Videl som v TV test z prezentácie a vodič mal hlavu skoro pri strope, na také veľké auto je to blbé aby sa tam človek cítil stiesnene, celkovo je toto problém týchto vysoko stavaných modelov.
Základ je nejspíš optimalizovaný pro střešní okno, to při zavřeném okně přidá další 2 cm nad hlavou a při otevřeném několik kilometrů.
Auto to není špatné a díky za každé oživení na trhu, ale Citroen udělal chybu že:1) vypustil pro C5X dieselové motory ( 1,5Hdi a 2.0 Hdi )2) aktivní pružení je nabízeno pouze pro hybrid (mělo být všude kromě základní výbavy Feel s motorem 1,2 Pure Tech)3) sedadla Advanced comfort jsou měkká, ale čalounění interiéru je strašně monotónní ( aneb 50 odstínů šedi ) kůže měla být i v jiných barvách než v šedé/černé4) displej v kapličce před řidičem je extrémně malý a působí o poznaní lacinějším dojmem než displej např. v nové P 3085) ten lesklý plast na středovém panelu je akorát ke vzteku a majitel bude muset pořád leštit otisky prstů a umatlaný povrch6) ceny v akčním ceníku jsou zkousnutelné, ale až ten skončí nevím kdo tomu dá přednost před konkurencí vzhledem k cenám7) naprosto mizerná individualizace ( např další disky kol , nebo více variant dekoru palubní desky, čalounění sedadel a dvěří )
Niektoré z tých vecí sú zámerne lebo to potrebujú zaradiť pod Peugeot 508
Ač mám rád Avantgardní a moderní design, tak i ten musí mít vkusnost.Tohle auto považuji na nejhnusnější a nejpřekládanější auto současné výroby. Hhned po něm novou C4 a všechny fejkové prémie DS značky Citroen. Asi nejsměšnější je facelift 508čky na DS za kterou chtějí o milion víc.:-)))Osobně bych si tohle čínské auto nekoupil už jen proto, že komunisty z Číny už tak "bohužel" dost žiivime a tohle auto mohl Citroen vyrábět v EU. Takže proto mu úspěch tomuto hnusu nepřeji. Ono to bude stejný propadák, jako vše aktuální od Citroenu. Např Cactus Airbumb a papevny střed volantu a DS a všechny tyhle rádoby vnucované hova.iny pánů designérů a designérek z Francie, kteří občas o realitě provozu a co zákazník kupuje nemají potuchu.
a aký je rozdiel, že sa auto vyrobí v číne , ako volvo alebo konkrétna c5x, medzi autom ako napr octávia, ktorá dovezie diely z číny a poskladá v európe??. Pozri sa , že sa ti citroen nepáči, je tvoj problém, a určite neskrachuje, keď si ho nekúpiš, nemaj strach. Na druhej strane zasa musíš uznať, že citroen je nositeľom pokroku, a nebojí sa ísť aj do avangardy. Určite lepší prístup ako má VW, že prv vyčkáva potom po 5rokoch si to rozmyslí a už overené veci dá do výroby. Osobne som si kúpil C4, a som s ňou velice spokojný. Tak pohodlné auto v téjto triede jednoducho nezoženieš. Doterz som mal P308II, čo tuná na AR išli diskutujúci pochovať pod čiernu zem, a čo sa stalo??. Tablet prebral po piatich rokoch aj vw a doviedol ho k dokonalisti, že tam nedal ani čudlík na hlasitosť rádia. i.cocpit sa stal obľúbený, a pre peugeot štandard.
osobne mne chyba 2,0 benzin (co nema PSA) a 4x4.. na taketo zvysene auto
Hlavní chyba je ve "více Číny". Kupovat pokud možno výrobky "zpřátelených" států.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.