Nový Citroën C4 a ë-C4 detailně: Hledí na pohodlí uvnitř, elektrikář zvládne 350 km

Miroslav  |  30. 06. 2020 16:17

Len mala poznámka pre autora - medzi benzínovými motormi chyba ešte vrcholná verzia PureTech 155 115 kW. Inak auto zaujimave som zvedavý na cenu.

Odpovědět  |   | 
DF  |  30. 06. 2020 16:47

Díky za opravu ;)

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  30. 06. 2020 18:10

Jééé ten se mi líbí. Snad až na ten head up display..nesedíme přece ve stíhačce
To asi nebude za 220K jako Duster že ?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 06. 2020 19:35

Mám rád, když designové prvky zároveň dávají smysl. Jenže jak zadní část auta, tak provedení některých detailů interiéru (třeba displej) jsou designové úlety, které smysl fakt nedávají.
Má to být cross-hatchback nižší střední třídy, ale tam se dozadu vejdou stěží děti kvůli tvaru zádi a střechy.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  30. 06. 2020 19:54

Když se podíváte na https://youtu.be/VxvsLG5B9Hw... přibližne na 6:20, je tam vidět místo v zádu a vypadá to, že ten strop není nižší než u Cactusu, takže dvě děti v pohodě a s třetím to do určeté velikosti půjde, akorát ta prostřední sedačka už začíná být tak málo pohodlná jako v Oktávce.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  30. 06. 2020 21:48

Mno upřímně, být Škodou Kamiq, budu se třást strachy, že si mě nikdo nekoupí, zvlášť jestli citroni zvolí rozumnou cenovou politiku. tj. kolem 350K za holátko.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  30. 06. 2020 22:14

Škoda Kamiq má sice méně místa pro posádku, ale za to má mnohem větší kufr. Nebál bych se. Kufr prodává.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 06. 2020 22:25

V ČR možná... jinde už tolik ne.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 07. 2020 12:03

Tedy viděl jsem Kamiqa zblízka i uvnitř a za 400K by ten větší kufr musel být pozlacenej.
Za mě tedy, žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  30. 06. 2020 20:30

V názvu je možná C4 ale nejsem si jistý jestli tohle je nástupce rodiného 5ti místného hatchbacku C4, třídy C. Stejně jako Aircross C5 není nástupce ani sedanu ani kombi C5..... Stejně není to C4 Cactus.... Nástupce C4 je víc druhá generace Peugeot 308.....

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  30. 06. 2020 21:51

Je to pekné, originálne a praktické.

Vyššia výška je viac miesta pre normálnych ľudí (bežný človek = 180 cm)

Zaujimavy dizajn a kvalitne materiály sú v príkrom protiklade golfu 8 a octavie 4, ktoré idu cestou zubozovania kvality a dizajnu.

Citroën prekvapil a rozhodne pozitívne.

Teším sa na reálne fotky a reálne spracovanie.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  30. 06. 2020 22:12

Mě ten design VW group připadá tak nějak čím dál víc sterilní.
Když vezmu pár posledních Škodovek tak je to jak přes kopírák. Uvědomuji si, že do to jak to vypadá mluví i obchodníci aby se to dobře prodávalo, jenže u té Škodovky to začíná být na
škodu
Zdá se mi že jediné čím chce Škoda zaujmout je vždy o 5 litrů větší kufr a zvyšující se počet deštníků a smetáků ve dveřích.
A tak se ptám, myslíte, že to bude stačit ?

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  30. 06. 2020 22:52

Zdá se mi to, nebo je to opravdu nepovedená imitace japonského dizajnu?

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  30. 06. 2020 22:54

Taky mi to přijde strašný

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 07. 2020 11:52

Za mě, nádherné, ale je to ovšem otázka vkusu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 07. 2020 11:50

Ono existuje něco jako japonský design ? Čím je charakteristický ? Já o ničem takovém fakt nikdy neslyšel.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  02. 07. 2020 09:07

A proč o něm teda majitelé evropských značek mluví? Viz často zmiňovaný asijský dizajn.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 07. 2020 20:55

Ó ano, asijský design to jsem samozřejmě slyšel, ale japonský opravdu ne.
Určitě existují určitá specifika východního tedy asijského vkusu o tom nikdo nepochybuje.
Ale tady bych si dovolil jednu poznámku.
Jednak, i asijské/čínské/ automobilky zjistily, že pokud se chtějí prosadit ve světě je dobré najímat evropské/světové/ designery což dělají.
Druhak i designeři od sebe navzájem opisují takže ta auta různých značek mnohdy lze rozeznat jen podle loga na masce.

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  30. 06. 2020 22:53

Citroenu podvědomě fandím ale tohle mi designově přijde přímo odporný. Cactus se mi líbí, C4 picasso se mi na první dobrou nezdálo, teď se mi design líbí docela dost. Možná to bude stejný případ ale moc tomu nevěřím. Přitom občas potkám poslední C5 (deset let starý design?) a teda to bylo hezký auto..

Odpovědět  |   | 
p 22  |  01. 07. 2020 08:07

Mne sa páči hlavne vo vnútri zvonku také francúzske C-HR.Ale mali aj napísať že to je na natiahnutom podvozku 208 alebo C 3 takže taká francúzska Scala.Ale ináč fajn len bude záležať na cene ak budú za to pýtať okolo 20 000 Eur tak to bude asi predajné fiasko.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  02. 07. 2020 14:32

ako sa mi to auto nepaci, tak sa mi pozdava ten zovnajsok kde brali frantici inspiraciu: DS, CX, XM.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A