
6. července • 20:15

Strč si svůj mixér do prdele a zapni na max ty starej vochlasto.

Petr
6. července • 20:09

On je debil. Ignoruj ho.

Miki
6. července • 7:59

Nevím jak Vám, ale mně se moc ten novej Charger nelíbí. Za to starýho bych bral hned. Tak třeba ho jednou projedu. V ČR je nově k dispozici, ale je to docela darda.... viz. https://jizda-zazitkova.cz/jizda-v-dodge-charger...

Alias
6. července • 11:33

Presne tak. Nejhezci je ale stejne novy Shelby GT500.

Miki
8. července • 11:04

To máš pravdu, taky se mi moc libí. Já jsem celkově ujetej na ameriky.. spíše ale na ty staré :)

Wolff
5. července • 13:45

Srovnávat sériový produkt od automobilky s tuningovym produktem... Tak proč jako ne.

Wolff
5. července • 14:23

Souhlasim. Zakazuje to zakon

expat
5. července • 14:13

Jasný, nelze srovnávat B-]

Wolff
5. července • 14:22

Srovnávat jde leccos, ale jako co vím, tak spousta garáží v USA dělala za pár dolarů 1000 koncové Hellcaty a Damony už u předchozí verze. A byly to garáže, které těch aut možná upravilo víc jak Alpina. A stejně jako Alpina měli za zvyhodnenych podmínek auta přímo od automobilky a pak je prodávali dál... Ale nikoho by nenapadlo to srovnávat s automobilkou... No jak je vidět, nová doba.... Silné účelová, ale tak zvyknout se dá na ledasco.

Wolff
5. července • 14:38

Aplina je samostatna automobilka. Jen tobe to nedochazi

Wolff
5. července • 16:10

:-)

Fidó
5. července • 14:56

Formålně ano, prakticky vůbec ne, protože vše co dělá jsou upravená BMW, vlastní produkt nemá ani jeden. Kdyby BMW zaniklo, tak Alpina automaticky zanikne také jako každý jiný tuner BMW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
6. července • 9:22

Alpina není automobilka, ale také není "každý jiný tuner". Je to "dvorní úpravce". Auta vznikají ve velmi úzké spolupráci s BMW. Ve výsledku mají stále znak a název BMW a jsou nabízena a servisována v prodejní síti BMW.

Wolff
6. července • 9:38

Je to automobilka. Podivej se kdo je uveden v technickem prukazu jako vyrobce. Upravce je treba Brabus nebo AC schnitzer kde je v TP stale BMW...

Q
6. července • 15:51

To je pak filisofická otázka, co je to vlastně automobilka. Vzhledem k tomu, že karoserie jsou dnes samonosné, tak já bych za automobilku označil toho, kdo vyrobí kastli. V případě Alpin je kastle vyrobena a nalakována v továrně BMW.

Wolff
6. července • 16:07

Jenze buduli uprimny to co ty povazujes za automobilku je uplne irelevantni. Vyrobce je uveden v technickem prukazu to je jediny fakt

Q
6. července • 17:17

Strejda si kdysi sám pro sebe vyrobil jeden přívěsný vozík. V TP bylo uvedeno "vlastní výroba". Ale nedovolil bych si tvrdit, že byl výrobcem vozíků.;-)

wolff
6. července • 19:42

a kdo tedy ten vozik vyrobil, kdyz ne on?

Wolff
5. července • 17:38

Kdyby zanikl koncern VW zanikne i Skoda. Takze skoda je jen tuner.

Q
6. července • 9:28

Ne nutně. Pokud by čistě hypoteticky koncern VW zbankrotoval, může Škodovku v rámci insolvenčního řízení koupit jiná automobilka nebo se může čistě hypoteticky i osamostatnit. Má výrobní závody, má vývoj, má prodejní a servisní síť, má ziskovost. Samozřejmě, v rámci dnešního globalizovaného světa by zase musela hledat nějaký jiný koncern nebo alianci.

Allamarein
5. července • 18:53

Ty jsi blb.

Jan Havránek
5. července • 18:12

Tak pokud zanikne Hitlerwagen, Škodovka padne taky, páč jí skopčáci vlastní..... Pokud padne Mnichovská vrtule, padne i Alpina, páč se nemá v čem šťourat a jediný východisko by bylo třeba upravovat Audi.....

Kapr
5. července • 15:48

To není úplně pravda, podívej se na výrobní proces v alpině.

stealth01
5. července • 19:59

Kde se dá podívat na “výrobní proces” Alpin?

Allamarein
5. července • 18:52

Vyvíjí snad Alpina vlastní motory, vlastní karoserie nebo interiéry aut? Ne, nic takového nemá. Na existující motor a auto přidělají pár svých dílů a nazývají se automobilkou...

Doporučujeme

Články odjinud