Nový Defender se s tím nepáře. Testuje se v těch nejnáročnějších podmínkách

Kenny  |  30. 04. 2019 16:13

Nerozumim co je na tom extremniho? Prece toto muze byt naprosto typicky zakaznik a celozivotni domovina daneho vozu. Jde tedy vicemene jen jakesi overeni, na kolik se Catia a mladi inzenyrci co mozna maji z matiky doktorat, ale v Africe nikdy neridili sekli. 30-40 let sluzby mimo asfalt jen s nejnutnejsi udrzbou. Tak maji byt podtavena tato auta. Urcite to tamni ridici nebudou zamerne pretezovat na 200% a zamerne tomu nakladat treba 20x po sobe rozjezd na Grossglockneru s vlekem. Jen realny provoz, realne podminky, realne zachazeni. Kdyby takto testoval auta VW, nemusel se stat s trapas TSI EA111 a jine. A to dokonce nemluvim o tom, ze Land Rovery pres jakysi image jsou vlastne technicky a spolehlivostne docela "mrdky". Takto slouzi v Africe dodnes kdejaky Peugeot405 nebo Mercedes 208D o Land Cruiserech nemluve. Vite, ono kazdy nechce nemocneho Karoqa nedejboze paskvil Tucson. Se kterym nemuze nic a je ze vsech stran tlacen k tomu, si si po faceliftu kopil zase novy. ... Ale stejne me nejvic zajima, zda novy Defik bude off road, nebo suv, nebo jen suv s rustikalnimy hrubymi rysy (trosku styl Hummer H3 coz je nastrojena plecka Tahoe), nebo co se vlastne presne chysta. Kazdopadne pokud se nepletu, tak by se mel delat u bratru Slovaku. My jsme investici bohuzel neziskali, protoze mame dost spatne jmeno kvuli tomu jak funguji Nosovice. Tak se uz tesim na nejakou prezentaci na Certovici, u Strbskeho plesa nebo Domanske doline

Odpovědět  |   | 
Jano  |  30. 04. 2019 17:14

Land rover ke známy tym, ze preferuje zamestnávanie žien, imigrantov a podobne - moderna inklúzia a tak.

Takze počet inžinierov bude nižší a priority budu teda viac v marketingu ako v technike.

Tieto auta uz v minulosti neboli pobazovane za spoľahlivé a kupovať si land rover znamená, ze patrím k homo alebo inej menšine.

Co niekomu asi bude vyhovovať, ale ako pre chlapov sa to predavat nebude.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 05. 2019 09:14

Ty evidentně k menšině patříš. Takový primitiv se totiž vyskytuje velmi zřídka.

Jedna malá poznámka....hlavně na LR/RR nemáš peníze. To bude vyjma mentální omezenosti druhý problém.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 05. 2019 18:15

Preco ma urážaš?

Len píšem, co je pravda.

Konecne je na svete automobilka, ktorá prináša modely pre LGBTI komunitu!

A konecne je na svete automobilka, ktorá nepotrebuje bielych inžinierov na vývoj vozidiel!

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 05. 2019 06:24

Pravda? Prosím, aby jsi dokázal co jsi napsal. Jelikož ubohost tvého příspěvku i myšlenkových pochodů je enormní, půjdere to asi velmi těžko.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 05. 2019 09:18

Ono je otázka, cvo bereš jako spolehlivostní problém. Na základě čeho soudíš?

A, že byl originál technicky zaostalý? No jistě, proto se dal opravit i v Africe .

Jinak tohle tipuju spíš na schopnější SUV.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  30. 04. 2019 22:30

A v terénu to taky testují? Na těch fotkách to zase tak moc nevypadá

Odpovědět  |   | 
MJ  |  01. 05. 2019 09:37

A infotainment bude taky tak děsný jak v nových land roverech?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A