Nový Defender se terénu nebojí. Land Rover zveřejňuje fotky z testování

Atomas  |  28. 12. 2018 11:04

No ty kráso!!! Ono to zvládne lesní a dokonce i polní cestu )) A úplně mě odrovnalo, že to zvládne i asfalt ve městě

Myslím, že Wrangler je král a Defender vyklidil pole offroadu... Tak nashle na parkovištích u nákupních center

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  28. 12. 2018 12:27

Je to tak. Další autíčko pro Kena s Barbie. Ty výfuky pod zadním naraznikem... nezávislá zadní náprava... Obavam se, ze bych to rozlamal na prvni rodinný dovoleny. Ale třeba to bude stejně poruchovy jako origo def, aby zachoval alespoň něco ze svého předchůdce

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  28. 12. 2018 12:52

Anglicky Kadiak!!!

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  28. 12. 2018 17:17

Tak nějak mám pocit, že jsi to vystihl. V terénu to bude stejnej mrzak spoléhající na elektrické pomocníky, který ale tak po 10 letech provozu půjdou do pr... Stačí i ta bida, když Pajero od 3.generace dál přijde o ABS(Stačí urazit cidlo, voda v konektrorech atd) Tak už nejde zasperovat ani mezinapravu, natož zadek.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  28. 12. 2018 17:42

Jak píšeš, nejlepší prima mechanika. Moje wj mělo další salt páku na uzavru difu a byl klid. Ty rádoby kolečka si můžou někam strčit.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  28. 12. 2018 14:41

Super jsou do terénu ty nizkoprofilove pneu.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  28. 12. 2018 17:14

Ale tak zrovna to je problém, co se dá snadno řešit. Ano je to blbost a cokoli víc než 16" rafek je kravina. Ale to i u normalnich osobaku, presto je dnes uz vsechno na 17 v zakladu a hura az na masersky 19.
Jak ja jsem spokojenej s 15" rafkem a 31" pneu. I když, 33" bych rád, ale to je zas opruz se zápisem do TP(stejně mě to čeká na obou autech)

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  28. 12. 2018 17:37

Není opruz. Dvě možnosti. První najdi výrobce ráfku který vyrábí ty 33 na tvé auto zápis. Neexistují? Druhá možnost nech si je na zakázku u výrobce vyrobit s tím že jsou konkrétně na tvé auto, v USA to stojí bez dovozu 1500 dolarů.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  28. 12. 2018 18:30

Ale jde to mnohem jednodušeji... 31 jsem si zapsal přes certifikát. Ale 33" se už na mi auto musí řešit jinak. Im o člověku co si prosadil i 35" a zmenu delky o 180mm a vyšky o 280mm Není to ani drahý, ale musí se tomu dát trochu času a úsilí... A já to chci rovnou na obě auta. Takze dvojitej pakec. Když jezdíme vejlety, jak se letos na Ukrošce hodilo mít na obou autech stejné pneu. Udělal jsem celkem 3 pneu na 1 autě, na druhym nic, ale jak se mi z nej hodila rezerva

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  28. 12. 2018 19:55

Nebo dekra nevím co by to stálo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A