Nový Citroën C4 na českém trhu, ceny začínají pod 300 tisíci Kč

Nová generace kompaktního hatchbacku Citroën C4 právě vstupuje na náš trh. K dispozici budou tři výbavové stupně Attraction, Tendance a Exclusive, přičemž již ten základní nabídne například šestici airbagů, posilovač řízení s proměnným účinkem, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání na dálku, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zpětných zrcátek nebo klimatizaci s manuálním ovládáním.

Zážehové jednotky zastupují atmosféricky plněné čtyřválce 1,4 VTi/70 kW a 1,6 VTi/88 kW (alternativně dostupný s automatickou převodovkou) a známý, přeplňovaný motor 1,6 THP/115 kW. V nabídce vznětových pohonných jednotek najdeme kromě vrcholného dvoulitru 2,0 HDi/110 kW také tři verze „šestnáctistovek“ 1,6 HDi ve verzích 68 a 82 kW, přičemž druhá z nich je k mání také v provedení Airdream se soustavou start/stop a kombinovanou spotřebou nafty 4,2 l/100 km.

Nejlevnější výbavový stupeň Attraction je k mání pouze s nejslabší zážehovou a vznětovou pohonnou jednotkou (274 900 a 329 900 Kč), naopak nejvýkonnější varianty 1,6 THP a 2,0 HDi jsou vyhrazeny vrcholnému provedení Exclusive (454 900, resp. 499 900 Kč). Ceny sice Citroën označuje za „zaváděcí“, nicméně lze předpokládat, že v platnosti ještě nějakou dobu zůstanou. Zrovna Citroën ceny zvyšuje jen zřídka...

Kompletní ceník nové C4 si můžete stáhnout zde (PDF, 249 kB), úplný přehled technických parametrů pak stahujte zde (PDF, 391 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroën C4 dorazil i na český trh
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků