Nový Citroën C5 se představí v roce 2020, potvrdila šéfka značky

Druhá generace Citroënu C5 už svou pouť letos ukončila, na nástupce si však fanoušci dvojitého šípu ve střední třídě ještě počkají. Třetí generace přijde v roce 2020, potvrdila šéfka značky Linda Jacksonová pro AutoNews.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Předpokládaná premiéra byla přitom očekávaná minimálně o rok dříve. To, že novinka vůbec vyjede na trh, umožnila podle Jacksonové značka DS, která se od Citroënu v roce 2014 odtrhla. "Vznikly nám tak určité mezery v portfoliu, které můžeme vyplnit," prozradila.

Jednoho nového zástupce ve střední třídě už Citroën chystá pro příští rok. Bude jím v Šanghaji představené SUV C5 Aircross. Hydropneumatické odpružení, kterého se v klasické podobě již nedočkáme, u tohoto modelu nahradily hydraulické dorazy tlumičů.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Právě tento typ odpružení by mohla dostat i nová C5. Jacksonová také uvedla, že takové tlumiče dostanou v rámci skupiny PSA pouze Citroëny. Aplikace pro Opely tak nepřipadá v úvahu. 

Designově se třetí generace pravděpodobně inspiruje konceptem CXperience. O klasický sedan tedy jít nemusí. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 72 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků