Nový Citroën C5 se představí v roce 2020, potvrdila šéfka značky

Druhá generace Citroënu C5 už svou pouť letos ukončila, na nástupce si však fanoušci dvojitého šípu ve střední třídě ještě počkají. Třetí generace přijde v roce 2020, potvrdila šéfka značky Linda Jacksonová pro AutoNews.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Předpokládaná premiéra byla přitom očekávaná minimálně o rok dříve. To, že novinka vůbec vyjede na trh, umožnila podle Jacksonové značka DS, která se od Citroënu v roce 2014 odtrhla. "Vznikly nám tak určité mezery v portfoliu, které můžeme vyplnit," prozradila.

Jednoho nového zástupce ve střední třídě už Citroën chystá pro příští rok. Bude jím v Šanghaji představené SUV C5 Aircross. Hydropneumatické odpružení, kterého se v klasické podobě již nedočkáme, u tohoto modelu nahradily hydraulické dorazy tlumičů.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Právě tento typ odpružení by mohla dostat i nová C5. Jacksonová také uvedla, že takové tlumiče dostanou v rámci skupiny PSA pouze Citroëny. Aplikace pro Opely tak nepřipadá v úvahu. 

Designově se třetí generace pravděpodobně inspiruje konceptem CXperience. O klasický sedan tedy jít nemusí. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků