Nový Citroën C4 a ë-C4 detailně: Hledí na pohodlí uvnitř, elektrikář zvládne 350 km

21 komentářů

emkejx
2. července • 14:32

ako sa mi to auto nepaci, tak sa mi pozdava ten zovnajsok kde brali frantici inspiraciu: DS, CX, XM.

p 22
1. července • 8:07

Mne sa páči hlavne vo vnútri zvonku také francúzske C-HR.Ale mali aj napísať že to je na natiahnutom podvozku 208 alebo C 3 takže taká francúzska Scala.Ale ináč fajn len bude záležať na cene ak budú za to pýtať okolo 20 000 Eur tak to bude asi predajné fiasko.

olsztyn
30. června • 22:53

Citroenu podvědomě fandím ale tohle mi designově přijde přímo odporný. Cactus se mi líbí, C4 picasso se mi na první dobrou nezdálo, teď se mi design líbí docela dost. Možná to bude stejný případ ale moc tomu nevěřím. Přitom občas potkám poslední C5 (deset let starý design?) a teda to bylo hezký auto..

Charouz
30. června • 22:52

Zdá se mi to, nebo je to opravdu nepovedená imitace japonského dizajnu?

Jyrka Syrka
1. července • 11:50

Ono existuje něco jako japonský design ? Čím je charakteristický ? Já o ničem takovém fakt nikdy neslyšel.

Peter(Charouz)
2. července • 9:07

A proč o něm teda majitelé evropských značek mluví? Viz často zmiňovaný asijský dizajn.

Jyrka Syrka
5. července • 20:55

Ó ano, asijský design to jsem samozřejmě slyšel, ale japonský opravdu ne.
Určitě existují určitá specifika východního tedy asijského vkusu o tom nikdo nepochybuje.
Ale tady bych si dovolil jednu poznámku.
Jednak, i asijské/čínské/ automobilky zjistily, že pokud se chtějí prosadit ve světě je dobré najímat evropské/světové/ designery což dělají.
Druhak i designeři od sebe navzájem opisují takže ta auta různých značek mnohdy lze rozeznat jen podle loga na masce.

olsztyn
30. června • 22:54

Taky mi to přijde strašný

Jyrka Syrka
1. července • 11:52

Za mě, nádherné, ale je to ovšem otázka vkusu.

Znalec
30. června • 21:51

Je to pekné, originálne a praktické.Vyššia výška je viac miesta pre normálnych ľudí (bežný človek = 180 cm)Zaujimavy dizajn a kvalitne materiály sú v príkrom protiklade golfu 8 a octavie 4, ktoré idu cestou zubozovania kvality a dizajnu.Citroën prekvapil a rozhodne pozitívne. Teším sa na reálne fotky a reálne spracovanie.

Jyrka Syrka
30. června • 22:12

Mě ten design VW group připadá tak nějak čím dál víc sterilní.
Když vezmu pár posledních Škodovek tak je to jak přes kopírák. Uvědomuji si, že do to jak to vypadá mluví i obchodníci aby se to dobře prodávalo, jenže u té Škodovky to začíná být na
škodu :-)
Zdá se mi že jediné čím chce Škoda zaujmout je vždy o 5 litrů větší kufr a zvyšující se počet deštníků a smetáků ve dveřích.
A tak se ptám, myslíte, že to bude stačit ?

Martin P.
30. června • 20:30

V názvu je možná C4 ale nejsem si jistý jestli tohle je nástupce rodiného 5ti místného hatchbacku C4, třídy C. Stejně jako Aircross C5 není nástupce ani sedanu ani kombi C5..... Stejně není to C4 Cactus.... Nástupce C4 je víc druhá generace Peugeot 308.....

Allamarein
30. června • 19:35

Mám rád, když designové prvky zároveň dávají smysl. Jenže jak zadní část auta, tak provedení některých detailů interiéru (třeba displej) jsou designové úlety, které smysl fakt nedávají.
Má to být cross-hatchback nižší střední třídy, ale tam se dozadu vejdou stěží děti kvůli tvaru zádi a střechy.

Jyrka Syrka
30. června • 21:48

Mno upřímně, být Škodou Kamiq, budu se třást strachy, že si mě nikdo nekoupí, zvlášť jestli citroni zvolí rozumnou cenovou politiku. tj. kolem 350K za holátko.

Rejpal
30. června • 22:14

Škoda Kamiq má sice méně místa pro posádku, ale za to má mnohem větší kufr. Nebál bych se. Kufr prodává.

Jyrka Syrka
1. července • 12:03

Tedy viděl jsem Kamiqa zblízka i uvnitř a za 400K by ten větší kufr musel být pozlacenej.
Za mě tedy, žádná sláva.

Allamarein
30. června • 22:25

V ČR možná... jinde už tolik ne.

Rejpal
30. června • 19:54

Když se podíváte na https://youtu.be/VxvsLG5B9Hw... přibližne na 6:20, je tam vidět místo v zádu a vypadá to, že ten strop není nižší než u Cactusu, takže dvě děti v pohodě a s třetím to do určeté velikosti půjde, akorát ta prostřední sedačka už začíná být tak málo pohodlná jako v Oktávce.

Jyrka Syrka
30. června • 18:10

Jééé ten se mi líbí. Snad až na ten head up display..nesedíme přece ve stíhačce:-)
To asi nebude za 220K jako Duster že ?

Miroslav
30. června • 16:17

Len mala poznámka pre autora - medzi benzínovými motormi chyba ešte vrcholná verzia PureTech 155 115 kW. Inak auto zaujimave som zvedavý na cenu.

DF
30. června • 16:47

Díky za opravu ;)

Doporučujeme

Články odjinud