Nový Citroën C4 má české ceny. Základ díky akci vychází na 370 tisíc korun

13 komentářů

__
28. ledna • 15:43
petr r. (petrumr)
28. ledna • 15:42

pěkný auto a ty ceny už moc ne, ty elektrický jsou konkurenčně výhodné, ale u tych benzínů se mě jeví, že výbava se posunula skokově s cenou. Největší problém pro citronáře je, že sou to kvalitní auta a tedy měnit novější za starší nemá smysl jak u nějakých popelnic co se rozpadají a lezou finančně do neunosných mezí.

majitel
29. ledna • 14:15

Nova C5 aircross, 7000 km a 2x neplanovany servis.
Fakt kvalita.

Rejpal
29. ledna • 14:43

Co s tim bylo?

Majitel
31. ledna • 15:32

1x elektrika
1 x váha vzduchu.

petr r. (petrumr)
30. ledna • 8:29

došla mu močovina a nevěděl co a kde to nalít, prostě kravaták.

Cože?
29. ledna • 6:21

Citroen 4 jsem si před lety koupil jako nové auto. Předtím nissan. Velmi rychle jsem se 4ky zbavil a mám už řadu let znovu japonce. Nemám nic proti fanouškům, ale dobrá auta to prostě nejsou. Zkuste jednou něco jiného a uvidíte.

petr r. (petrumr)
30. ledna • 8:28

před kolika lety? Já chci fakta. Já mám C4 grand picasso už 7 rok.

EL2020
28. ledna • 13:56

Ovšem motorizaci to má jak z roku 2010. Máme rok 2021, probuďte se!!! Na co proboha diesel v tak malém autě? O to ještě někdo stojí (kromě diesel úchylů ve východní Evropě)? Kde je nějaká elektrifikace?

Rejpal
28. ledna • 14:59

A ten 100 kW elektromotor s poměrně velkou baterkou nestačí?
Pro dlouhé cesty a cesty s přívěsem ten BlueHDI určitě nějaký smysl má (mimochodem je to v mnoha ohledech čistší motor, než mnohé benzinové).
A nevěřím tomu, že v roce 2010 se běžně vyráběly a prodávaly malé tříválcové motory s výkonem přes 100 kW.V roce 2010 se vyráběl například Mercedes A se vznětovými motory 1,5 / 70 kW a 1,7 / 85 kW s (oproti tomuto vozu) téměř polovičním točivým momentem.

.
28. ledna • 14:10

Diesel rád nemám, to je fakt.
Pořádný benzín hybrid by mi nevadilo.
Ale čistou elektrifikaci určitě né. To raději elektrifikací tvé klávesnice a bude klid .

Kankunen
28. ledna • 13:35

V tomhle vidím budoucnost tvarů karoserie. Mírně nakoplé auto, vypadá jak SUV, ale v konečném výsledku je to skoro normální HB, ale ty velká kola kradou prostor. Ten hmyzí ksicht je odporný, chtělo by to krytky na hlavní světla.

Honimir
28. ledna • 18:43

Navic to podle fotek vypada, ze si na sve prijdou i ti, co se kazdy den radi laskaji s ovladaci klimatizce a nejdou ven bez 1.5l petky.

Doporučujeme

Články odjinud