Nový Citroën C5 X dorazil do Česka. Crossover pro manažery přijíždí z Číny, v základu má tříválec

44 komentářů

Mirek St
25. května • 22:09

Bohuzel je vnejsi i vnitrni design naslapany az tak moc aktualnimi módními prvky, ze pusobi preplacane a nevzhledne. V podstate i mensi nejnovejsi Citroeny maji podobny nehezky design.

viac ako boh
3. července • 12:41

dnes maju hnusne palubovky vsetci. vrchol automobiloveho dizajnu bol tak pred 6 rokmi

Praktické auto
24. května • 22:52

Opravdu musíme kupovat auta z Číny, nekupujeme tam už dost krámu. Chceme si podříznout snad každou větev. Jako už čínské Volvo je úlet, BMW z Číny taky skvělý ;) a citroen. No oni nám to tu brzo zaplní i vlastními značkami a skoupí ještě pár evropských. nevnucuju nikomu škodovku která se tu chová dost macešsky ale aspoň bychom mohli vybrat nějaká evropská auta i tak tam bude dost dílů z Číny.

25. května • 9:14

Tak si ji kup, a ostatním nech možnost vybrat si co se líbí jim.

Ave Já
25. května • 11:14

Vždyť ji nikomu nebere. Jen upozorňuje, že dávat peníze čínským fízlům je cesta do pekel.

25. května • 12:05

Jednostranná zaslepenost je cestou do pekel.

Praktické auto
25. května • 12:36

Tak nám prosím představte tu druhou skvělou stránku věci?? Děkuji

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
26. května • 13:30

A opravdu ji chceš znát? Nechceš, jen tupě prudíš.

Praktické auto
30. května • 16:42

Škoda byl sem fakt zvedavy.

Praktické auto
26. května • 18:00

No mě by docela reálně zajímalo jaké pozitiva vidíte? Když jste to takto nadhodil. Děkuji

Guzman
24. května • 17:35

Vlajková loď s torzkou. Tak to tedy good luck.

24. května • 21:00

Drtivá většina majitelů rozdíl nepozná. Vadí to jen honičům tabulkových čísel a ti stejně automobilku nezajímají.
Nejlepším důkazem je úspěšně se rozvíjející DS.

Q
25. května • 8:47

Úspěšně rozvíjející se DS?
DS prodává v celé Evropě zhruba tolik aut, kolik prodává Lancia svého jednoho jediného letitého modelu Ypsilon v Itálii.
Modely jako DS9 si nevydělají ani na lokalizaci ceníků, brožur a dalších dokumentů.

Guzman
24. května • 21:14

DS má doslova tragické prodeje, mimo jiné také proto, že si hraje na prémii a ve skutečnosti je to mainstream a to ještě ošizený. A protože zákazníci nejsou úplně hloupí, tak ty naleštěné prdy nekupují.

Pikus
24. května • 17:16

Francouzi měli dobre HDI motory, tady by se hodil. Tohle se tak možná bude prodavat na operaky, kde si člověk buď vezmu tohle s dodanim za 2-3 měsíce a nebo auto co by chtěl za rok a více...

Q
24. května • 19:57

V Číně (a všeobecně mimo Evropu) se diesely do osobních aut nemontují, takže těnto čínský Citroen prostě diesel pod kapotou nemá.

Blitz
24. května • 17:37

Měli, ale už mají jen podmírákovou 1.6.

viper
25. května • 20:16

když už tak 1.5

pacho
24. května • 16:49

prečo autor napíše, že planétová prevodovka?. Podľa mňa je to HDM od AISINU, Je síce pravda, že je planétová, ale zrejme je problém, že HDM a DSG, je nebe a dudy, a takto to aspoň horšie znie. :-)

Q
24. května • 19:54

A co je divného na tom, že autor napíše planetová převodovka, když jde o planetovou převodovku?

pacho
25. května • 4:41

to je to iste, ako keby napísal miesto dvojspojkovej, že je to robotizovaná manuálna prevodovka. Tiež by to bola pravda.

Q
25. května • 8:18

Ano, byla by to pravda.Nikdo Citroenu nebrání, aby v katalogu či ceníku uvedl specifikaci převodovky či se pochlubil jménem výrobce převodovky. Nikdo Citroenu nebrání, aby ve svých prezentacích zdůrazňoval výhody HDM převodovky. Přečetl jsem si dostupné informace na stránkách Citroenu a nic z toho tam není, je tam jen suše napsáno "automatická osmistupňová převodovká EAT8", nic víc, takže nemůže chtít po redaktorech, aby v článcích pěli ódy. (Pozn.: U plug-in hybridu převodovku vyzdvihuje).

Nojono
24. května • 15:44

Hmm, když na tohle koukám a pobaveně čtu, že to má tříhrnek 1,2 a je to z Číny tak až mi za řadu let doslouží Q4, koupím si zase Q4 nebo větší.

Kosanovič
24. května • 15:43

Tříválec s lešeňovkou vzadu, to se manažeři potrhají, smíchy.

viac ako boh
3. července • 12:10

akokeby nejaky bezny manazerko tusil ako funguju technologie v jeho aute.

24. května • 15:58

Kdyby to byla jediná verze, dalo by se s tebou souhlasit. Ale není, takže jsi zase za kreténa.

Nojono
24. května • 15:44

Místní galerka tě ovšem uminusuje :)

emkejx
24. května • 14:25

hm, zaklad by mohol tvorit jednovalec. ale sa nam tu volako spicnieva stymi modelmi sami crossover, a secko na jedno kopito.

abc
24. května • 13:43

toto ma byt vlajkova lod Citroenu? hmmm... a ten displej pristrojoveho stitu (v takomto aute) je podla mna skor vtip (a to iste aj v ds...)

Leo
25. května • 21:21

Ty dveřní klíčky mají asi one sklady. Ty už měla stara Citroen C2

.
24. května • 16:32

Přesně tak, palubovka vypadá, jako kdyby někdo šel na luxusní autovrakoviště, sesbíral tam díly ze 3 aut a smontoval to dohromady.

viac ako boh
3. července • 12:09

to bude tym ze tie luxusne auta maju dnes ohavne palubovky. dnes najdes omnoho vkusnejsi interier v entrylevel aute ako v 10x drahsej premiovke

šofér
24. května • 13:25

Na rovinu, nové auto už si asi nekoupím, dosud jsem si myslel, že patřím do tzv. střední třídy, ovšem díky automobilkám dnes vidím, že jsem socka jak vyšitá! Díky aspoň za služebáka!

JK
25. května • 15:51

Co znamená socka jak vyšitá? Že je hodně 300, 500, 700+? Pořád se dá koupit auto rozumně. My teď budeme kupovat Corollu sedan v hybridu, protože chci mít doma jedno auto, které bude bez lásky sloužit až do svého konce. Není to nejhezčí, nejrychlejší, nebo největší, ale v hybridu prostě patří do té kategorie, která udělá 15-20 let užívání bez mrknutí oka. Sedan dneska nikdo nechce, tak ho seženeš za nesmysl a pokud bys nepotřeboval sundávat igelity ze sedaček a zkousneš, že v tom někdo rok svačil cca 15K kilometrů, tak budeš oscilovat i kolem 500K Kč. No a automobilky jsou ten poslední, na koho bych si stěžoval. Když si podíváš na všechny politické nesmysly, kterými jsou svázány, když si k tomu připočteš fakt, že globální pandemie a válka + sankce jsou pro ekonomiku obecně docela zásadní brzda, tak jsou ty auta dneska ještě pořád levný.

emkejx
24. května • 14:29

ja na nove auto nemam, a aj keby som mal tak su to vyhodene peniaze. proste by som musel mat velmi vela penazi na vyhodenie ze by som si kupil nove auto. navyse ked mam rodinu bola by skoda nechat sopliakom :D znicit interier. Navyse aktualne na sidlisku je nove auto nove a pekne kym pomedzi auta neprejde dieta alebo teta s kabelkou a pod. a to je otazka par hodin. Uz teraz kukam auta aj rocne co maju motor a nejaky sexepil, ci jak sa to pise. skratka nieco co mi bude robit radost a dokazem to este servisovat. nemusi to mat 1000 a 1 funkcii a asistentov, staci mi mechanika a mozno aj bez turba.

šofér
24. května • 14:53

Tak už nezáleží, zda se budeš dívat po novém nebo ojetém, za chvíli střední třída nebude mít díky cenám nových aut ani na ta ojetá, protože ty zdraží rovněž. A zy ty mínusy děkuji, drazí boháči, doufám, že vás bude hodně abych věděl, kolik vás procentuelně v ČR žije.

homer
24. května • 17:14

Proč bys nemel na nový? Už spoustu let nemám potřebu auta vlastnit - prostě si je pronajmu na 2, 3, až 6 let. Ve splatce je všechno kromě paliva a pokut a na konci je bez starostí vratim.

viac ako boh
3. července • 12:08

ako to moze stat rovnako ci menej ako kupa noveho auta?

šofér
24. května • 19:15

Vzhledem k tomu, že služebáky máme vždy na operák, tak se jen směju naivům kteří tvrdí, že "na konci je bezstarostně vrátí" :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
25. května • 6:15

A chováš se k těm služebním jako k vlastním? Nebo sem tam nějaký škrábanec, oděrku neřešíš, protože to je služební?
A k těm cenám - když jsem vydělával 2700Kčs/měsíc dávali jsme za Š120L 68tisíc i s doplňky. Dnes při platu 27000 stojí adekvátní škodovky taky cca 680 tisíc. Takže obojí se zvedlo 10x. Jsem obyčejný zaměstnanec v dělnické profesi a vydělávám víc než 2x27000. To,že někdo chce auto třídy na kterou nedosáhne,je druhá věc. Bohumil Hrabal, Postřižiny : Musíte se víc snažit, pane správce.

.
25. května • 5:52

Pokud se s tím autem slušně zachází tak nevidím problém. Mám už čtvrté a v pohodě. Soukromě.

emkejx
24. května • 14:30

*auta aj 20 rocne (numlock fail)

Tak jest
24. května • 13:45

Spíše díky Babišovi, který stále na nátlak průmyslového lobby nás držel na úrovni montoven a ještě agenturních pracovníků. Tento sektor nikomu ze svých příjmů nemůže dát vydělat.

Kankunen
24. května • 13:19

Nedávno jsem obdivoval C5 na hydropodvozku. Po těch letech působí stále vyváženě a majestátně. Tohle X je jen takový hoštapler. Že je to crossover nevadí, ale designoval to někdo, kdo tvoří autobusy v Indii.

Doporučujeme

Články odjinud