Nový Citroën C5 se představí v roce 2020, potvrdila šéfka značky

Druhá generace Citroënu C5 už svou pouť letos ukončila, na nástupce si však fanoušci dvojitého šípu ve střední třídě ještě počkají. Třetí generace přijde v roce 2020, potvrdila šéfka značky Linda Jacksonová pro AutoNews.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Předpokládaná premiéra byla přitom očekávaná minimálně o rok dříve. To, že novinka vůbec vyjede na trh, umožnila podle Jacksonové značka DS, která se od Citroënu v roce 2014 odtrhla. "Vznikly nám tak určité mezery v portfoliu, které můžeme vyplnit," prozradila.

Jednoho nového zástupce ve střední třídě už Citroën chystá pro příští rok. Bude jím v Šanghaji představené SUV C5 Aircross. Hydropneumatické odpružení, kterého se v klasické podobě již nedočkáme, u tohoto modelu nahradily hydraulické dorazy tlumičů.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Právě tento typ odpružení by mohla dostat i nová C5. Jacksonová také uvedla, že takové tlumiče dostanou v rámci skupiny PSA pouze Citroëny. Aplikace pro Opely tak nepřipadá v úvahu. 

Designově se třetí generace pravděpodobně inspiruje konceptem CXperience. O klasický sedan tedy jít nemusí. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků