Nový Citroën C5 se představí v roce 2020, potvrdila šéfka značky

Druhá generace Citroënu C5 už svou pouť letos ukončila, na nástupce si však fanoušci dvojitého šípu ve střední třídě ještě počkají. Třetí generace přijde v roce 2020, potvrdila šéfka značky Linda Jacksonová pro AutoNews.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Předpokládaná premiéra byla přitom očekávaná minimálně o rok dříve. To, že novinka vůbec vyjede na trh, umožnila podle Jacksonové značka DS, která se od Citroënu v roce 2014 odtrhla. "Vznikly nám tak určité mezery v portfoliu, které můžeme vyplnit," prozradila.

Jednoho nového zástupce ve střední třídě už Citroën chystá pro příští rok. Bude jím v Šanghaji představené SUV C5 Aircross. Hydropneumatické odpružení, kterého se v klasické podobě již nedočkáme, u tohoto modelu nahradily hydraulické dorazy tlumičů.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Právě tento typ odpružení by mohla dostat i nová C5. Jacksonová také uvedla, že takové tlumiče dostanou v rámci skupiny PSA pouze Citroëny. Aplikace pro Opely tak nepřipadá v úvahu. 

Designově se třetí generace pravděpodobně inspiruje konceptem CXperience. O klasický sedan tedy jít nemusí. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků