Nový Citroën C3 zná své české ceny

České zastoupení Citroënu uvádí na trh novou generaci modelu C3, který se světu poprvé představil loni na frankfurtském autosalonu.

Vůz u nás bude k dispozici se čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory. Benzinový základ tvoří motor 1,1i s výkonem 44 kW (60 koní), následuje jej bratříček 1,4i s 54 kW (75 koní výkonu). Další dva benzinové motory představují zároveň výkonový vrchol - 1,4 VTi se 72 kW (95 koní) a 1,6 VTi s plnými 88 kW (120 koní).

Naftové alternativy tvoří klasicky 1,4 HDI s výkonem 50 kW (70 koní) a 1,6 HDI alternativně s 66 kW (90 koní) nebo 68 kW (92 koní) v případě verze FAP.

Nová C3 bude v nabídce ve třech výbavových stupních X, SX a Exclusive a ceny budou začínat na cifře 239 900 Kč ve výbavě X s motorem 1,1i. Pozoruhodné ale je, že zrovna tato verze bude k dispozici až později. Zájemci o levný C3 tak mohou nyní objednat pouze verzi 1,4i X s cenovkou 254 900 Kč.

Nejvýkonnější verze jsou v nabídce za ceny od 312 900 Kč a 392 900 Kč, naopak nejdražší jsou ty naftové s poněkud nepřiměřenými cenovkami 324 900 Kč resp. 404 900 Kč.

Základní přehled cen jednotlivých verzí naleznete v přiložené tabulce, kompletní ceník s informacemi o obsahu jednotlivých výbavových stupňů si můžete stáhnout zde (PDF, 1 800 kB), detailní přehled technických parametrů pak zde (PDF, 550 kB).

Citroën předpokládá, že letos prodá 1 600 „cé-trojek” a 80 % by mělo ve výbavové úrovni SX. Ještě během letošního roku 2010 má v nabídce přibýt systém Stop&Start a robotizované převodovky.

Motor kW / k DIN X SX EXCLUSIVE
1.1i 60k * 44 / 60 239 900
1.4i 75k 54 / 75 254 900 284 900
1.4 VTi 16V 95k 72 / 95 312 900 362 900
1.6 VTi 16V 120k 88 / 120 392 900
1.4 HDi 70k 50 / 70 324 900 374 900
1.6 HDi 16V 90k 66 / 90 404 900
1.6 HDi 16V 92k FAP 68 / 92 375 900
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH
* k dispozici později




Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroen C3 2010
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků