Vypadá to dost teple.
oproti C4 cactus je to posun vpred, teda dufam ze to materialovo bude lepsie, lebo stary cactus teda prevzal materialy asi z V3S :-D Inak v interiery par prvkov z DS vidiet, ale cele mi to pride u Citroenu akoby som sa dival z vonku na nejakeho prefetovaneho japonca.
Jsem si říkal jaký těžký osud potkal designéra Pontiacu aztec za tu hrůzu co postavil na kola. Myslel jsem že je někde na galejích, ale ono ne, evidentně po něm citroen šahl. Tak to jsem ale citroenu fakt nepřál.
Z těch několika fotek není příliš poznat, jestli je to cross-over typu C3/C5 Aircross (tedy moderní SUV obří krabice), nebo jestli je to potomek C4 Castus, akorát postavený na EMP2 platformě.
Je to Kaktus nafouklý na normální velikost nižší střední třídy. Docela dobře to jde poznat na čtvrté fotce.
Pod pojmem "elegance" si představuji něco jiného.
Wikipedia: "Elegance (z lat.) je abstraktní pojem z oblasti estetiky. Je synonymem pro půvab či krásu, která je neobvykle efektivní a jednoduchá, postrádající nadbytečné a neopodstatněné."To pro vysvětlení. Citroen tady šel k výsledku zjevně jinou cestou.
Ottův slovník naučný:Elgance (z lat. eligere - vybrati), znamená vybraný vkus ve věcech ozdoby a úpravy vůbec; proto mluví se o eleganci slohu stavitelského, řečnického i písemnického, o eleganci přednesu hudebního a deklamatorního, o eleganci v úpravě oděvů a příbytků, a podobně.Kde mluví se o eleganci mravů, myslí se tím ladný způsob chování a nikoli mravní hodnota.
Cactus naprcal Hondu CH-R a vzniklo z toho tohle...
Nejspíš jsi chtěl napsat Toyotu. Vzhledem k tvemu slovníku se ničemu nedivím. IQ houpacího koně k tobě sedí.
Jo, máš pravdu, Toyotu. Se zbytkem těch keců se jdi zakopat, pokrytecký čecháčku.
Jj, a to děcko pak spadlo ze schodů..
Zadek ukradli Hondě Civic, jinak docela hezký. Ale chybí mi tam řadička a ruční brzda :-) takže to není auto pro řidiče, ale pro navoněný mileniály ;-)
moment ty máš v autě lanovody? Ty si znáš děláš srandu :-D Ještě napiš, že máš plyn na strunu....
Jak ironie dobrý :-D
šak jo, mám taky bmw a tam jsou na ručku vzadu bubny. Ale citroen udává technickou vyspělost i v levných autech a ty elektrický zadní třmeny na ručku jsou hi-tech, prostě uplně návykový.
:-D:-D:-D ocas
ty ses premiovy gaylord...B-]B-]B-]
K čemu potřebuješ ručku?
K projíždění zatáček na sněhu.... neznáš? tak to chápu. Já ještě řídím auta, ne dotykovej mobil na kolech.
kupovať auto s ručkou, aby v zime mohol prechádzať zákruty ??tak to je teda argument : Hlavna vec že posledné roky sneh sme videli akorát v TV, a to bývam v horskej oblasti tatier.
Tak to bych měl ještě poslední dotaz, jak to chceš přes ESP provést? To mu v tom akorát uděláš bordel a poletíš do škarpy.
No já když chci, tak zmáčknu tlačítko a ESP do toho přestane kecat.
Tuším, že u většiny vozů v kategorii Citroenu C4 lze ESP vypnout jen do určité malé rychlosti. Sportovní vozy mají ESP naladěno tak, že pustí do malého smyku a u opravdových sporťáků lze vypnout vše komplet. Vzhledem k tomu, že ani 911 gts nemá ručku, tak to nebude u C4 pro reálné zákazníky vůbec žádný problém.
Novější Citroeny si určitě nekoupí konzervativnější typ lidí, ale spíše někdo, kdo si libuje v tomhle mnohdy, až zbytečně excentrickém pojetí a také být jiný za každou cenu. Nezapomenu, když jsem viděl poprvé na vlastní oči interiér a třeba ty popruhové úchopy dvěří, to fakt hodně pobavilo, až se známá, coby majitelka té menší obludky C3 cítila dotčena :-D
Ten čumák přehnali docela dost.
Čumák ala Hyundai Nexo.
Nebo jako všechny současné Citroëny. Tenhle směr začal od Cactusu už v roce 2014, takže jaké Nexo?
Kdepak, Citroen C4 Picasso Technospace - 2013 (ještě před cacusem).
ty dva lavory na kapotě jsou taky zajímavé (nebude v tom stát voda? :-D), vůbec jeto celé plné takových kreativních prvků :-D. Ale jako nic proti tomu nemám, když už tak už. Alespoň není nuda!
Kedy Škodovka vyrobí pekné auto 🤔
Pravděpodobně nikdy, není to jejich prioritou. Na krásu jsou jiné značky. ;-)
škodovka dělá průmyslový design, kdežto citroen dělá kreativní, umělecký design. Fletovým zákazníkům umělecký design nic neřekne, oni dojedou domů pozdě večer a je jim to vše jedno.
:-D:-D:-D
klerofasista vyhoncovany:-OB-]
kdo nevlastní citroena, ten tomu nerozumí, tohle není pro zpátečníky. Tohle je tutovka.
Citrona jsem nikdy neměl, ale tento by klidně mohl být první /ovšem ne tramvaj/:-DCitroni vždy designem šli proti proudu. Něco se povedlo něco ne, ale toto se mi fakt líbí.
idiot.. :-D:-D:-D
obrezaneho i-diota mas f gatach:-D:-D:-D
Tak to je dobře cáklé, ale jako proč ne. :-D
S cenou lehce nad 300tis by to mělo šanci,ale tohle bude spíš kolem 500 3-[
a ten plug-in tak 800.
keď som dobre pochopil, tak to bude "električka" nie hybrid.
máš pravdu, to jsem si vůbec neuvědomil, tak ne 800, ale 900 :-P
Včera vyšel článek, že ID3 už má české ceny..... první výbava prý těsně pod milion...https://www.novinky.cz/auto/clanek/problemovy-al... ... .... s dojezdem 300-420 km...o to bude rvačka!
s dojezdem 300-420 km...o to bude rvačka!..Je to doufám ironie ?Opravdová rvačka bude o Dačku v příštím roce dojezd sice tak o 100 míň ale cena pod 400K - můj odhad, nebo spíš zbožné přání :-D
nebude, abys to mohl používat, zaplatíš přes milion, počkáme si na testy.
Citroen začal opět produkovat design který není pro každého. Se soudem počkám na reálné setkání ale už teď můžu říct že jsem čekal víc....
Působí to mnohem stylověji a DSovštěji, než dosud většina samotných DS.
v celku sa podarilo, keď dajú slušný motor od PSA k tomu HDM prevodovku, tak nemá chybu.
To je fakt humáč toto...
hnusná neforemná krabice na kolech :-D
Trošku přeháňka 😅
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.