Nový diesel Renault Energy dCi 160 má dvě turba a 118 kW

rousini  |  20. 02. 2014 15:57

"Jednotka s objemem 1,6 l by měla dosáhnout dynamiky dvoulitru, ale oproti němu spálí o čtvrtinu nafty méně" a zároveň dosáhne čtvrtinové životnosti...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  20. 02. 2014 16:03

Drobná poznámka, motor s výkonem 118kW při 4000 ot./min má při těchto otáčkách moment 282 Nm, a ne pouhých 260 jak se tvrdí v článku

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 02. 2014 16:09

Na tenhle motor jsem hodně zvědavej,myslel jsem že bude mít 170-180k,ale co.
Hlavně na spotřebu,už 1,6dci 130 je špička

Odpovědět  |   | 
mex  |  20. 02. 2014 16:21

Už ta jejich 1,6 Dci s 96 kW je nejlepší motor ve své třídě, tohle bude pecka. VW může tise závidět, hlasitě pomlouvat a dal falšovat výzkumy spolehlivosti a spokojenosti. Nic jiného jim nezbývá.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 16:37

Fracouské DCI? To jsou jedny z nejhorsich naftaku co existujou:D Ukaz mi naftoveho rencka co bude mí 850 000km :D

Odpovědět  |   | 
broom  |  20. 02. 2014 16:49

A vy už jste najel ve svém životě 850 000km? Možná hubou...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 17:34

Mluvíte o sobě? :)

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  20. 02. 2014 18:49

A ty mluvíš o té jediné z X milionů kusů??? To je úúúúspěch, panejo!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 19:10

Já mam osobní zkušenost s 350k:D Ikdyž oproti tomu je to ještě málo:D
Když se oten motor ale budeš normálně starat, tak to vydrží každej znich. Takže ze sebe nedělej zase tuponka:D

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  20. 02. 2014 20:33

Takze dle tve teorie se krom toho jedineho cloveka, nikdo o svuj motor tak nestara, hm, to si ze sebe asi udelal tupounka ty vid... nic noveho

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 21:43

To že se o ně staráme my neznamená, že to tak dělá každý.
Nejednou jsem četl názor... něco jako "o auto se starat nebudu, má prostě jezdit..." atd...

Odpovědět  |   | 
Pepik z Čechystánu  |  21. 02. 2014 07:46

Že tě baví tady bejt neustále za kkta ty tragéde

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 14:51

Mužeš mi popsat jake je to být za kokota? :) Rád bych tvou osobní zkušenost :)
Zaostalče:)

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 14:52

Prostě pí*a patří mezi nohy, né na kapotu... Tak to bylo, je a bude:D Nikdy se to nezmění.

Odpovědět  |   | 

To, že máte problém chápání je váš problém, ale Renault má ve znaku diamant. Jestli v tom vidíte něco jiného, tak to jen poukazuje na vaši omezenost a primitivnost / pubertálnost.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 19:03

A slepice patri do kurniku vid! To se taky nezmeni....

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 19:45

Slepice? ovšem :)
A okřídlený šíp patří na kapotu auta, :)

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 19:45

A neplusuj si vlastní příspěvky... Je to jako kdybys onanoval nad svojí vlastní fotkou.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 20:23

U me je to jen jako, u tebe kazdodenni ritual.... dej si plus a jdi onanovat.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 20:50

Já si zásadně své příspěvky neplusuju:D Už z principu... Nesrovnávej se s tvojí "osobou" :D

Odpovědět  |   | 
 |  20. 02. 2014 16:52

A jinej diesel bude po 850 tis km ready ? Doby 1.9 TDI z Octavie jsou dávno pryč.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 17:33

Jsou pryc, ale ta doba byla:D Jenom se to netýkalo rencka a jeho DCi

Odpovědět  |   | 

Porovnáváte hrušky a jablka. Těžko najede CommonRail (v našich končinách) to, co obyčejná rotačka

Třeba takový 1.9dTi (taky rotačka, to co v oktávkách) rozhodně problém mít nebude.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 20. 02. 2014 21:52

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  20. 02. 2014 17:13

S těma korejcema ti to nestačilo?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 17:33

A nikdo mi žádnýho neukazal :D

Odpovědět  |   | 
rencko  |  20. 02. 2014 21:03

:D ten traktor z octavky z roku 96 je uz davno prec zijes skoro 20 rokov pozadu je vyspela technologia a ked uz pozri sa na realne vysledky tych nemeckych sraciek ... taky passat 2.0 TDI ma natocene 150000 a uz to nieje motor ale olejnicka suca na vymenu...darmo zavis je zavis renault je v kurze :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 21:45

Meleš hovna jenom aby ses "zapojil" do diskuze:DDD Kup si jundeee CRDi, a rozdiluj se... až budeš mít každý měsic motor na součástky v servisu.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  20. 02. 2014 22:22

Muzes sem dat odkaz o jedinem pripadu kdy musel majitel CRDI KAZDY MESIC byt v servisu kvuli motoru?

Ja vim, nechal ses unest a meles stejny ho.na vid

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 14:50

Neboj se, budu ti to dokumentovat :) Pravidelně jezdím do mistního servisu Škodovky který je spojený s Kiou... A pokaždý když tam prijedu je tam nějakej korejec s motorem na součástky...
A myslim to naprosto vážně a beze srandy.
Ale vim že mi stejně neuvěříš:D Protože tvuj okoralej mozek nedokáže přijmou ze by korejec byl nekvalitní :)

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 19:02

Co znamena pravidelne? Kazdy mesic?

To ti ta Ochcavka moc neslouzi, kdyz tam tak casto jezdis pozorovat korejce co jsou vsechny s rozsypanym CRDI..... bla, bla, bla, bla, bla

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 19:44

Pravidelně znamená po dobře které jsou pro to určené!
Olej 10-15000km a svíčky taky.
Máš ochcávka mi neslouží. Zato Octavia mi složí velice dobře.
Do škodovky jezdim pravidlně pro autodily na auta zákazníků, a pokecat s kamaradem dozadu do dílny.
Svoje "bla. bla, bla" si nech. To dělají děti na pískovišty (ikdyž ty od nich nejsi inteligenčně daleko)

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 19:55

Jako otom se snad nemá cenu hádat. Když chci jezdit autem, tak musim mít aspon minimalni znalosti o jeho udržbě... Pro ty méně inteligentní si oto dnes auta řeknou...

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 20:29

V tom byl ten vtip inteligente, pokud tam jezdis na pravidelny servis 1/rok, tak je vypovidajici hodnota o poruchach na CRDI rovna nule.

A pokud nekecas a jezdis tam pro dily, tak me zarazi ze na silnici nepotkavam na kazdym kilometru odstavenyho korejce s CRDI pod kapotou. Ono se toho nakyda hodne na korejce (v tvem pripade i francouze, japonce, proste co je po ruce a neni Schade werk) ale zrovna motory jim fungujou vic nez dobre, urcite jim utikaj jiny veci, ale to neni nic ovlivnujici provozuschopnost auta.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 20:49

Dám ti za to ruku do ohně, opravdu si nedělám ani tu nejmenší srandu.
Pokaždý když tam jsem, tak je tam korejec s rozebraným motorem... Někdy se to omezuje jen na sundanou hlavu a olejovou vanu. Jedná se konkretně o Kie cee'd.
No sorry, ale o kvalitach rencku (a francouzských autech) mě nikdo nepřesvědčí... Sám jsem renaulta měl...
Proti japoncum vicemene nic nemam... Jen se mi momentálně nelibi design kterým se dávají... A taky cena dílu je docela fail...

Odpovědět  |   | 
Pepik z Čechystánu  |  21. 02. 2014 07:45

A máme to tu zase... SOCKA opět řeší nalítané kïlometry. Něco ti řeknu, socko, standardnímu uživateli, který kupuje "nová" auta, bude úplně stačit když to vydrží 200tkm.

Sociálně slabší samozřejmě zajímá, co bude po těch "dvoustech"

Začni už konečně makat, ať nemusíš pořád řešit olítané spodky, nulo

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 14:48

Socka řikej doma mámě, hovádko :)

Odpovědět  |   | 
Mila  |  20. 02. 2014 16:54

Rencek jede!!! Ta 96 kw se fakt povedla a poslední dobou lepší motory než VW

Odpovědět  |   | 
jirka  |  20. 02. 2014 16:22

Jak je downsizng tak se zapomina: k rozpohybovani 1tuny hmity s urcitym odpirem na urcitiou rychlost a udrzeni 100 kilometrove rychloti potrebuju presne danou energii. Fyzika kterou neochciju takze eko teroristi by si meli na zaklade fyziky spocitat co je realne a co nesmysl

Odpovědět  |   | 
Kasprik  |  20. 02. 2014 20:50

Revan 21, chlapče jseš opravdu tak chorej mozek nebo to jen hraješ.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  20. 02. 2014 21:44

Já to jenom hraju:) Aby mi hlupáček jako ty rozuměl :)

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 02. 2014 21:49

Takže Rencek spáchal 118kW naftu. A co jako? Takový výkon a daleko vyšší všichni konkurenti už dávno mají.

Odpovědět  |   | 

Například?

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 02. 2014 22:26

Například BMW, Opel, Mazda, VW, Fiat a dlouhá řada dalších.

Odpovědět  |   | 
lolo  |  20. 02. 2014 23:12

Majú taký výkon...ale nie z 1,6......

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 02. 2014 23:18

No a co? Z čím většího objemu se daný výkon tahá, tím lepší podání výkonu daný motor má (a na vyjimky nejakým totálně zpackaných motorů). 120kW z dvoulitru je lepší než 120kW z 1.5ky a 120kW z 2.5 litru je lepších než 120 kW z dvoulitru. Objem ničím nenahradíš platilo, platí a platit bude.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 06:30

No a nic, řeč byla o výkonu 1,6ky obsahu, tak co sem motáš výkon vyšších kubatur?? To nikdo neřešil.

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  21. 02. 2014 11:35

No a výkon 1,6 od Renaultu když nahradí jejich 2.0 dCI a bude vrcholnou motorizací třeba pro Megane je bída, všechna konkurence je dnes dál.

Odpovědět  |   | 

Nemůžu si pomoct, vy jste úplně mimo ... renault má taky 3 litry, 3.5 litry... stejně jako konkurence. Musíte ale porovnávat objem vs. výkon.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  21. 02. 2014 16:42

Jo, a kde si ten 3 nebo 3,5 litr diesel v Meganu koupím? Porovnávají se auta v dané třídě podle výkonu. A smutná pravda je, že v nižší střední končí Renault na 118kW resp. bude končit, dnes končí na podměrečných 96kW.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 17:50

To by mě taky zajímalo. Rencek tyto motory nemá snad ani v benzínu.

Odpovědět  |   | 

Laguna Coupe 3.0dCi, nebo třeba starší VelSatis 3.5V6 (benzin)
3 litr dCi se dal sehnat i v Latitudovi. Co se týče meganů, tak si můžete koupit třeba Megana RS, 2.0T 184 kW. V čem je problém?

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  21. 02. 2014 18:41

Laguna Coupe se s 3.0dCI již nenabízí stejně jako kompletní model Vel Satis.
Ten kdo chce silnou naftu si těžko koupí Megane v benzínu.
Problém je v tom, že Renault nemá silnou naftu pro Megane.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 19:00

Chapu ze problem je to pro tebe, bohuzel drtiva vetsina zakazniku premysli jinak a kazda znacka bude delat to co zada zakaznik, soustredit se na to aby jen BYLA v nabidce silna nafta pro par jednotlivcu je hloupost.

A pokud nekdo chce silny motor, tak jak rekl kolega, ma RSo. tezko rict co je to "silna" nafta, v ocich konzern fans, to bude brutalnich 17kW v O3 RS TDI navic, to je opravdu markantni rozdil.... Zkusime pockat na hodnoty zrychleni a max rychlosti, pak muzeme debatovat jak malo vykonna je ve skutecnosti tahle 1,6ka od Renaultu.

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  21. 02. 2014 19:13

No když není silná nafta podle tebe potřeba tak asi ostatní konkurenti jsou pěkné trubky když jí nabízejí. Zbývá si ještě odpovědět drobnou otázku, proč se Megane prodává čím dál hůř a propadá se v evropských prodejích směrem dolů.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  21. 02. 2014 20:35

Odpovedel sis sam, Renault jde s prodeji dolu a jeste se rychleji pohrbi motorem, ktery jeho zakaznici nebudou kupovat, respektive ne tolik, aby jim to ty prodeje zajistilo?

Co ti na tom neni jasny? koukni se na Fabii, prodeje ji klesly tak, ze uz nepocitaj ani s verzi RS, ale ty bys ji v zajmu silneho motoru pro Fabii nabizel... firmu bys mit nemohl, to bys byl hned v bankrotu timhle myslenim.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 20:45

Jen pro upřesnění... S fabii RS se počítá práve s malou prodejnosti RS! Ne kvuli nizko prodejnosti fabii... Tak se prodává stale +- stejně.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Revan_21  |  21. 02. 2014 21:14

:DDD Omlouvam se:D má tam být "nepočítá" :D

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  21. 02. 2014 21:46

Podle této logiky by ovšem museli jako první odstřelit Megane RS, protože silné benzíny se neprodávají skoro vůbec. To je nakonec i důvod odstřelení Fabie RS, dokud byla v naftě v první generaci, tak se prodávala dobře, jakmile ji nabídli v benzínu tak prodeje šly do Prčic.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
ado  |  23. 02. 2014 13:49

To ze v SK CZ cenniku nevidno vykonnejsie verzie neznamena ze sa neponukaju nevyrabaju...

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  23. 02. 2014 14:31

Už nejsou v ceníku ani doma ve Francii, takže maximálně se může doprodávat někde nějaká skladovka, do budoucna je prostě šmytec.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  21. 02. 2014 19:41

Myslite ty co už se nedělaj? :D

Odpovědět  |   | 
janmil  |  20. 02. 2014 23:16

napriklad ?
ktere BMW ? Opel .....

Odpovědět  |   | 

Možná ten Opel s motory z ISUZU nebo or Renaulta (F9Q) :D

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
lukas  |  22. 02. 2014 10:10

No vzhledem k tomu, že za překročené emisní hodnoty se platí nemalé peníze EU, tak Renault vlastně tímto může nabídnout stejný výkon za podstatně menší cenu než-li konkurence. Takže super!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A