Nový Defender se terénu nebojí. Land Rover zveřejňuje fotky z testování

Odhalení nové generace legendárního Land Roveru Defender se pomalu blíží. Automobilka tak láká na novinku dalšími fotkami. S informacemi je ale nadále střídmá.

Land Rover pokračuje v testování nového Defenderu a nově zveřejněnými fotkami maskovaného prototypu zvyšuje vlnu očekávání na samotnou premiéru, které se máme dočkat někdy příští rok. S testy ve Velké Británii navíc již uvádí, že novinka se po mnoha letech dostane i za moře k zákazníkům v USA.

Z nejnovějších fotek je zřejmé, že terénu se ani nová generace Defenderu nezalekne, ačkoliv bude velice pravděpodobně využívat mnohem modernější techniku. Jak už víme, základem vozu bude zcela nová modulární hliníková platforma MLA, která má hlavně zajistit podstatně nižší hmotnost než u předchůdce. Velkou změnou by ovšem měl být přechod na nezávislé zavěšení vzadu.

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Podle Land Roveru nyní Defender podstupuje klasickou etapu testování v těch nejtvrdších podmínkách. Techniku tak čekají jízdy v oblastech, kde se budou teploty pohybovat v rozmezí -40 až 50 °C a nadmořská výška sahat až k 4000 metrům.

Více o technice Defenderu zatím automobilka neprozrazuje. Dosavadní spekulace však mluví o globální nabídce motorizací, která se bude snažit potěšit každého. Kromě benzinových a naftových motorů se tak mluví o mild-hybridních, plug-in hybridních či plně elektrických variantách pohonů. A jelikož chce Land Rover nabízet Defender mnohem širšímu publiku zájemců, v novince prý uvede i rozsáhlou armádu elektronických pomocníků a asistentů pro jízdu terénem.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Kromě základní třídveřové a pětidveřové verze se prý máme těšit i například na praktický třídveřový pick-up a taktéž krátký Defender s odnímatelnou střechou, a to v civilních či užitkových verzích. Vrcholem nabídky má být také luxusně vybavený model, který by částečně opustil charakter pravověrného „oholeného“ off-roadu a vydal se konkurovat třeba vyšším výbavám Mercedesu třídy G.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků