Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

54 komentářů

Polo
16. července • 15:40

Vypadá to dost teple.

emkejx
18. června • 9:14

oproti C4 cactus je to posun vpred, teda dufam ze to materialovo bude lepsie, lebo stary cactus teda prevzal materialy asi z V3S :-D Inak v interiery par prvkov z DS vidiet, ale cele mi to pride u Citroenu akoby som sa dival z vonku na nejakeho prefetovaneho japonca.

chytrak
17. června • 13:11

Jsem si říkal jaký těžký osud potkal designéra Pontiacu aztec za tu hrůzu co postavil na kola. Myslel jsem že je někde na galejích, ale ono ne, evidentně po něm citroen šahl. Tak to jsem ale citroenu fakt nepřál.

Rejpal
17. června • 8:37

Z těch několika fotek není příliš poznat, jestli je to cross-over typu C3/C5 Aircross (tedy moderní SUV obří krabice), nebo jestli je to potomek C4 Castus, akorát postavený na EMP2 platformě.

Allamarein
17. června • 9:29

Je to Kaktus nafouklý na normální velikost nižší střední třídy. Docela dobře to jde poznat na čtvrté fotce.

puk123
17. června • 8:22

Pod pojmem "elegance" si představuji něco jiného.

puk123
18. června • 8:08

Wikipedia: "Elegance (z lat.) je abstraktní pojem z oblasti estetiky. Je synonymem pro půvab či krásu, která je neobvykle efektivní a jednoduchá, postrádající nadbytečné a neopodstatněné."
To pro vysvětlení. Citroen tady šel k výsledku zjevně jinou cestou.

Rejpal
18. června • 9:43

Ottův slovník naučný:
Elgance (z lat. eligere - vybrati), znamená vybraný vkus ve věcech ozdoby a úpravy vůbec; proto mluví se o eleganci slohu stavitelského, řečnického i písemnického, o eleganci přednesu hudebního a deklamatorního, o eleganci v úpravě oděvů a příbytků, a podobně.
Kde mluví se o eleganci mravů, myslí se tím ladný způsob chování a nikoli mravní hodnota.

Allamarein
16. června • 20:20

Cactus naprcal Hondu CH-R a vzniklo z toho tohle...

Assasin
16. června • 21:17

Nejspíš jsi chtěl napsat Toyotu. Vzhledem k tvemu slovníku se ničemu nedivím. IQ houpacího koně k tobě sedí.

Allamarein
17. června • 6:02

Jo, máš pravdu, Toyotu. Se zbytkem těch keců se jdi zakopat, pokrytecký čecháčku.

Tomke
16. června • 20:33

Jj, a to děcko pak spadlo ze schodů..

HRD
16. června • 19:07

Zadek ukradli Hondě Civic, jinak docela hezký. Ale chybí mi tam řadička a ruční brzda :-) takže to není auto pro řidiče, ale pro navoněný mileniály ;-)

petr r. (petrumr)
16. června • 19:37

moment ty máš v autě lanovody? Ty si znáš děláš srandu :-D Ještě napiš, že máš plyn na strunu....

HRD
17. června • 6:44

Jak ironie dobrý :-D

petr r. (petrumr)
17. června • 15:12

šak jo, mám taky bmw a tam jsou na ručku vzadu bubny. Ale citroen udává technickou vyspělost i v levných autech a ty elektrický zadní třmeny na ručku jsou hi-tech, prostě uplně návykový.

petr r. je blb
18. června • 19:40

:-D:-D:-D ocas

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vvvv
18. června • 22:10

ty ses premiovy gaylord...B-]B-]B-]

T-Rex
16. června • 19:22

K čemu potřebuješ ručku?

HRD
17. června • 6:43

K projíždění zatáček na sněhu.... neznáš? tak to chápu. Já ještě řídím auta, ne dotykovej mobil na kolech.

pacho
17. června • 18:35

kupovať auto s ručkou, aby v zime mohol prechádzať zákruty ??tak to je teda argument : Hlavna vec že posledné roky sneh sme videli akorát v TV, a to bývam v horskej oblasti tatier.

T-Rex
17. června • 7:20

Tak to bych měl ještě poslední dotaz, jak to chceš přes ESP provést? To mu v tom akorát uděláš bordel a poletíš do škarpy.

ACE
17. června • 9:18

No já když chci, tak zmáčknu tlačítko a ESP do toho přestane kecat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
T-Rex
17. června • 10:38

Tuším, že u většiny vozů v kategorii Citroenu C4 lze ESP vypnout jen do určité malé rychlosti. Sportovní vozy mají ESP naladěno tak, že pustí do malého smyku a u opravdových sporťáků lze vypnout vše komplet. Vzhledem k tomu, že ani 911 gts nemá ručku, tak to nebude u C4 pro reálné zákazníky vůbec žádný problém.

Marex
16. června • 19:00

Novější Citroeny si určitě nekoupí konzervativnější typ lidí, ale spíše někdo, kdo si libuje v tomhle mnohdy, až zbytečně excentrickém pojetí a také být jiný za každou cenu. Nezapomenu, když jsem viděl poprvé na vlastní oči interiér a třeba ty popruhové úchopy dvěří, to fakt hodně pobavilo, až se známá, coby majitelka té menší obludky C3 cítila dotčena :-D

Kars
16. června • 18:54

Ten čumák přehnali docela dost.

Kaa
17. června • 7:45

Čumák ala Hyundai Nexo.

Allamarein
17. června • 9:20

Nebo jako všechny současné Citroëny. Tenhle směr začal od Cactusu už v roce 2014, takže jaké Nexo?

Rejpal
17. června • 22:38

Kdepak, Citroen C4 Picasso Technospace - 2013 (ještě před cacusem).

EL2020
16. června • 19:38

ty dva lavory na kapotě jsou taky zajímavé (nebude v tom stát voda? :-D), vůbec jeto celé plné takových kreativních prvků :-D. Ale jako nic proti tomu nemám, když už tak už. Alespoň není nuda!

Jozef
16. června • 18:52

Kedy Škodovka vyrobí pekné auto 🤔

JK
16. června • 19:12

Pravděpodobně nikdy, není to jejich prioritou. Na krásu jsou jiné značky. ;-)

petr r. (petrumr)
16. června • 19:34

škodovka dělá průmyslový design, kdežto citroen dělá kreativní, umělecký design. Fletovým zákazníkům umělecký design nic neřekne, oni dojedou domů pozdě večer a je jim to vše jedno.

petr r. je blb
18. června • 19:40

:-D:-D:-D

vvvv
18. června • 22:07

klerofasista vyhoncovany:-OB-]

petr r. (petrumr)
16. června • 18:52

kdo nevlastní citroena, ten tomu nerozumí, tohle není pro zpátečníky. Tohle je tutovka.

Jyrka Syrka
10. července • 20:56

Citrona jsem nikdy neměl, ale tento by klidně mohl být první /ovšem ne tramvaj/:-D
Citroni vždy designem šli proti proudu. Něco se povedlo něco ne, ale toto se mi fakt líbí.

petr r. je blb
18. června • 19:40

idiot.. :-D:-D:-D

vvvv
18. června • 22:05

obrezaneho i-diota mas f gatach:-D:-D:-D

EL2020
16. června • 18:47

Tak to je dobře cáklé, ale jako proč ne. :-D

Jan
16. června • 18:39

S cenou lehce nad 300tis by to mělo šanci,ale tohle bude spíš kolem 500 3-[

EL2020
16. června • 18:48

a ten plug-in tak 800.

pacho
16. června • 21:58

keď som dobre pochopil, tak to bude "električka" nie hybrid.

EL2020
17. června • 0:05

máš pravdu, to jsem si vůbec neuvědomil, tak ne 800, ale 900 :-P

šofér
17. června • 8:49

Včera vyšel článek, že ID3 už má české ceny..... první výbava prý těsně pod milion...https://www.novinky.cz/auto/clanek/problemovy-al... ... .... s dojezdem 300-420 km...o to bude rvačka!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
10. července • 21:00

s dojezdem 300-420 km...o to bude rvačka!..
Je to doufám ironie ?
Opravdová rvačka bude o Dačku v příštím roce dojezd sice tak o 100 míň ale cena pod 400K - můj odhad, nebo spíš zbožné přání :-D

petr r. (petrumr)
17. června • 15:06

nebude, abys to mohl používat, zaplatíš přes milion, počkáme si na testy.

petr r. je blb
18. června • 19:40

:-D:-D:-D

Assasin
16. června • 18:10

Citroen začal opět produkovat design který není pro každého. Se soudem počkám na reálné setkání ale už teď můžu říct že jsem čekal víc....

H.
17. června • 8:40

Působí to mnohem stylověji a DSovštěji, než dosud většina samotných DS.

pacho
16. června • 18:00

v celku sa podarilo, keď dajú slušný motor od PSA k tomu HDM prevodovku, tak nemá chybu.

wonn
16. června • 17:23

To je fakt humáč toto...

viper
18. června • 11:22

hnusná neforemná krabice na kolech :-D

Přemek Jirsa
16. června • 17:09

Trošku přeháňka 😅

Doporučujeme

Články odjinud