Snaha se cenní, ale Defík už není a nikdy už nebude , vše další budou jen leštěnky na Pařížskou. Jeep i MBG se drží starých zvyků a jde to. Def měl taky. Bohužel ho raději pohřbili než modernizovali. R.I.P.
MBG se starých zvyků dávno nedrží. Ze spolehlivého jednoduchého pracanta je naleštěná stylovka se základní cenou přes dva miliony. Pokud bych chtěl benzinový motor, musím si za ještě výrazně vyšší peníze koupit absurdně přemotorované G-čko od AMG. S haldou luxusních prvků, nesmyslných asistentů na kde co a na discích, na kterých se pomalu musím bát přejet obrubník. Kdepak jsou ekvivalenty třeba 230 G nebo 280 GE z osmdesátých let? Ani v řadě Profiessional se nic podobně rozumného sehnat nedá. Možná kdybych byl armáda a objednal toho tisíc kusů...
G je drahyyy (a oblibeny jako styloffka mezi 'celebritama'), Jeep boduje hlavne doma a u fandu, spotrebnimu terennimu svetu vladne Nippon ;-)
Proč by ne, už to stejně nikdo nekupoval. Ze všech ostatních řad udělali jen stylové napodobeniny terénních aut, naposledy totálním vykastrováním Discovery. Kdo chce skutečné terénní auto, má smůlu.
DEF je uz asi mrtvy:-O
to nezavisle zaveseni vzadu. no nevim...
Taky jsem na to koukal, oni snad z legendy udělají městskýho hrdinu :-/
Kdovi co vyfotili. Ale JLR by se melo rozpadnout na jednotlive rady a Defender bude jen jmeno, nebude mit se starym Defikem nic spolecneho. Klidne to muze byt neco jako suv.
tak to běžte do háje...podívejte se na G-class, jak se povedlo..nojo když jsou jako jediní, v dnešní době ve ztrátě...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.