Nový Citroën C5 v prodeji (české ceny a výbavy)

Faceliftovaný Citroën C5 se již brzy začne prodávat na českém trhu. Už v základní výbavě X najdete sedm airbagů (dva přední, dva boční, hlavové vpředu i vzadu, kolenní), ABS + ESP, kotoučové brzdy na obou nápravách, palubní počítač, centrální zamykání s DO, automatické vyrovnání světlé výšky vozu, el. ovládání přední oken, automatickou klimatizaci  apod.

Výbava SX přidává tempomat, el. ovládání zadních oken, dešťový senzor, samočinné rozsvícení světel, duální automatickou klimatizaci, CD přehrávač, bederní opěrky a loketní opěrky vpředu, loketní opěrku vzadu aj. A konečně Exclusive doplňuje seznam výbavy o parkovací asistent vpředu i vzadu, el. sklopná zpětná zrcátka, automatickou clonu pro vnitřní zpětné zrcátko, samonatáčecí bi-xenony, vyhřívaná přední sedadla, velurové čalounění a další doplňky interiéru, střešní nosič a litá 16" kola 215/55 R16.

Poznámka: Motorizace 2.2 HDI a 3.0 V6 mají ve standardu vylepšené odpružení Hydractive 3+.

Liftback X SX Exclusive
1.8i 16V 85 kW 599 000 Kč
2.0i 16V 103 kW 689 000 Kč 759 000 Kč
3.0i V6 24V 152 kW 919 000 Kč
1.6 HDi 16V 80 kW 649 000 Kč 684 000 Kč
2.0 HDi 16V 100 kW 704 000 Kč 739 000 Kč 809 000 Kč
2.2 HDi 16V AT 98 kW 799 000 Kč

Kombi (Break) X SX Exclusive
1.8i 16V 85 kW 639 000 Kč
2.0i 16V 103 kW 729 000 Kč
3.0i V6 24V 152 kW 959 000 Kč
1.6 HDi 16V 80 kW 689 000 Kč 724 000 Kč
2.0 HDi 16V 100 kW 744 000 Kč 779 000 Kč bude určeno
2.2 HDi 16V AT 98 kW 839 000 Kč 909 000 Kč

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků