Nový Defender se s tím nepáře. Testuje se v těch nejnáročnějších podmínkách

Kenny  |  30. 04. 2019 16:13

Nerozumim co je na tom extremniho? Prece toto muze byt naprosto typicky zakaznik a celozivotni domovina daneho vozu. Jde tedy vicemene jen jakesi overeni, na kolik se Catia a mladi inzenyrci co mozna maji z matiky doktorat, ale v Africe nikdy neridili sekli. 30-40 let sluzby mimo asfalt jen s nejnutnejsi udrzbou. Tak maji byt podtavena tato auta. Urcite to tamni ridici nebudou zamerne pretezovat na 200% a zamerne tomu nakladat treba 20x po sobe rozjezd na Grossglockneru s vlekem. Jen realny provoz, realne podminky, realne zachazeni. Kdyby takto testoval auta VW, nemusel se stat s trapas TSI EA111 a jine. A to dokonce nemluvim o tom, ze Land Rovery pres jakysi image jsou vlastne technicky a spolehlivostne docela "mrdky". Takto slouzi v Africe dodnes kdejaky Peugeot405 nebo Mercedes 208D o Land Cruiserech nemluve. Vite, ono kazdy nechce nemocneho Karoqa nedejboze paskvil Tucson. Se kterym nemuze nic a je ze vsech stran tlacen k tomu, si si po faceliftu kopil zase novy. ... Ale stejne me nejvic zajima, zda novy Defik bude off road, nebo suv, nebo jen suv s rustikalnimy hrubymi rysy (trosku styl Hummer H3 coz je nastrojena plecka Tahoe), nebo co se vlastne presne chysta. Kazdopadne pokud se nepletu, tak by se mel delat u bratru Slovaku. My jsme investici bohuzel neziskali, protoze mame dost spatne jmeno kvuli tomu jak funguji Nosovice. Tak se uz tesim na nejakou prezentaci na Certovici, u Strbskeho plesa nebo Domanske doline

Odpovědět  |   | 
Jano  |  30. 04. 2019 17:14

Land rover ke známy tym, ze preferuje zamestnávanie žien, imigrantov a podobne - moderna inklúzia a tak.

Takze počet inžinierov bude nižší a priority budu teda viac v marketingu ako v technike.

Tieto auta uz v minulosti neboli pobazovane za spoľahlivé a kupovať si land rover znamená, ze patrím k homo alebo inej menšine.

Co niekomu asi bude vyhovovať, ale ako pre chlapov sa to predavat nebude.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 05. 2019 09:14

Ty evidentně k menšině patříš. Takový primitiv se totiž vyskytuje velmi zřídka.

Jedna malá poznámka....hlavně na LR/RR nemáš peníze. To bude vyjma mentální omezenosti druhý problém.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 05. 2019 18:15

Preco ma urážaš?

Len píšem, co je pravda.

Konecne je na svete automobilka, ktorá prináša modely pre LGBTI komunitu!

A konecne je na svete automobilka, ktorá nepotrebuje bielych inžinierov na vývoj vozidiel!

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 05. 2019 06:24

Pravda? Prosím, aby jsi dokázal co jsi napsal. Jelikož ubohost tvého příspěvku i myšlenkových pochodů je enormní, půjdere to asi velmi těžko.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 05. 2019 09:18

Ono je otázka, cvo bereš jako spolehlivostní problém. Na základě čeho soudíš?

A, že byl originál technicky zaostalý? No jistě, proto se dal opravit i v Africe .

Jinak tohle tipuju spíš na schopnější SUV.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  30. 04. 2019 22:30

A v terénu to taky testují? Na těch fotkách to zase tak moc nevypadá

Odpovědět  |   | 
MJ  |  01. 05. 2019 09:37

A infotainment bude taky tak děsný jak v nových land roverech?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan