Nový Citroën C4 X dorazil na české silnice. V akci se vejde do půl milionu, benzin příjemně překvapil

51 komentářů

Hong Kong
27. listopadu • 21:54

Ahoj přátelé, chci vás jen doporučit dobré úvěrové společnosti, kde jsem dostal svou půjčku ve výši 270 000,00 EUR prostřednictvím jejich e-mailu, když jsem hledal půjčku, abych zaplatil své účty a šel dál v životě, pak mi přítel dal podrobnosti o této společnosti, které jsem kontaktováni prostřednictvím tohoto e-mailu: christharmonyloanfund@gmail.com

Viktor Kožený
7. března • 13:02

Multipla byla kráska silnic

Twan
6. března • 14:36

544K za autíčko se sto koňmi, to je teda terno :D :D

Rejpal
6. března • 18:26

A kolik si myslíte, že dneska stojí jeden kůň?

Twan
6. března • 18:56

určitě ne tolik....oktávka je sice HODNĚ předražená, ale v základu se kupuje pod 600k a má víc kilowatt než tahle sranda koní, když se budeme bavit jen o výkonu.

Drtikol
7. března • 5:24

Už jsem se bál, že zde nebude volič z SPD co začne mleté o Oktàfce jak je úpa suprboží😄😄😄😄👍👍👍

Rejpal
6. března • 19:46

Mozna 620 je pod 600 (to muze byt veci nazoru), ale ta vybava se fakt neda srovnavat.Vlastne asi da, protoze za kazdou prodanou oktavku vysadi vyrobce v lese jeden smrcek.

Twan
7. března • 22:02

No hlupák to koupí i před 600, to je pravda..

Drtikol
7. března • 5:27

....zatím co milion smrčků chcípne díky všem coinknutým dieselům co jezdí v provozu od Škoda a VW

._.
6. března • 14:47

Myslím si že s tímto praktickým modelem zažije Citroen neobyčejný úspěch .... 😉

Drtikol
7. března • 5:22

To jo no. To bude trhat rekordy 😄😄😄👍 Po takovém otevírání kufru touží každý. A ty erotické tvary. 😘🥰 Mě to auto úplně vzrušuje.

ČR
6. března • 13:16

Pane prezidente, Miloši! Děkujeme za všechno, byl jste svělý prezident!

._.
7. března • 8:02

Ty jsi s ním vychlastal asi hodně flašek viď. No teď už holt budeš muset za svý....

Petr
6. března • 12:21

Jak píše Jan, jedině diesel. Ostatní verze jak benzín tak elektro zrušit. Slevnit a bude se to prodávat.

Petr
7. března • 5:17

No, to víš že jo, dieslovou socku si koupí zase jenom ceská socka, prostě karcinogenní čmoud sli když je cítit chlorem nebo nově močí 😀

.
7. března • 8:16

Nevyjadřuj se když tomu nerozumíš. Jinak jsi za vola.

Drtikol
7. března • 5:15

Ty jsi kus vola😄😄😄😄😄😄😄😄😄

.
7. března • 8:14

Na tebe nemá. Ty jsi celý.

Jan
6. března • 9:25

Tak z té nabídky nejlepší volba jednoznačně diesel, nejmenší spotřeba,nejlíp jede,dojezd,nejdelší výdrž 👍

Komik
6. března • 12:10

.. A největší počet válců :)

i20
6. března • 11:03

nu, ja mam benzina v i20 a taky se nestezuji. I kdyz malej diesel by jel usporneji to je jisty. Pokud by ses chtel jenom courat po meste obavam se ze z dnesni produkce jedine elektro, cisty elektro.

.
6. března • 11:51

I20 ? A to se nestydíš hlubit se takovou diskontní sračkou jo ? 🙏🙏🙏🙏 Kdo si koupí hjůndaje nadosmrti kunda je. Staré jihokorejské moudro!!!!

.
7. března • 8:13

V tom případě máš nejméně dva.

Mirek
6. března • 16:57

S moudrosti to nemá nic společného. Má to něco společného jen s tvým zbožným přáním, aby to bylo jihokorejské moudro, ale je to jen tvoje hloupost.
Vždy přemýšlím, co lidi, jako tebe, vede k vypnutí mozku, pokud tedy nějaký je, když si někdo pořídí, nebo chce pořídit auto Hyundai. Budeš v tom jezdit? Nebudeš. Pokud nemáš strach, prozraď, čím jezdíš, třeba ti někdo napíše něco podobného. Mně osobně to je jedno.

Jirka
7. března • 5:27

Škoda reagovat na takovyho primitiva...anonymní uhrovatej pubescent, co jezdí na koloběžce, dnes asi na baterky. Anebo je to typická ceska tdi diagnóza, načuchal se moc sazí z toho svýho 25 let starýho uhláka ropáka chrochtáka a má místo mozku z briket kostku... 🙂

Vladik
6. března • 10:03

Nejúspornější by bylo kdyby tam dali starou nepřímovstřikovou 1,6 na LPG. Mám ve starém a jezdím cca za 1,20-1,4 když započtu i benzín na start.
Za 209000km žádný problém jen vloni Lamdasonda

Drtikol
6. března • 12:07

Já jezdím elektrickým za 0,90 Kč/1 km
(bohužel v aktuálním energetickém bastlu díky soudruhu Putinovi)Před okupací Ukrajiny kdy obchodovaná cena energie byla jinde, tak jsem měl 0,50 Kč/1 kmNT D27D EonNáklady za servis 0 Kč
Náklady za díly. 0 Kč
Náklady za prohlídky 0 Kč
Jelikož elektrické žádný nepotřebuje .
Auto má po 5 letech původní kotouče a 70% destiček. Jelikož auto brzdí rekuperací

._.
6. března • 14:43

Pokud se podívám na rozdíl v ceně mezi benzínovým 1.2T 96kw a EV 100 kW u stejné výbavy auta vidím částku cca 300.000kc. Při nákladech na palivo u benzínového motoru 7*40 Kč mi to vychází na cca 2.8kc/km. To znamená že návratnost by byla 150.000km což je při průměrném nájezdu v ČR v podstatě 10let. Takže ekonomicky smysl v koupi EV moc nevidím,ale třeba jen neumím počítat.

Drtikol
7. března • 4:58

Taky nikdo neporovnává NOVÉ El. auto. Já ho koupil starší. A to za cenu fabie v tříhrnku. Je logické, že jsou zatím EV NOVÁ dražší. Automobilky do vývoje a výroby investují miliardy. Někde se jim to musí vrátit!!! Já bych si nové auto nikdy nekoupil. Jakékoliv. Celý život mám starší. Nové ať kupují firmy

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
7. března • 6:50

Ty sis nekoupil elektrický auto ale autíčko. A to je rozdíl.

Drtikol
7. března • 13:39

Délka 4m. Stejná, jako MPV Scénic. 181 k 1300 kg pohotovostní, 6,9 s zrychlení.

jozka
7. března • 13:49

Scenic nema ctyri metry. A ten uhlikovej zgarb ma uzitecnou hmotnost 365kg. Min nez Trabant.

Rejpal
6. března • 18:24

Hmm také mne překvapilo, jak Citroen podražil. Ten rozdíl býval 250000 Kč (když začínale C4), a kromě toho bývaly u elektrické verze levnější některé elektronické prvky příplatkové výbavy. Teď je u elektromobilu levnější jen vyhřívání sedaček a volantu (o směšných 3500).Ekonomický smysl to možná začne dávat až při pokusu o parkování ve velkých městech. (Při dvou € na hodinu to máte za tři roky.)

Shimi
6. března • 16:04

Máš to špatně mladej. Pokud to chceš počítat přes náklady na palivo, tak je musíš započítat u obou aut. Tzn. ICE bude mít náklady 2,4 Kč/km (6,5 l x 37,-) a EV 1,3 Kč/km (20 kWh x 6,5,-), to máme rozdíl 1,1 Kč na km. A z toho plyne, že cenový rozdíl 300.000,- při nákupu se smaže až po ujetí "krásných" 273.000 km!! Ale to jsme teprve na NULE a ještě jsme neušetřili ani korunu, to je potřeba si uvědomit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vladik
7. března • 12:22

No a ještě bych si dovolil připomenout že elektřia není zatížena spotřební daní jako benzín a nafta. Takže po připočtení spotřební daně by ten rozdíl byl naprosto minimální. Zůstal by prakticky ten levnější servis, ale rozdíl vákupní ceně je pořád obrovský. Neříkám eautu e ale chci ujet alespoň 400km bez nabíjení a cena by měla být mnohem nižší.

._.
7. března • 8:13

Ve svém výpočtu jsem dosazoval raději větší čísla, protože mi je jasné , že ať bude ve Strakovce kdokoliv,bude nás normální motoristy danit a buzerovat o 106. Zatímco drahé elektrické hračky, které již vlastně nejsou drahé a mají úžasné vlastnosti se budou muset dále dotovat a zvýhodňovat ,aby se vůbec prodali. Každopádně výsledkem obou našich kalkulací je,že návratnost u EV není. Navíc toto EV od Citroenu má směšně malou baterku. Přesto její cena bude blízká ceně spalovacího auta . Čili další bonus pro případné majitelé po cca8letech.

abc
6. března • 12:54

zaujimave, doteraz som si myslel, ze aj elektroauta maju pelovy filter, podvozok, napravy, brzdy aj s brzdovou kvapalinou, karoseriu, svetla, ale zrejme potrebujem dostudovat
pre dalsieho majitela to bude vynikajuca kupa
este pre zaujimavost: kolko mate za tych 5 rokov najazdenych?

Fero
7. března • 5:31

No ty s tím jezdit nebudeš, čobole, tak se nestarej! Vy pod Tatrami jezdite přece na baranech a oucich 😁

Drtikol
7. března • 4:24

Ano brzd kapalina mě čeká za rok. Ano kabin filtr mám. 😄😄👍Ale to je jen takové tvé stupidní rejpání. Dobře víš na co jsem poukazovalKaroserií ?
mám plastovou z recykl plastu), skelet carbon, šasi hliníkové slitiny, střecha carbon, nápravy hliníkové slitinySvětla?
kompletní LED technologieBrzdy ?
Po 5 letech kotouče stav zánovní desky 70% materiálu
Mimo jiné třmeny , talíře bez lehká hliníková slitina tedy žádná korozeZapomněl jsi na pneu. Ano přezouvám
Jinak El vůz nemá předepsané žádné stupidnní garančky po xxkm ani nucené prohlídky.Nic takového!!!Ono totiž není co opravovat, měnit kontrolovat.....
Mé vzdělání?
Jsem automechanik s výučním listem + nástavbu na automobiliní škole v Hollicích ukončeno maturitou . Praxe od 1998.
Jaké odborné vzdělání máš ty,?Další kupující?
Vozidlo má kompletní elektronickou servisní knihu záznamů. Tu máš online ve vozidle i v aplikaci v mobilu. Vše mě dělá BMW Invelt pokud něco požaduji!!!Co tam máš dál ukaž se ! 😎🖕

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
7. března • 13:28

A pak ti ten karbonovy skelet nekdo lehce klepne a ty budes koukat jako puk...

Má pravdu
6. března • 13:34

Svědkům Jehovovým a elektromobistům je lépe neodporovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Drtikol
7. března • 4:25

A voličům SPD f Oktáfkách f tédéíčku, jako ty

.
7. března • 8:08

Takhle může reagovat jedině blb. A ty jsi volič čeho? Předpokládám, že Fialy a té party neschopných trafikantů. Za ceny elektřiny nemůže nějaký Putin, ale tahle neschopná parta.

🖕
7. března • 13:35

Od kdy může za ceny elektrické energie obchodované na evropské burze desítkami soukromých firem nějaká vláda ty buzno?
Nejdříve si o obchodování energií zjistí základní znalosti a nebo se zde neztrapňuj!!!!!!!!!!!!A vysoká cena je přímočaře způsobena válečným teroristickým útočením a zabíjením rusáků na Ukrajině. Z důvodu nedostatku energie a její výroby a z důvodu reakce akcií na válku.
Takže za vysokou cenu zlata obchodování na burze může taky vláda?Za obchodování ceny mědi na burze může taky vláda? Aha tak to potom jo.
Včera jsem měl sračku na hajzlu. Za to může taky vláda.A

.
7. března • 16:20

Tak každopádně za tvoji hloupost tahle vláda nemůže. Alespoň něco. Za to mohou ti kteří tě stvořili.

R
7. března • 15:51

Třeba od té doby, kdy na rozdíl od Slováků, nebyli schopni vyjednat s výrobci lepší cenu - pro info, v SK je cena za jednu kW cca 1,50 Kč, tzn. 4x levnější než v CZ (a to je CZ čistý vývozce elektřiny). Prodávat levně vyrobenou CZ elektřinu na burze a draze si ji kupovat nás nikdo nenutil (elektrárny byly postaveny z daní občanů ČR, ale to by stát přišel o dividendy, které může prošustrovat), navíc na burze je elektřina navázána na cenu v závěrných elektrárnách - umělé zvyšování ceny. Green Deal a zavírání jaderných elektráren v Německu nemá na cenu elektřiny vliv? Výpadek jaderných elektráren ve Francii taky ne? Nj, může za to Putin :-) EU se sankcemi vůbec nestřelila do vlastní nohy :-) Bez levných energií tady bude za pár let skanzen. Už teď se velké továrny přesouvají do USA, kde mají levné energie a pobídky od státu. Je dobré se zeptat, kdo na tom vydělává nebo si kromě mainstreamu přečíst občas nějaký příspěvek např. od Jeffrey Sachse, Johna Mearsheimera, Henryho Kissingera apod.
Tipoval bych, že tu Vaši včerejší sra.ku mohlo způsobit nevhodné používání rekta, jak už jste naznačil výše použitým oslovením.

jozka
6. března • 13:10

Klasika... muzete jim dokladat, ze ICE speciality (motor s prislusentvim apd.) se podili na opravach 30-40 procenty, zbytek ma BEV stejny (+elektroinstalaci, +baterii), stejne nekdo pritahne tu pohadku "nema se co pokazit".

MUDr. Vyklátil
6. března • 8:28

Za mě nejhnusnější, nejnevkusnější sa nejpřeplácanější vůz současné produkci.
A "praktické" otevírání kufru na to bych musel být asi francouz, abych dokázal pochopit a obhájit si takovou magořinu u takové kategorie auta.

RNDr. Petr Čížek CSc.
6. března • 9:26

Tento Citroën je můj sen.

Vladik
6. března • 7:44

Zajímavý ale měli by konečně vyřešit motory s rozpouštějicím se rozvodákem v oleji. Jinak jsou ty motory dobré

pacho
6. března • 15:39

už sú na trhu 1,2 s reťazou. Len kto chce hydromenič tak nech rýchle kupuje, lebo už aj stelantis prechádza postupne na dvojspojku. Nové 3008 a 5008, už budú mať reťaz, ale s dvojspojkou.

Doporučujeme

Články odjinud