https://www.youtube.com/watch...
To je stale ten extremne poruchovy 1,2 co se mu rozpada remen a ucpava olejovy okruh?
Jako trochu mi v té nabídce chybí nafta...je to velké auto, mít tam 1.2t je trochu výsměch. Peugeot/Citroen měli dobré 2.0l naftaky.
ano nafta tomu autu chybí hodně a ne jen ta 1.5 HDi, ale nějaký slušný naftový dvoulitr
Bojkot výrobků z Číny. Alibismus je pohodlný a v krátkém čase i výhodný. Finální účet bude nesplatitelný.
Za tu cenu si mohou Frantíci hybridní krám strčit do (_!_) !!!
Vzdyt to je cena průměrně vybavené Octavie. Jste asi dlouho nekoukal na ceny aut, co.
Klidně to může mít i pozlacené pedály, ale 1.2 a za 750 000 Kč?
Opět, probuďte se a podívejte se na ceny aut. Audi vám prodá za 750 trivalec, který je naprosto bez výbavy, a tim myslím například i bez obyčejného tempomatu nebo zadních parkovacích čidel. A kvalitou interiéru bude ještě za tímto citronem.
Na nějaké Audi se.. Goro bílý pes ;-).
No já říkám, ze to neni problém tohohle konkrétního vozu, auta jsou celkové nesmyslně drahá. Vlastne, když ho srovnam s tím, co je na trhu, tak drahé ani není….( ne ze bych si ho šel za ty prachy koupit)
A co jako, a když ti tam dají zanedlouho motor z kozího dechu, také to budeš oslavovat? Vždyť to začíná být už výsměch. K čemu mi jsou kdejaké blbosti v autě, když to podstatné je již podměrečné, směšné.
Jsou tu ceny aspoň za automatickou převodovkou? Pak jo, octa s torzkou, 1.5tsi a automatem je někde kolem těch 750k ve Style... bez slev a s cekackou rok.
Jenze octavie je na urovni C4. C5 je konkurenci pro SuberB.
To jsem napsal mezi řádky. Octavie je samozřejmě (výrazně) menší, přesto je svým způsobem dražší.
i tak je to drahý.... , ceny číně, kde se to vyrábí jsou ještě níže. Ale auto je to docela pohledné
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.