Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Po Peugeotu, který představil svého člena kolínské trojice jako první, tu máme další kompletní odhalení druhého ze známé trojice. Citroën zveřejnil oficiální materiály ukazující novou generaci modelu C1 v celé své „kráse“.

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Novinka dorazí s tří nebo pětidveřovou karoserií a chybět nebude ani plátěná střecha (s rozměry 800 x 760 mm), v tomto případě označená jako Airspace. Na délku měří nejmenší z francouzské rodiny 3,46 m, široký je 1,62 m a vysoký 1,45 m. Citroën taktéž slibuje velmi malý poloměr otáčení a výborné vlastnosti z pohledu každodenního užívání.

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Interiér prozatím automobilka neukázala. Také Citroën kromě jiného nabídne sedmipalcový dotykový displej, USB a možnost připojit chytrý telefon, přičemž na displej se bude „zrcadlit“ jeho obrazovka.

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Nabídka motorizací zahrnuje dvě jednotky. Slabší 1.0 e-VTi s výkonem 68 koní, pětistupňovou převodovkou a systémem Start/Stop, nebo silnější 1.2 VTi naladěnou na 82 koní. Výkonnější C1 zvládne stovku za 11 s a v kombinovaném provozu spotřebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 nové generace se předvede na autosalonu v Ženevě, kde nebude chybět ani Peugeot 108, ani Toyota Aygo.

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků