Nový Civic Type RR: nejostřejší kompakt Hondy již brzy

Nie v názve článku nie je chyba, Honda skutočne chystá ešte ostrejšiu verziu svojho hot hatchu Type R. „Obyčajný“ Type R ktorý sa predstaví ako koncept na autosalóne v Ženeve, bude mať pod kapotou motor o objeme 2,2 litra s výkonom 197 koní, čo je síce rovnako ako predchádzajúca verzia, avšak vďaka vyššiemu objemu stúpne výkon v nižších otáčkách. Dodávať sa bude v kombinácii so 6 stupňovou manuálnou prevodovkou. U Civicu Type RR, ktorého označenie má pôvod u dvojkolesových bleskov od Hondy, sa očakáva značná odtučňovacia kúra, pomerne spartanská výbava a nekompromisné naladenie podvozku. Motor, prevzatý a upravený zo súčasného Accordu, by podľa neoficiálnych informácií mal dosahovať výkonu 225 koní, čo síce nie je v danej triede najviac, avšak v kombinácii s naladením podvozku a nízkou váhou by mal zamiešať v poradí najlepších hot hatchov. Nechajme sa prekvapiť, určite sa máme na čo tešiť...
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků