Nový Citroën C4 má české ceny. Základ díky akci vychází na 370 tisíc korun

Třetí generace kompaktního modelu francouzské značky má půl roku po oficiální premiéře ceník pro český trh

Zcela nová generace C4 odhodila tvary klasického hatchbacku a přijíždí s karoserií, která k původnímu receptu přidává i prvky crossoveru. Citroën u ní slibuje bohatou základní výbavu, spoustu standardně dodávaných bezpečnostních a asistenčních systémů plus široké možnosti individualizace – celkem 31 kombinací odstínů a balíčků Packs Color pro karoserii a 6 různých provedení interiéru.

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

Základní provedení Live nabídne pouze motor 1.2 PureTech o výkonu 75 kW (100 k) a manuální převodovku. Z hlediska výbavy dostává z těch důležitých věcí třeba manuální klimatizaci, 5“ černobílý dotykový displej pro ovládání základních funkcí, rovněž 5“ obrazovku palubních ukazatelů, denní LED světla, audiosystém s DAB, bluetooth handsfree a paket Bezpečnost. Ten obsahuje tempomat s omezovačem rychlosti, varování před opuštěním jízdního pruhu, monitorování únavy řidiče, automatické brzdění a rozpoznávání značek omezujících rychlost.

Nový Citroën C4 a ë-C4 detailně: Hledí na pohodlí uvnitř, elektrikář zvládne 350 km

Nový Citroën C4 a ë-C4 detailně: Hledí na pohodlí uvnitř, elektrikář zvládne 350 km

Výhradně se základním motorem 1.2 PureTech je k mání také výbava Live Pack, která přidává Citroën Connect radio, 10“ barevný displej s možností zrcadlení chytrého telefonu a několik estetických vylepšení zevnějšku.

Citroën C3 po faceliftu má české ceny. Základ seženete za rovných 300 tisíc Kč

Citroën C3 po faceliftu má české ceny. Základ seženete za rovných 300 tisíc Kč

Specifikace Feel je k dostání s benzinovými motory 1.2 PureTech o výkonu 75 kW (100 k) nebo 96 kW (130 k), přičemž u silnějšího provedení můžete dostat i osmistupňovou automatickou převodovku. Naftu zastupují dvě výkonové verze jednotky 1.5 BlueHDi – slabší s 81 kW (110 k) a šestistupňovým manuálem a silnější s 96 kW (130 k) a osmistupňovým automatem.

Retro vlna pro menší dodávky Citroënu? Francouzi je upravili k nepoznání

Retro vlna pro menší dodávky Citroënu? Francouzi je upravili k nepoznání

Nad rámec výbavy Live Pack přidává Feel zadní parkovací senzory, audiosystém s šesti reproduktory, automatickou klimatizaci, klasické a denní LED světlomety, automatické stěrače, LED mlhovky, dvě USB zdířky pro zadní sedadla, a opět několik designových doplňků exteriéru.

Další elektrická dodávka s pořádným dojezdem. Citroën e-Jumpy ujede až 330 km

Další elektrická dodávka s pořádným dojezdem. Citroën e-Jumpy ujede až 330 km

Rozšíření výbavy Feel představuje specifikace Feel Pack, která k 96kW variantám motoru PureTech a dieselu přidává zadní parkovací kameru, navigaci, průhledový displej a 18“ hliníková kola. Další stupeň Shine pak přináší i přední parkovací asistent, asistent bočního parkování, sledování mrtvého úhlu, rozšířené čtení dopravních značek a automatické brzdění před chodci, cyklisty a v noci, hands free přístup a startování i automatické přepínání dálkových světel. K mání je se stejnými motory jako Feel Pack a navíc i se 115kW verzí benzinové dvanáctistovky.

Citroën zase blázní. Ami se vrací jako elektromobil, na který nepotřebujete řidičák

Citroën zase blázní. Ami se vrací jako elektromobil, na který nepotřebujete řidičák

Citroën C4 2021: Nabídka motorů a české ceny
Motor 1.2 PureTech 6M 1.2 PureTech 6M 1.2 PureTech 8A 1.2 PureTech 8A 1.5 BlueHDi 6M 1.5 BlueHDi 8A
Výkon [kW/k] 75/100 96/130 96/130 115/155 81/110 96/130
Live [Kč] 399 000 - - - - -
Live Pack [Kč] 414 000 - - - - -
Feel [Kč] 464 000 494 000 544 000 - 514 000 584 000
Feel Pack [Kč] - 539 000 589 000 - 559 000 629 000
Shine [Kč] - 584 000 634 000 659 000 604 000 674 000
Shine Pack [Kč] - - 684 000 709 000 724 000 -

Vrcholná specifikace Shine Pack pak přidává adaptivní tempovat s vedením v jízdních pruzích, audiosystém s 8 reproduktory, indukční nabíjení telefonu a výhřev předních sedadel. Dostupnost motorů v kombinaci s jednotlivými výbavami plus ceník najdete v tabulce níže: 

Citroën C4 2021: Nabídka motorů a české ceny - akční nabídka*
Motor 1.2 PureTech 6M 1.2 PureTech 6M 1.2 PureTech 8A 1.2 PureTech 8A 1.5 BlueHDi 6M 1.5 BlueHDi 8A
Výkon [kW/k] 75/100 96/130 96/130 115/155 81/110 96/130
Live [Kč] 369 900 - - - - -
Live Pack [Kč] 384 900 - - - - -
Feel [Kč] 414 900 439 900 494 900 - 464 900 534 900
Feel Pack [Kč] - 484 900 534 900 - 504 900 574 900
Shine [Kč] - 519 900 569 900 594 900 539 900 609 900
Shine Pack [Kč] - - 619 900 644 900 659 900 -

Do nabídky přichází také elektrické provedení ë-C4 s motorem o výkonu 100 kW (136 k) ve výbavách Live Pack, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack. Jeho ceník najdete zde:

Citroën ë-C4: České ceny a akční nabídka
Motor ë-C4 ë-C4*
Výkon [kW/k] 100/136 100/136
Live Pack [Kč] 850 000 799 900
Feel [Kč] 900 000 819 900
Feel Pack [Kč] 945 000 854 900
Shine [Kč] 990 000 889 900
Shine Pack [Kč] 1 040 000 919 900

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA. Od října 2014 patří pod Citroën také samostatná značka DS, která vyrábí luxusněji zaměřené vozy.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků