Nový Citroën C3 zná své české ceny

Nový Citroën C3 zná své české ceny

České zastoupení Citroënu uvádí na trh novou generaci modelu C3, který se světu poprvé představil loni na frankfurtském autosalonu.

Vůz u nás bude k dispozici se čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory. Benzinový základ tvoří motor 1,1i s výkonem 44 kW (60 koní), následuje jej bratříček 1,4i s 54 kW (75 koní výkonu). Další dva benzinové motory představují zároveň výkonový vrchol - 1,4 VTi se 72 kW (95 koní) a 1,6 VTi s plnými 88 kW (120 koní).

Naftové alternativy tvoří klasicky 1,4 HDI s výkonem 50 kW (70 koní) a 1,6 HDI alternativně s 66 kW (90 koní) nebo 68 kW (92 koní) v případě verze FAP.

Nová C3 bude v nabídce ve třech výbavových stupních X, SX a Exclusive a ceny budou začínat na cifře 239 900 Kč ve výbavě X s motorem 1,1i. Pozoruhodné ale je, že zrovna tato verze bude k dispozici až později. Zájemci o levný C3 tak mohou nyní objednat pouze verzi 1,4i X s cenovkou 254 900 Kč.

Nejvýkonnější verze jsou v nabídce za ceny od 312 900 Kč a 392 900 Kč, naopak nejdražší jsou ty naftové s poněkud nepřiměřenými cenovkami 324 900 Kč resp. 404 900 Kč.

Základní přehled cen jednotlivých verzí naleznete v přiložené tabulce, kompletní ceník s informacemi o obsahu jednotlivých výbavových stupňů si můžete stáhnout zde (PDF, 1 800 kB), detailní přehled technických parametrů pak zde (PDF, 550 kB).

Citroën předpokládá, že letos prodá 1 600 „cé-trojek” a 80 % by mělo ve výbavové úrovni SX. Ještě během letošního roku 2010 má v nabídce přibýt systém Stop&Start a robotizované převodovky.

Motor kW / k DIN X SX EXCLUSIVE
1.1i 60k * 44 / 60 239 900
1.4i 75k 54 / 75 254 900 284 900
1.4 VTi 16V 95k 72 / 95 312 900 362 900
1.6 VTi 16V 120k 88 / 120 392 900
1.4 HDi 70k 50 / 70 324 900 374 900
1.6 HDi 16V 90k 66 / 90 404 900
1.6 HDi 16V 92k FAP 68 / 92 375 900
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH
* k dispozici později




Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Citroen C3 2010
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků