Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

9 komentářů

defender110
4. října • 9:54

Snaha se cenní, ale Defík už není a nikdy už nebude , vše další budou jen leštěnky na Pařížskou. Jeep i MBG se drží starých zvyků a jde to. Def měl taky. Bohužel ho raději pohřbili než modernizovali. R.I.P.

JJ
11. října • 12:43

MBG se starých zvyků dávno nedrží. Ze spolehlivého jednoduchého pracanta je naleštěná stylovka se základní cenou přes dva miliony. Pokud bych chtěl benzinový motor, musím si za ještě výrazně vyšší peníze koupit absurdně přemotorované G-čko od AMG. S haldou luxusních prvků, nesmyslných asistentů na kde co a na discích, na kterých se pomalu musím bát přejet obrubník. Kdepak jsou ekvivalenty třeba 230 G nebo 280 GE z osmdesátých let? Ani v řadě Profiessional se nic podobně rozumného sehnat nedá. Možná kdybych byl armáda a objednal toho tisíc kusů...

bzzz
5. října • 8:55

G je drahyyy (a oblibeny jako styloffka mezi 'celebritama'), Jeep boduje hlavne doma a u fandu, spotrebnimu terennimu svetu vladne Nippon ;-)

mpolan
4. října • 17:56

Proč by ne, už to stejně nikdo nekupoval. Ze všech ostatních řad udělali jen stylové napodobeniny terénních aut, naposledy totálním vykastrováním Discovery. Kdo chce skutečné terénní auto, má smůlu.

JA-NE
4. října • 8:59

DEF je uz asi mrtvy:-O

rb
3. října • 18:41

to nezavisle zaveseni vzadu. no nevim...

Atomas
3. října • 20:44

Taky jsem na to koukal, oni snad z legendy udělají městskýho hrdinu
:-/

Kenny
3. října • 22:32

Kdovi co vyfotili. Ale JLR by se melo rozpadnout na jednotlive rady a Defender bude jen jmeno, nebude mit se starym Defikem nic spolecneho. Klidne to muze byt neco jako suv.

Tomáš
3. října • 15:31

tak to běžte do háje...podívejte se na G-class, jak se povedlo..nojo když jsou jako jediní, v dnešní době ve ztrátě...

Doporučujeme

Články odjinud