Nový diesel Renault Energy dCi 160 má dvě turba a 118 kW

64 komentářů

lukas
22. února • 10:10

No vzhledem k tomu, že za překročené emisní hodnoty se platí nemalé peníze EU, tak Renault vlastně tímto může nabídnout stejný výkon za podstatně menší cenu než-li konkurence. Takže super!

Rampa
20. února • 21:49

Takže Rencek spáchal 118kW naftu. A co jako? Takový výkon a daleko vyšší všichni konkurenti už dávno mají.

Petr Maleček (dj.kure)
20. února • 21:53

Například? :-)

Rampa
20. února • 22:26

Například BMW, Opel, Mazda, VW, Fiat a dlouhá řada dalších.

janmil
20. února • 23:16

napriklad ?
ktere BMW ? Opel .....

Petr Maleček (dj.kure)
21. února • 15:46

Možná ten Opel s motory z ISUZU nebo or Renaulta (F9Q) :D

lolo
20. února • 23:12

Majú taký výkon...ale nie z 1,6......

Rampa
20. února • 23:18

No a co? Z čím většího objemu se daný výkon tahá, tím lepší podání výkonu daný motor má (a na vyjimky nejakým totálně zpackaných motorů). 120kW z dvoulitru je lepší než 120kW z 1.5ky a 120kW z 2.5 litru je lepších než 120 kW z dvoulitru. Objem ničím nenahradíš platilo, platí a platit bude. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
21. února • 6:30

No a nic, řeč byla o výkonu 1,6ky obsahu, tak co sem motáš výkon vyšších kubatur?? To nikdo neřešil.

Rampa
21. února • 11:35

No a výkon 1,6 od Renaultu když nahradí jejich 2.0 dCI a bude vrcholnou motorizací třeba pro Megane je bída, všechna konkurence je dnes dál.

Petr Maleček (dj.kure)
21. února • 15:44

Nemůžu si pomoct, vy jste úplně mimo :-D ... renault má taky 3 litry, 3.5 litry... stejně jako konkurence. Musíte ale porovnávat objem vs. výkon.

Rampa
21. února • 16:42

Jo, a kde si ten 3 nebo 3,5 litr diesel v Meganu koupím? Porovnávají se auta v dané třídě podle výkonu. A smutná pravda je, že v nižší střední končí Renault na 118kW resp. bude končit, dnes končí na podměrečných 96kW.

Revan_21
21. února • 17:50

To by mě taky zajímalo. Rencek tyto motory nemá snad ani v benzínu.

Petr Maleček (dj.kure)
21. února • 18:01

Laguna Coupe 3.0dCi, nebo třeba starší VelSatis 3.5V6 (benzin) :-)
3 litr dCi se dal sehnat i v Latitudovi. Co se týče meganů, tak si můžete koupit třeba Megana RS, 2.0T 184 kW. V čem je problém?

Revan_21
21. února • 19:41

Myslite ty co už se nedělaj? :D

Rampa
21. února • 18:41

Laguna Coupe se s 3.0dCI již nenabízí stejně jako kompletní model Vel Satis.
Ten kdo chce silnou naftu si těžko koupí Megane v benzínu. :-)
Problém je v tom, že Renault nemá silnou naftu pro Megane.

ado
23. února • 13:49

To ze v SK CZ cenniku nevidno vykonnejsie verzie neznamena ze sa neponukaju nevyrabaju...

Rampa
23. února • 14:31

Už nejsou v ceníku ani doma ve Francii, takže maximálně se může doprodávat někde nějaká skladovka, do budoucna je prostě šmytec.

Mirus
21. února • 19:00

Chapu ze problem je to pro tebe, bohuzel drtiva vetsina zakazniku premysli jinak a kazda znacka bude delat to co zada zakaznik, soustredit se na to aby jen BYLA v nabidce silna nafta pro par jednotlivcu je hloupost.A pokud nekdo chce silny motor, tak jak rekl kolega, ma RSo. tezko rict co je to "silna" nafta, v ocich konzern fans, to bude brutalnich 17kW v O3 RS TDI navic, to je opravdu markantni rozdil.... Zkusime pockat na hodnoty zrychleni a max rychlosti, pak muzeme debatovat jak malo vykonna je ve skutecnosti tahle 1,6ka od Renaultu.

Rampa
21. února • 19:13

No když není silná nafta podle tebe potřeba tak asi ostatní konkurenti jsou pěkné trubky když jí nabízejí. Zbývá si ještě odpovědět drobnou otázku, proč se Megane prodává čím dál hůř a propadá se v evropských prodejích směrem dolů.

Mirus
21. února • 20:35

Odpovedel sis sam, Renault jde s prodeji dolu a jeste se rychleji pohrbi motorem, ktery jeho zakaznici nebudou kupovat, respektive ne tolik, aby jim to ty prodeje zajistilo?Co ti na tom neni jasny? koukni se na Fabii, prodeje ji klesly tak, ze uz nepocitaj ani s verzi RS, ale ty bys ji v zajmu silneho motoru pro Fabii nabizel... firmu bys mit nemohl, to bys byl hned v bankrotu timhle myslenim.

Rampa
21. února • 21:46

Podle této logiky by ovšem museli jako první odstřelit Megane RS, protože silné benzíny se neprodávají skoro vůbec. To je nakonec i důvod odstřelení Fabie RS, dokud byla v naftě v první generaci, tak se prodávala dobře, jakmile ji nabídli v benzínu tak prodeje šly do Prčic.

Revan_21
21. února • 20:45

Jen pro upřesnění... S fabii RS se počítá práve s malou prodejnosti RS! Ne kvuli nizko prodejnosti fabii... Tak se prodává stale +- stejně.

Revan_21
21. února • 21:14

:DDD Omlouvam se:D má tam být "nepočítá" :D

Kasprik
20. února • 20:50

Revan 21, chlapče jseš opravdu tak chorej mozek nebo to jen hraješ.

Revan_21
20. února • 21:44

Já to jenom hraju:) Aby mi hlupáček jako ty rozuměl :)

jirka
20. února • 16:22

Jak je downsizng tak se zapomina: k rozpohybovani 1tuny hmity s urcitym odpirem na urcitiou rychlost a udrzeni 100 kilometrove rychloti potrebuju presne danou energii. Fyzika kterou neochciju takze eko teroristi by si meli na zaklade fyziky spocitat co je realne a co nesmysl

mex
20. února • 16:21

Už ta jejich 1,6 Dci s 96 kW je nejlepší motor ve své třídě, tohle bude pecka. VW může tise závidět, hlasitě pomlouvat a dal falšovat výzkumy spolehlivosti a spokojenosti. Nic jiného jim nezbývá.

Mila
20. února • 16:54

Rencek jede!!! Ta 96 kw se fakt povedla a poslední dobou lepší motory než VW

Revan_21
20. února • 16:37

Fracouské DCI? To jsou jedny z nejhorsich naftaku co existujou:D Ukaz mi naftoveho rencka co bude mí 850 000km :D

Pepik z Čechystánu
21. února • 7:45

A máme to tu zase... SOCKA opět řeší nalítané kïlometry. Něco ti řeknu, socko, standardnímu uživateli, který kupuje "nová" auta, bude úplně stačit když to vydrží 200tkm. B-]Sociálně slabší samozřejmě zajímá, co bude po těch "dvoustech" :-DZačni už konečně makat, ať nemusíš pořád řešit olítané spodky, nulo :-P

Revan_21
21. února • 14:48

Socka řikej doma mámě, hovádko :)

rencko
20. února • 21:03

:D ten traktor z octavky z roku 96 je uz davno prec zijes skoro 20 rokov pozadu je vyspela technologia a ked uz pozri sa na realne vysledky tych nemeckych sraciek ... taky passat 2.0 TDI ma natocene 150000 a uz to nieje motor ale olejnicka suca na vymenu...darmo zavis je zavis renault je v kurze :D

Revan_21
20. února • 21:45

Meleš hovna jenom aby ses "zapojil" do diskuze:DDD Kup si jundeee CRDi, a rozdiluj se... až budeš mít každý měsic motor na součástky v servisu.

Mirus
20. února • 22:22

Muzes sem dat odkaz o jedinem pripadu kdy musel majitel CRDI KAZDY MESIC byt v servisu kvuli motoru?Ja vim, nechal ses unest a meles stejny ho.na vid :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
21. února • 14:50

Neboj se, budu ti to dokumentovat :) Pravidelně jezdím do mistního servisu Škodovky který je spojený s Kiou... A pokaždý když tam prijedu je tam nějakej korejec s motorem na součástky...
A myslim to naprosto vážně a beze srandy.
Ale vim že mi stejně neuvěříš:D Protože tvuj okoralej mozek nedokáže přijmou ze by korejec byl nekvalitní :)

Mirus
21. února • 19:02

Co znamena pravidelne? Kazdy mesic? :-DTo ti ta Ochcavka moc neslouzi, kdyz tam tak casto jezdis pozorovat korejce co jsou vsechny s rozsypanym CRDI..... bla, bla, bla, bla, bla B-]

Revan_21
21. února • 19:55

Jako otom se snad nemá cenu hádat. Když chci jezdit autem, tak musim mít aspon minimalni znalosti o jeho udržbě... Pro ty méně inteligentní si oto dnes auta řeknou...

Mirus
21. února • 20:29

V tom byl ten vtip inteligente, pokud tam jezdis na pravidelny servis 1/rok, tak je vypovidajici hodnota o poruchach na CRDI rovna nule.A pokud nekecas a jezdis tam pro dily, tak me zarazi ze na silnici nepotkavam na kazdym kilometru odstavenyho korejce s CRDI pod kapotou. Ono se toho nakyda hodne na korejce (v tvem pripade i francouze, japonce, proste co je po ruce a neni Schade werk) ale zrovna motory jim fungujou vic nez dobre, urcite jim utikaj jiny veci, ale to neni nic ovlivnujici provozuschopnost auta. B-]

Revan_21
21. února • 20:49

Dám ti za to ruku do ohně, opravdu si nedělám ani tu nejmenší srandu.
Pokaždý když tam jsem, tak je tam korejec s rozebraným motorem... Někdy se to omezuje jen na sundanou hlavu a olejovou vanu. Jedná se konkretně o Kie cee'd.
No sorry, ale o kvalitach rencku (a francouzských autech) mě nikdo nepřesvědčí... Sám jsem renaulta měl...
Proti japoncum vicemene nic nemam... Jen se mi momentálně nelibi design kterým se dávají... A taky cena dílu je docela fail...

Revan_21
21. února • 19:44

Pravidelně znamená po dobře které jsou pro to určené!
Olej 10-15000km a svíčky taky.
Máš ochcávka mi neslouží. Zato Octavia mi složí velice dobře.
Do škodovky jezdim pravidlně pro autodily na auta zákazníků, a pokecat s kamaradem dozadu do dílny.
Svoje "bla. bla, bla" si nech. To dělají děti na pískovišty (ikdyž ty od nich nejsi inteligenčně daleko)

Čendoslav
20. února • 17:13

S těma korejcema ti to nestačilo?:-D

Revan_21
20. února • 17:33

A nikdo mi žádnýho neukazal :D

20. února • 16:52

A jinej diesel bude po 850 tis km ready ? Doby 1.9 TDI z Octavie jsou dávno pryč.

Revan_21
20. února • 17:33

Jsou pryc, ale ta doba byla:D Jenom se to netýkalo rencka a jeho DCi

Petr Maleček (dj.kure)
20. února • 21:50

Porovnáváte hrušky a jablka. Těžko najede CommonRail (v našich končinách) to, co obyčejná rotačka ;-)Třeba takový 1.9dTi (taky rotačka, to co v oktávkách) rozhodně problém mít nebude.

broom
20. února • 16:49

A vy už jste najel ve svém životě 850 000km? Možná hubou...

Revan_21
20. února • 17:34

Mluvíte o sobě? :)

Mirus
20. února • 18:49

A ty mluvíš o té jediné z X milionů kusů??? To je úúúúspěch, panejo! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
20. února • 19:10

Já mam osobní zkušenost s 350k:D Ikdyž oproti tomu je to ještě málo:D
Když se oten motor ale budeš normálně starat, tak to vydrží každej znich. Takže ze sebe nedělej zase tuponka:D

Mirus
20. února • 20:33

Takze dle tve teorie se krom toho jedineho cloveka, nikdo o svuj motor tak nestara, hm, to si ze sebe asi udelal tupounka ty vid... nic noveho B-]

Revan_21
20. února • 21:43

To že se o ně staráme my neznamená, že to tak dělá každý.
Nejednou jsem četl názor... něco jako "o auto se starat nebudu, má prostě jezdit..." atd...

Pepik z Čechystánu
21. února • 7:46

Že tě baví tady bejt neustále za kkta ty tragéde B-]

Revan_21
21. února • 14:52

Prostě pí*a patří mezi nohy, né na kapotu... Tak to bylo, je a bude:D Nikdy se to nezmění.

Mirus
21. února • 19:03

A slepice patri do kurniku vid! :-D To se taky nezmeni....

Revan_21
21. února • 19:45

A neplusuj si vlastní příspěvky... Je to jako kdybys onanoval nad svojí vlastní fotkou.

Mirus
21. února • 20:23

U me je to jen jako, u tebe kazdodenni ritual.... dej si plus a jdi onanovat.:-D

Revan_21
21. února • 20:50

Já si zásadně své příspěvky neplusuju:D Už z principu... Nesrovnávej se s tvojí "osobou" :D

Revan_21
21. února • 19:45

Slepice? ovšem :)
A okřídlený šíp patří na kapotu auta, :)

Petr Maleček (dj.kure)
21. února • 17:59

To, že máte problém chápání je váš problém, ale Renault má ve znaku diamant. Jestli v tom vidíte něco jiného, tak to jen poukazuje na vaši omezenost a primitivnost / pubertálnost.

Revan_21
21. února • 14:51

Mužeš mi popsat jake je to být za kokota? :) Rád bych tvou osobní zkušenost :)
Zaostalče:)

Jan
20. února • 16:09

Na tenhle motor jsem hodně zvědavej,myslel jsem že bude mít 170-180k,ale co.
Hlavně na spotřebu,už 1,6dci 130 je špička

Vana666
20. února • 16:03

Drobná poznámka, motor s výkonem 118kW při 4000 ot./min má při těchto otáčkách moment 282 Nm, a ne pouhých 260 jak se tvrdí v článku

rousini
20. února • 15:57

"Jednotka s objemem 1,6 l by měla dosáhnout dynamiky dvoulitru, ale oproti němu spálí o čtvrtinu nafty méně" a zároveň dosáhne čtvrtinové životnosti... :-D

Doporučujeme

Články odjinud