Nový Citroën C5 se představí v roce 2020, potvrdila šéfka značky

6 komentářů

HARTGE
20. září • 20:35

ta píča tu značku úplně zničí

Karel
3. března • 21:52

Uz znicila... André Lefebvre se toci v hrobe jak vrtule.

King
21. září • 10:32

Myslím, že už nemá co zničit, založením DS a degradováním Citroenu na výrobce levných modelů bez jakékoliv vazby na kdysi luxusní profil Citroenu už bylo dílo dokonáno. Může ji jenom pozvednout, otázka jenom je, jestli je to v jejich silách nebo silách kohokoliv jiného, PSA je zadlužené a žije jenom díky čínským penězům. A Číňan je ten, kdo rozhodne kam se to celé vydá nebo nevydá, podle toho kam dá a kam nedá chechtáky.

Michal
21. září • 13:49

Tuším, že např. Opel PSA koupilo za jednoroční zisk, tak úplně nevím, o čem mluvíš. Možná je to stejná pohádka jako ta o nepochybně prosperujících USA s dluhem 20 trilionů. Citroen je hlavně avantgardní značka, poslední luxusní modely byly DS a poté CX, avantgardní bylo bezpochyby XM a C6, v nejvyšších provedeních jistě byly i luxusními. I na dnešní poměry je stále špičková C5 (nemám samozřejmě na mysli přítomnost youtube na palubě auta jako měřítko vyspělosti, jsem Řidič), technologicky a designem, který nezestárl od předvedení ve Frankfurtu 2007 ani o kousek. Tak to je Citroen, mezi 90% lidí v případě těch velkých Citroenů symbol pro technickou vyspělost, inovaci, pohodlí a eleganci. Každý nový velký Citroen, který přijde, bude přesně takový, a protože jsem přesně cílová skupina, tak mi je úplně jedno, že se model neobměňuje co tři roky, to by mne ve skutečnosti hodně naštvalo. Je spousta jiných příležitostí jak lépe utrácet nebo investovat peníze, než co tři roky za auta, abych držel krok se sousedem a nevypadal v tříletém autě v ulici nebo nákupáku blbě.

Karel
3. března • 21:50

Castecne souhlasim. Jen s koncem hydrauliky u mne citroen skoncil. Ty hydraulicke dorazy tlumicu jsou parodie

josephko
20. září • 20:19

Ďalší prepadák od Citroenu na ceste. Francúzi by mali pochopiť jednu zásadnú vec: aby mohli byť úspešní v zahraničí, musia byť najskôr úspešní doma. Lenže Francúzi a francúzski "ekológovia" nemajú radi veľké autá.
Stačí to porovnať s Nemcami. Tí naopak preferujú väčšie autá - od Golfa vyššie.

Doporučujeme

Články odjinud