Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Po Peugeotu, který představil svého člena kolínské trojice jako první, tu máme další kompletní odhalení druhého ze známé trojice. Citroën zveřejnil oficiální materiály ukazující novou generaci modelu C1 v celé své „kráse“.

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Novinka dorazí s tří nebo pětidveřovou karoserií a chybět nebude ani plátěná střecha (s rozměry 800 x 760 mm), v tomto případě označená jako Airspace. Na délku měří nejmenší z francouzské rodiny 3,46 m, široký je 1,62 m a vysoký 1,45 m. Citroën taktéž slibuje velmi malý poloměr otáčení a výborné vlastnosti z pohledu každodenního užívání.

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Interiér prozatím automobilka neukázala. Také Citroën kromě jiného nabídne sedmipalcový dotykový displej, USB a možnost připojit chytrý telefon, přičemž na displej se bude „zrcadlit“ jeho obrazovka.

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Nabídka motorizací zahrnuje dvě jednotky. Slabší 1.0 e-VTi s výkonem 68 koní, pětistupňovou převodovkou a systémem Start/Stop, nebo silnější 1.2 VTi naladěnou na 82 koní. Výkonnější C1 zvládne stovku za 11 s a v kombinovaném provozu spotřebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 nové generace se předvede na autosalonu v Ženevě, kde nebude chybět ani Peugeot 108, ani Toyota Aygo.

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků