Nový Citroën C2 Enterprise a Berlingo XTR

Nová užitková verze modelu C2 nahradí v paletě užitkových vozů Citroën úspěšné Saxo Entreprise. A do třetice – zákazníkům, kteří potřebují praktický osobní vůz se zvýšenou průchodnosti terénem, je určeno nové Berlingo XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu.

C2 Enterprise

Úspěšný model Citroën Saxo Entreprise se do paměti zákazníků zapsal příznivým poměrem mezi užitnou hodnotou a pořizovacími náklady, hospodárností provozu  i vysokou mírou cestovního pohodlí. Štafetu Saxa v nabídce užitkových vozů značky Citroën nyní přebírá užitková verze modelu C2 nabízená pod zavedeným obchodním názvem Entreprise.

Nákladový prostor C2 Entreprise s objemem až 840 dm3 je zcela rovný a zakončen vysokou dělicí přepážkou. Užitečná hmotnost se pohybuje mezi 394 a 408 kg dle motoru - zákazník má na výběr mezi osvědčeným zážehovým motorem 1.1i (44 kW / 61 k) a mimořádně úsporným dieselem 1.4 HDi (50 kW / 70 k).

Užitková verze C2 přebírá dynamický styl osobního automobilu, jízdní kvality i přednosti co se pohodlí a bezpečnosti týká. Samozřejmostí jsou pro něj variabilní posilovač řízení, palubní počítač, centrální zamykání nebo čelní airbagy. Model C2 Entreprise je vybaven systémem automatického zamykání dveří a víka nákladového prostoru za jízdy, což přispívá k vyšší bezpečnosti provozu především ve městském prostředí.

Citroën C2 Entreprise se jistě bude těšit zájmu především ze strany drobných podnikatelů, přestože nalezne uplatnění i jako pohotovostní automobil ve vozovém parku velkých společností.

Berlingo XTR

Mezi specifická přání klientů patří poptávka po verzi modelu Berlingo se zvýšenou průchodností náročnějším terénem, pro použití například v horských oblastech. Odpovědí Citroënu je uvedení specifického modelu XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu.

Vnějším vzhledem se Berlingo XTR odlišuje od „běžných“ verzí na první pohled. Připomíná klasické sportovně užitkové vozy (SUV) – především světlou výškou zvýšenou o 30 mm, rozšířenou maskou chladiče a výrazným plechovým krytem pod motorem. Tyto praktické a současně elegantní úpravy chrání spolu podvozek vozidla před poškozením při průjezdu bahnitým nebo kamenitým terénem.

Nová verze Berlinga nabídne netušené možnosti pro aktivní prožití volného času i rozšířenou funkčnost pro profesionální využití. Tomu odpovídá i výbava, která již ve standardu nabídne posuvné dveře na levé i pravé straně, přední mlhové světlomety nebo výškově nastavitelný volant potažený kůží. Zákazník bude moci zvolit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V (80 kW / 110 k) nebo oblíbeným dieselem 2.0 HDi (66 kW / 90 k).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků