Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

Trošku přeháňka 😅

Odpovědět  |   | 
wonn  |  16. 06. 2020 17:23

To je fakt humáč toto...

Odpovědět  |   | 
viper  |  18. 06. 2020 11:22

hnusná neforemná krabice na kolech

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 06. 2020 18:00

v celku sa podarilo, keď dajú slušný motor od PSA k tomu HDM prevodovku, tak nemá chybu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 06. 2020 18:10

Citroen začal opět produkovat design který není pro každého. Se soudem počkám na reálné setkání ale už teď můžu říct že jsem čekal víc....

Odpovědět  |   | 
H.  |  17. 06. 2020 08:40

Působí to mnohem stylověji a DSovštěji, než dosud většina samotných DS.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 06. 2020 18:39

S cenou lehce nad 300tis by to mělo šanci,ale tohle bude spíš kolem 500

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 06. 2020 18:48

a ten plug-in tak 800.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 06. 2020 21:58

keď som dobre pochopil, tak to bude "električka" nie hybrid.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 06. 2020 00:05

máš pravdu, to jsem si vůbec neuvědomil, tak ne 800, ale 900

Odpovědět  |   | 
šofér  |  17. 06. 2020 08:49

Včera vyšel článek, že ID3 už má české ceny..... první výbava prý těsně pod milion...

https://www.novinky.cz/auto/clanek/problemovy-al... ...

.... s dojezdem 300-420 km...o to bude rvačka!

Odpovědět  |   | 

nebude, abys to mohl používat, zaplatíš přes milion, počkáme si na testy.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  18. 06. 2020 19:40

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 06. 2020 18:47

Tak to je dobře cáklé, ale jako proč ne.

Odpovědět  |   | 

kdo nevlastní citroena, ten tomu nerozumí, tohle není pro zpátečníky. Tohle je tutovka.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  18. 06. 2020 19:40

idiot..

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  18. 06. 2020 22:05

obrezaneho i-diota mas f gatach

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  16. 06. 2020 18:52

Kedy Škodovka vyrobí pekné auto 🤔

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 06. 2020 19:12

Pravděpodobně nikdy, není to jejich prioritou. Na krásu jsou jiné značky.

Odpovědět  |   | 

škodovka dělá průmyslový design, kdežto citroen dělá kreativní, umělecký design. Fletovým zákazníkům umělecký design nic neřekne, oni dojedou domů pozdě večer a je jim to vše jedno.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  18. 06. 2020 19:40

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  18. 06. 2020 22:07

klerofasista vyhoncovany

Odpovědět  |   | 
Kars  |  16. 06. 2020 18:54

Ten čumák přehnali docela dost.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 06. 2020 19:38

ty dva lavory na kapotě jsou taky zajímavé (nebude v tom stát voda? ), vůbec jeto celé plné takových kreativních prvků . Ale jako nic proti tomu nemám, když už tak už. Alespoň není nuda!

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  17. 06. 2020 07:45

Čumák ala Hyundai Nexo.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 06. 2020 09:20

Nebo jako všechny současné Citroëny. Tenhle směr začal od Cactusu už v roce 2014, takže jaké Nexo?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 06. 2020 22:38

Kdepak, Citroen C4 Picasso Technospace - 2013 (ještě před cacusem).

Odpovědět  |   | 
Marex  |  16. 06. 2020 19:00

Novější Citroeny si určitě nekoupí konzervativnější typ lidí, ale spíše někdo, kdo si libuje v tomhle mnohdy, až zbytečně excentrickém pojetí a také být jiný za každou cenu. Nezapomenu, když jsem viděl poprvé na vlastní oči interiér a třeba ty popruhové úchopy dvěří, to fakt hodně pobavilo, až se známá, coby majitelka té menší obludky C3 cítila dotčena

Odpovědět  |   | 
HRD  |  16. 06. 2020 19:07

Zadek ukradli Hondě Civic, jinak docela hezký. Ale chybí mi tam řadička a ruční brzda takže to není auto pro řidiče, ale pro navoněný mileniály

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  16. 06. 2020 19:22

K čemu potřebuješ ručku?

Odpovědět  |   | 
HRD  |  17. 06. 2020 06:43

K projíždění zatáček na sněhu.... neznáš? tak to chápu. Já ještě řídím auta, ne dotykovej mobil na kolech.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  17. 06. 2020 07:20

Tak to bych měl ještě poslední dotaz, jak to chceš přes ESP provést? To mu v tom akorát uděláš bordel a poletíš do škarpy.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 06. 2020 09:18

No já když chci, tak zmáčknu tlačítko a ESP do toho přestane kecat.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  17. 06. 2020 10:38

Tuším, že u většiny vozů v kategorii Citroenu C4 lze ESP vypnout jen do určité malé rychlosti. Sportovní vozy mají ESP naladěno tak, že pustí do malého smyku a u opravdových sporťáků lze vypnout vše komplet. Vzhledem k tomu, že ani 911 gts nemá ručku, tak to nebude u C4 pro reálné zákazníky vůbec žádný problém.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 06. 2020 18:35

kupovať auto s ručkou, aby v zime mohol prechádzať zákruty ??tak to je teda argument : Hlavna vec že posledné roky sneh sme videli akorát v TV, a to bývam v horskej oblasti tatier.

Odpovědět  |   | 

moment ty máš v autě lanovody? Ty si znáš děláš srandu Ještě napiš, že máš plyn na strunu....

Odpovědět  |   | 
HRD  |  17. 06. 2020 06:44

Jak ironie dobrý

Odpovědět  |   | 

šak jo, mám taky bmw a tam jsou na ručku vzadu bubny. Ale citroen udává technickou vyspělost i v levných autech a ty elektrický zadní třmeny na ručku jsou hi-tech, prostě uplně návykový.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  18. 06. 2020 19:40

ocas

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  18. 06. 2020 22:10

ty ses premiovy gaylord...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 06. 2020 20:20

Cactus naprcal Hondu CH-R a vzniklo z toho tohle...

Odpovědět  |   | 
Tomke  |  16. 06. 2020 20:33

Jj, a to děcko pak spadlo ze schodů..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 06. 2020 21:17

Nejspíš jsi chtěl napsat Toyotu. Vzhledem k tvemu slovníku se ničemu nedivím. IQ houpacího koně k tobě sedí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 06. 2020 06:02

Jo, máš pravdu, Toyotu. Se zbytkem těch keců se jdi zakopat, pokrytecký čecháčku.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  17. 06. 2020 08:22

Pod pojmem "elegance" si představuji něco jiného.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  18. 06. 2020 08:08

Wikipedia: "Elegance (z lat.) je abstraktní pojem z oblasti estetiky. Je synonymem pro půvab či krásu, která je neobvykle efektivní a jednoduchá, postrádající nadbytečné a neopodstatněné."
To pro vysvětlení. Citroen tady šel k výsledku zjevně jinou cestou.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 06. 2020 09:43

Ottův slovník naučný:
Elgance (z lat. eligere - vybrati), znamená vybraný vkus ve věcech ozdoby a úpravy vůbec; proto mluví se o eleganci slohu stavitelského, řečnického i písemnického, o eleganci přednesu hudebního a deklamatorního, o eleganci v úpravě oděvů a příbytků, a podobně.
Kde mluví se o eleganci mravů, myslí se tím ladný způsob chování a nikoli mravní hodnota.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 06. 2020 08:37

Z těch několika fotek není příliš poznat, jestli je to cross-over typu C3/C5 Aircross (tedy moderní SUV obří krabice), nebo jestli je to potomek C4 Castus, akorát postavený na EMP2 platformě.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 06. 2020 09:29

Je to Kaktus nafouklý na normální velikost nižší střední třídy. Docela dobře to jde poznat na čtvrté fotce.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  17. 06. 2020 13:11

Jsem si říkal jaký těžký osud potkal designéra Pontiacu aztec za tu hrůzu co postavil na kola. Myslel jsem že je někde na galejích, ale ono ne, evidentně po něm citroen šahl. Tak to jsem ale citroenu fakt nepřál.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  18. 06. 2020 09:14

oproti C4 cactus je to posun vpred, teda dufam ze to materialovo bude lepsie, lebo stary cactus teda prevzal materialy asi z V3S Inak v interiery par prvkov z DS vidiet, ale cele mi to pride u Citroenu akoby som sa dival z vonku na nejakeho prefetovaneho japonca.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A