Nový Citroën C4 na českém trhu, ceny začínají pod 300 tisíci Kč

Nová generace kompaktního hatchbacku Citroën C4 právě vstupuje na náš trh. K dispozici budou tři výbavové stupně Attraction, Tendance a Exclusive, přičemž již ten základní nabídne například šestici airbagů, posilovač řízení s proměnným účinkem, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání na dálku, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zpětných zrcátek nebo klimatizaci s manuálním ovládáním.

Zážehové jednotky zastupují atmosféricky plněné čtyřválce 1,4 VTi/70 kW a 1,6 VTi/88 kW (alternativně dostupný s automatickou převodovkou) a známý, přeplňovaný motor 1,6 THP/115 kW. V nabídce vznětových pohonných jednotek najdeme kromě vrcholného dvoulitru 2,0 HDi/110 kW také tři verze „šestnáctistovek“ 1,6 HDi ve verzích 68 a 82 kW, přičemž druhá z nich je k mání také v provedení Airdream se soustavou start/stop a kombinovanou spotřebou nafty 4,2 l/100 km.

Nejlevnější výbavový stupeň Attraction je k mání pouze s nejslabší zážehovou a vznětovou pohonnou jednotkou (274 900 a 329 900 Kč), naopak nejvýkonnější varianty 1,6 THP a 2,0 HDi jsou vyhrazeny vrcholnému provedení Exclusive (454 900, resp. 499 900 Kč). Ceny sice Citroën označuje za „zaváděcí“, nicméně lze předpokládat, že v platnosti ještě nějakou dobu zůstanou. Zrovna Citroën ceny zvyšuje jen zřídka...

Kompletní ceník nové C4 si můžete stáhnout zde (PDF, 249 kB), úplný přehled technických parametrů pak stahujte zde (PDF, 391 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroën C4 dorazil i na český trh
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků