Nový Citroën C5 bude mnohem agresivnější (spy photos)

Dobré zprávy pro příznivce francouzské automobilky dorazily přímo ze severu Evropy. Zimnímu testování se totiž podrobuje sedan střední třídy, Citroën C5. Poslední zprávy přitom hovoří o světové premiére již tento rok na autosalonu ve Frankfurtu, přičemž oficiální prodeje začnou počátkem roku příštího.

Sedan s kódovým označením X7 dostane podstatně agresivnější vzhled než současná generace. Hydraulické odpružení ovšem zůstane zachováno, což ocení pasažéři hlavně na nekvalitních silnicích. Nový model dostane rovněž automatickou parkovací brzdu, zadní LED svítilny a systém AFIL, který upozorňuje řidiče na opouštění jízdních pruhů.

Jak jste již možná očekávali, „cé-pětka“ bude některé technické záležitosti sdílet se sesterským Peugeotem 407, ovšem Citroën tvrdí, že až 99 procent všech viditelných dílů bude nových. S délkou 4,75 m tak bude největším soupeřem domácí připravovaná Laguna třetí generace.

Mezi pohonnými jednotkami se objeví oblíbené diesely 2,0 a 2,2 l s výkony 150 a 170 koní a chybět nebude ani šestiválec 2,7 l s výkonem 208 koní. O zážehových jednotkách prozatím žádné informace nemáme.

V interiéru se to bude displayi jen hemžit, jeden si najde místo na středové konzole, druhý přímo před řidičem. Ani „cé-pětku“ nemine po vzoru rodinných kolegů volant s pěvným středem a mnoha tlačítky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Nová C5 při testech

Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ilustrace možné podoby vozu

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků