Nový Citroën C4 na českém trhu, ceny začínají pod 300 tisíci Kč

16 komentářů

IvanP
9. ledna • 15:54

Zajímavé, že nemá nemá v základu ESP.

Jirik
25. února • 10:41

A k čemu je to dobré ty gumo? Nebo jsi takovej tatar, kterej bez podpůrných systémů neujede ani metr do sámošky? Za chvíli bude moci jezdit autem i orangutan a jenom kroutit koláčem.

josé
9. ledna • 11:14

pro 1.6 VTi 120 :-(

kitron
31. května • 13:49

souhlas. po zkusebni jizde musim prohlasit, ze tato motorizace si naprosto vyzdaduje 6-tou rychlost.....takova skoda, že jí tam nedali....

JS
8. ledna • 20:27

C4 pozor

Shimi
8. ledna • 12:24

Jo, to by šlo. Designově hodně povedený, hlavně předek. 1.6 VTi za 350t. s velice slušnou výbavou je taky v cajku. Když se podívám na konkurenční Cee'd, tak v podobné výbavě Comfort ho nabízí za 385t. a to ještě navíc nemá tempomat, el. zadní okna, apod., takže tady není nad čím přemýšlet.

Petr
8. ledna • 14:42

Ceed je v lepsich vybavach moc drahy... to je o dost lepsi koupit i30 comfort priplatit si za ESP a tempomat a cenikovka vyjde na 343t....

Shimi
8. ledna • 15:54

to Petr: Jo, i30 vyjde cenově lépe, ale ruku na srdce, líbí se ti? Exteriér bych ještě překousl, ale interiér je tragický. Ono celkově mi to přijde zajímavý, když porovnávám Hyundai jako matku a Kiu jako dceru. Cenově, designem, materiálama, apod. by to mělo být tak, že Hyundai hraje prim a Kia druhé housle. Opak je pravdou. Pro mě osobně je po designové stránce Kia úplně někde jinde a teď to myslím v dobrém slova smyslu. Ať už vnějškem, tak hlavně vnitřkama. To samé, když mrknu na motory. Hyundai 5ti kvalty vs. Kia 6ti kvalty. A takhle bych mohl pokračovat. A další věc, která mě v poslední době zaráží je ta, že už pomalu, ale jistě korejci ztrácí v poměru cena/výkon.

Petr
8. ledna • 18:34

co se tyce obou aut, libi se mi vic i30, nemuzu si pomoct..... co je ale zajimave, tak Hyundai je cenove levnejsi nez Kia, melo by to byt naopak, presne jak pises.... motoricky je na tom z meho pohledu lip Hyundai, prevodovky stejne, 1,6 u obou maji 6ti stupnove prevodovky, jen to Hyundai jeste neudava v ceniku.... ono kvalita se zaplatit musi, proto cenove korea jiz nevyychazi tak dobre..... i tak, jeste se maji co ucit co se tyce kvality. Ale porad jsou cenove levnejsi, je treba koukat i na vybavu za dane penize.....

Shimi
8. ledna • 19:22

to Petr: I vnitřek? Já když jsem si do i30 nedávno sedl, a byla to zrovna verze s manuální klimou, tak jsem nevěřil svým očím. Jak můžou tuhle nevkusnou hrůzu vůbec vypustit na světlo? Automat s jedním centrálním ovladačem a "hliníkovým" dekorem kolem ještě ujde, na to se dá koukat, ale manuál v černým bakelitovým provedení s třemi designově příšernými ovladači je jedním slovem humáč. To samé volant. Mrkni na něho v i30 a v Cee'du, to je nebe a dudy. Prostě celkově je vnitřkem i30 špatenka. Ale je to jen můj pohled. Jinak ale klukům korejským fandím, jdou si tvrdě za svým a to se mi líbí. Já o nich začnu pořádně uvažovat, až přijdou s foukaným benzínem. Do té doby to bude mimo můj záběr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
10. ledna • 6:20

Ty zakladni verze proste takove jsou, volant plastak a podobne.... je videt, ze se setri.... od vybavy comfort uz to ujde, taky je tam uz nejaka vybava.... treba ten volant je uz kozeny :-) Porovnalval jsem oba modely tesne po sobe a zadny rozdil jsem nevidel...ale byly to ty lepsi verze, takze jak je na tom zaklad, to nevim... nicmene trebas i30 nema u radia funkci mute, coz mi prijde hodne trapne

fucker
9. ledna • 0:30

To se chcete hádat jestly je lepší Kia nebo Hyundai?
Co to změnit na hádku o korejskou popelnici a korejskej kontejner??-vyjde to úplně stejně-škoda času sem i psát....B-]

KenX
9. ledna • 21:24

Doporučuji se ohledně koupě i30 či Ceed poradit třeba s lidmi z autopůjčoven. Ceed se mi fakt hodně líbil, po tom co jsem viděl ani ne roční vůz s dojmem minimálně 5-leté ojetiny mě to ale zase rychle přešlo. Pak přišla éra C4, další auto, co se mi hodně líbilo a na podzim byly akční slevy. Servisman mi doporučil koupit C4 na rok dva a pak rychle pryč. Důvod? Podobně jako u Kia/Hyundai se model prezentuje jako spotřební zboží. Nakonec jsem koupil od nejlevnější značky koncernu - Seatu model Leon a jsem spokojený. I zde jsem se poptal v půjčovnách a mají s nimi dobré zkušenosti, i když berou jen slabé motorizace.

ABC
9. ledna • 22:25

A jaké že to vlastně mají problémy s tou koreou v těch půjčovnách?

KenX
11. ledna • 21:09

Sorry, nestíhám, odpovídám až teď. Opotřebování dílů, pazvuky, viditelný problém s lícováním dílů, hlavně tam, kde je styk kov - umělá hmota či guma. Mě nevadí jednoduchý interiér, před časem jsem měl v hledáčku ameriku a nevadil mi interiér dodávky alá 80-léta. Jenže tam byl interiér alespoň solidní. Pohled druhý, servismana a týká se částečně i té C4. Kvalita materiálů u těch tisíců drobných dílů, co na autě jsou a člověk o nich neví, dokud nedělají problémy. Ano, ono tam opravdu při běžném provozu stačí ten kus plastu co tam dali. Jenže pak s tím člověk jezdí měsíc v nějakém marastu nebo s tím trošku praští a ouvej. Tam kde by se jen rovnaly plechy, měnily nějaké čepy nebo seřizovalo něco na podvozu (jsem laik, ale vím, že mi něco takového v servisech říkají, že museli udělat) ... mění se půlka auta a ještě pak doporučí, rychle se toho zbavte. Jo, je fakt, že teď když to píšu, to je také pohled toho servismana, doporučuje mi zásadně auta, kterých pak není problém se zbavit za slušnou cenu. Už mě takhle hnal s tou amerikou :)

Toper
10. ledna • 14:13

Korea je na tom obdobně jako francouzi.
Po sto tisících je to na autě hodně poznat.
Já mám třeba zkušenost s Peugeotem, kde po ujetí 100 tis a nějaké drobné se skoro oloupal kožený volant, vyseděly (změkly) sedačky, prodřela se těsnící guma kolem řidičových dveří atp. Tohle potká koncern nejdříve tak ve 200-250 tis pokud vůbec.

Doporučujeme

Články odjinud