Nový Defender se terénu nebojí. Land Rover zveřejňuje fotky z testování

Odhalení nové generace legendárního Land Roveru Defender se pomalu blíží. Automobilka tak láká na novinku dalšími fotkami. S informacemi je ale nadále střídmá.

Land Rover pokračuje v testování nového Defenderu a nově zveřejněnými fotkami maskovaného prototypu zvyšuje vlnu očekávání na samotnou premiéru, které se máme dočkat někdy příští rok. S testy ve Velké Británii navíc již uvádí, že novinka se po mnoha letech dostane i za moře k zákazníkům v USA.

Z nejnovějších fotek je zřejmé, že terénu se ani nová generace Defenderu nezalekne, ačkoliv bude velice pravděpodobně využívat mnohem modernější techniku. Jak už víme, základem vozu bude zcela nová modulární hliníková platforma MLA, která má hlavně zajistit podstatně nižší hmotnost než u předchůdce. Velkou změnou by ovšem měl být přechod na nezávislé zavěšení vzadu.

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Podle Land Roveru nyní Defender podstupuje klasickou etapu testování v těch nejtvrdších podmínkách. Techniku tak čekají jízdy v oblastech, kde se budou teploty pohybovat v rozmezí -40 až 50 °C a nadmořská výška sahat až k 4000 metrům.

Více o technice Defenderu zatím automobilka neprozrazuje. Dosavadní spekulace však mluví o globální nabídce motorizací, která se bude snažit potěšit každého. Kromě benzinových a naftových motorů se tak mluví o mild-hybridních, plug-in hybridních či plně elektrických variantách pohonů. A jelikož chce Land Rover nabízet Defender mnohem širšímu publiku zájemců, v novince prý uvede i rozsáhlou armádu elektronických pomocníků a asistentů pro jízdu terénem.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Kromě základní třídveřové a pětidveřové verze se prý máme těšit i například na praktický třídveřový pick-up a taktéž krátký Defender s odnímatelnou střechou, a to v civilních či užitkových verzích. Vrcholem nabídky má být také luxusně vybavený model, který by částečně opustil charakter pravověrného „oholeného“ off-roadu a vydal se konkurovat třeba vyšším výbavám Mercedesu třídy G.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků