Nový Defender se terénu nebojí. Land Rover zveřejňuje fotky z testování

Odhalení nové generace legendárního Land Roveru Defender se pomalu blíží. Automobilka tak láká na novinku dalšími fotkami. S informacemi je ale nadále střídmá.

Land Rover pokračuje v testování nového Defenderu a nově zveřejněnými fotkami maskovaného prototypu zvyšuje vlnu očekávání na samotnou premiéru, které se máme dočkat někdy příští rok. S testy ve Velké Británii navíc již uvádí, že novinka se po mnoha letech dostane i za moře k zákazníkům v USA.

Z nejnovějších fotek je zřejmé, že terénu se ani nová generace Defenderu nezalekne, ačkoliv bude velice pravděpodobně využívat mnohem modernější techniku. Jak už víme, základem vozu bude zcela nová modulární hliníková platforma MLA, která má hlavně zajistit podstatně nižší hmotnost než u předchůdce. Velkou změnou by ovšem měl být přechod na nezávislé zavěšení vzadu.

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Další odpadlík: V Ženevě nebude ani Jaguar Land Rover. Prý nemá přínos

Podle Land Roveru nyní Defender podstupuje klasickou etapu testování v těch nejtvrdších podmínkách. Techniku tak čekají jízdy v oblastech, kde se budou teploty pohybovat v rozmezí -40 až 50 °C a nadmořská výška sahat až k 4000 metrům.

Více o technice Defenderu zatím automobilka neprozrazuje. Dosavadní spekulace však mluví o globální nabídce motorizací, která se bude snažit potěšit každého. Kromě benzinových a naftových motorů se tak mluví o mild-hybridních, plug-in hybridních či plně elektrických variantách pohonů. A jelikož chce Land Rover nabízet Defender mnohem širšímu publiku zájemců, v novince prý uvede i rozsáhlou armádu elektronických pomocníků a asistentů pro jízdu terénem.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Kromě základní třídveřové a pětidveřové verze se prý máme těšit i například na praktický třídveřový pick-up a taktéž krátký Defender s odnímatelnou střechou, a to v civilních či užitkových verzích. Vrcholem nabídky má být také luxusně vybavený model, který by částečně opustil charakter pravověrného „oholeného“ off-roadu a vydal se konkurovat třeba vyšším výbavám Mercedesu třídy G.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků